Як підняти продаж інтернет-магазину за допомогою спеціального дизайну

14.11.24

0

1 291

Press release

0

Чому деякі інтернет-магазини успішно ростуть і розвиваються, а інші закриваються? Не останню роль у цьому відіграє дизайн. Розробка інтернет магазину з правильним оформленням – це не тільки про красу та тренди в мережі. Грамотний дизайн створюється на потребах споживача, його психології. Завдання оформлення  вловити увагу клієнта, утримати його і направити на продаж. Як це працює, треба розібратися.

Головна сторінка – перший контакт

Як підняти продаж інтернет-магазину
Image Credits: depositphotos

У всіх підручниках з дизайну, маркетингу та інших розумних книжок можна прочитати, що «у вас є лише 3 секунди, щоб привернути увагу відвідувача». Саме за цей час він вирішує, чи далі вивчатиме сторінки, чи вийде з сайту.

Головна сторінка – це вітрина магазину, і на ній мають бути такі обов'язкові елементи:

  1. Центр – велике яскраве зображення. Це може бути основний товар компанії, банер з акційною пропозицією та ін. Саме це гачок, на який потрапляє увага відвідувача.
  2. Верхній лівий кут. Тут завжди розміщується логотип компанії. Може бути вказана сфера діяльності, наприклад, «інтернет магазин одягу», а може бути слоган;
  3. Верхній правий кут. Звичайно тут розташований кошик, тому покупці шукають його саме в цьому місці. Навіть така незначна деталь, як її розташування в іншому місці, може спричинити відмову від покупок.

Обов'язково в шапці мають бути зазначені контактні дані – телефон, за бажанням та наявності адрес. Це підвищує довіру покупців до майданчика. Люди розуміють, якщо є контакти, вони можуть звернутися до менеджера за необхідності, а значить ризик бути ошуканим шахраями набагато нижчим.

Все це відвідувач вивчає та аналізує дуже швидко, тому все має бути читальним, чітким. Миготіння анімації, яскраве тло, перевантаження головної сторінки зайвим текстом завжди знижує ефективність «вітрини».

Оформлення картки товару

Image Credits: depositphotos

Дизайн сайту інтернет магазину обов'язково включає опрацювання картки товару. Найголовніше на цій сторінці – простота та доступність інформації. Фото товару мають бути дуже якісними, бажано з різних ракурсів. Наступний елемент, який цікавить клієнта – ціна. Вона має бути написана крупно. Бажано вивести її на окреме тло, щоб клієнт відразу бачив цей елемент.

Велика помилка багатьох розробників та замовників дизайнів – упускати рядок наявності. Покупець повинен знати, чи є товар на складі чи ні, чи можна його привезти на замовлення. Зазвичай цю інформацію розміщують відразу за ціною.

Опис, характеристики, відгуки краще оформляти окремими вкладками на сторінці. Це дозволяє швидко знайти потрібну інформацію.

Невеликий результат  при створенні дизайну інтернет магазину завжди потрібно орієнтуватися на те, що у відвідувача мінімум часу. Він повинен зайти до вас, швидко знайти те, що потрібно, купити, і далі займатися своїми справами. Тому зараз у тренді мінімалізм, простота, лаконічність.

Залишити коментар

Актуальне

20 венчурних капіталістів діляться своїми прогнозами щодо технологій у 2025 році

Інновації

20 венчурних капіталістів діляться своїми прогнозами щодо технологій у 2025 році

Інновації

Хоча дехто вихваляє штучний інтелект як найбільший технологічний прорив з часів промислової революції, підприємства — мабуть, найбільша потенційна клі...

31.12.24

714

0
Книги, які варто прочитати у 2025 році

Огляд

Книги, які варто прочитати у 2025 році

Аналітика

Тільки книжки — як літературні, так і науково-популярні — здаються несприйнятливими до зовнішнього тиску; вони все ще ставлять важкі запитання та дают...

30.12.24

1 190

0
Квантові обчислення нарешті тут. Але що це?

Інновації

Квантові обчислення нарешті тут. Але що це?

Інновації

Чотири десятиліття тому фізики висунули теорію про те, що механіка квантової фізики може бути використана для створення нового типу комп’ютера, який е...

27.12.24

888

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Топ україномовних блогів про маркетинг

Огляд

Топ україномовних блогів про маркетинг

Хороший маркетинг – необхідність для українського бізнесу. Незважаючи на те, що в країні з початком війни багато, що змінилося, якісна та корисна інфо...

26.12.23

1 907

0
5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

Бізнес

5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

Прототип зазвичай необхідний на різних етапах розроблення продукту, залежно від цілей і вимог проєкту. Непотрібний прототип буде марною тратою часу і...

08.01.24

1 860

0
У 2024 розвиток банківського кредитування залежатиме від розміру облікової ставки НБУ

Пресреліз

У 2024 розвиток банківського кредитування залежатиме від розміру облікової ставки НБУ

У 2024 році розвиток кредитування напряму залежатиме від розміру облікової ставки НБУ та ефективності державних кредитних програм, зокрема іпотечної п...

05.10.23

1 848

0
20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

1 847

0
У четвертому кварталі найбільш затребуваними у громадян будуть гривневі депозити

Аналітика

У четвертому кварталі найбільш затребуваними у громадян будуть гривневі депозити

Аналітика

У четвертому кварталі 2023 року найбільш популярними у громадян будуть гривневі депозити з терміном розміщення від 3 міс. до 6 міс. Про це розповів...

26.09.23

1 845

0
Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Огляд

Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Телеграм-канали – джерело корисної інформації для маркетологів та підприємців. Тут можна знайти ідеї, методи розв’язання поставлених задач та мотиваці...

22.11.23

1 833

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (35)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (26)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (87)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».