Buddy.ai використовує ШІ та ігри, щоб допомогти дітям вивчати англійську як другу мову

04.11.24

0

884

0

У 2014 році Іван Кревков перевіз свою родину із Сербії до США. Переїзд його родини із Сербії до США означав відправлення доньок до англомовних шкіл. Його старша донька почала працювати з онлайн-репетитором, і коли Крюков зрозумів, що репетитор читає сценарні відповіді, народилася ідея його стартапу Buddy.ai.

«Я щойно зрозумів, що ми можемо створити персонажа зі штучним інтелектом, який би робив те ж саме, якщо уроки будуть написані», — сказав Крюков. 

Buddy.ai — це мультимодальний репетитор персонажів, який допоможе дітям вивчити англійську як другу мову. Компанія працює як програма за підпискою, яку споживачі можуть завантажити. Компанія також почала працювати зі школами в таких країнах, як Бразилія.

Крюков сказав, що, незважаючи на те, що вони працювали над голосовим штучним інтелектом, було складно зрушити бізнес з місця. Коли вони починали, вони думали, що зможуть вивести продукт на ринок протягом шести місяців, і цю мету Крюков тепер називає «наївною». Натомість на це пішли роки.

Оскільки продукт призначений для дітей, компанії довелося орієнтуватися на Закон про конфіденційність дітей в Інтернеті (COPA) та аналогічні закони в інших країнах. Крім того, цю проблему важко зламати. ШІ потрібно було навчити не тільки розуміти людський голос, але й розуміти голоси дітей, які розмовляють мовами, які вони ще не повністю знали.

Buddy.ai
Image Credits: BUDDY.AI

«Ми намагаємося зрозуміти, що 4-річна бразильська дівчинка, яка намагається вимовити свої перші слова англійською, водночас є 4-річною арабською дівчинкою з Саудівської Аравії», — сказав Крюков. «Зовсім інші акценти і абсолютно різні мови. Ми щойно почали збирати дані в країнах, де не було жорсткого регулювання, такого як COPA, і навчили першу модель на цих даних».

Але компанія перемогла, і через сім років компанія наближається до 55 мільйонів завантажень і працює з понад 22 мільйонами студентів щорічно.

Buddy.ai щойно зібрав початковий раунд у розмірі 11 мільйонів доларів США під керівництвом BITKRAFT Ventures за участю One Way Ventures, J Ventures і Point72 Ventures, серед інших.

Компанія планує інвестувати весь капітал у розробку продукту. Крюков сказав, що, незважаючи на вік компанії та популярність, наразі він вважає цю технологію досить недорозвиненою. Buddy.ai планує найняти голову з дизайну ігор і керівника з UX-дизайну в цьому останньому раунді.

Крюков додав, що великим поштовхом для компанії є додавання нових мов і продовження налагодження відносин зі школами.

«Ми просто віримо, що майбутнє — це гібрид, де репетитори та агенти штучного інтелекту можуть справді допомагати вчителям», — сказав Крюков. «Вам просто потрібно багато тренуватися, тренуватися щодня. У нас ніколи не буде достатньо вчителів для цього, це ідеальне застосування ШІ».

Джерело: TechCrunch

#ai
Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

836

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

760

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

679

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Навіщо влаштовувати вечірку для співробітників на честь закінчення року

Бізнес

Навіщо влаштовувати вечірку для співробітників на честь закінчення року

Вечірка для співробітників наприкінці року - один із найприємніших моментів для співробітників і фрілансерів. Це не тільки закриття для інших у бізнес...

06.02.24

1 229

0
8 ідей для першого бізнесу, які відразу ж почнуть приносити прибуток

Бізнес

8 ідей для першого бізнесу, які відразу ж почнуть приносити прибуток

Бізнес

Як вибрати правильну бізнес-ідею? Скільки часу потрібно, щоб почати приносити прибуток? Якщо ви хочете бізнес, який одразу почне приносити гроші, ви п...

03.09.24

1 226

0
Як фішинг підриває безпеку блокчейну: інтерв’ю з розробником Джеймсом Бачіні

Інвестиції

Як фішинг підриває безпеку блокчейну: інтерв’ю з розробником Джеймсом Бачіні

Перший квартал 2024 року здавався досить "типовим" з огляду на хакерські атаки, однак співзасновник CertiK зазначає, що фішингові атаки досягли "триво...

24.04.24

1 211

0
17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік

Аналітика

17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік

Аналітика

У грудні 2023 року ми підбили підсумки обсягу ринку маркетингових сервісів, таким чином визначивши поле, на якому працюють агенції. Нагадаємо, що 2023...

26.06.24

1 205

0
Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Чи знаєте ви, як розвиток ринкових досліджень впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень? Дослідження ринку може надати підприємствам важлив...

10.06.24

1 201

0
Чесько-український стартап Choice залучив 2,5 млн доларів нових інвестицій та відкриває 4 нові ринки в 2024 році

Інвестиції

Чесько-український стартап Choice залучив 2,5 млн доларів нових інвестицій та відкриває 4 нові ринки в 2024 році

Загальний обсяг фінансування компанії наразі оцінюють в 4,1 млн доларів. Стартап у сфері foodtech Choice закрив новий раунд інвестицій на суму 2,5 міл...

29.02.24

1 196

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».