Вебінар «Ефективне SEO для аудиторських і юридичних компаній на німецькомовному ринку»

12.11.24

0

335

0

12 листопада відбудеться безкоштовний онлайн-вебінар Collaborator.

В онлайн-студії запрошена експертка Ольга Волощенко, SEO-спеціалістка компанії BDO Germany, розповість усе, що ви хотіли знати про специфіку SEO, лінкбілдингу та контент-стратегії для аудиторських і юридичних компаній на ринку DACH. У фокусі уваги — оптимізація структури сайту, а також можливості використання ШІ в аудиторських компаніях.

 

Про спікерку:

Ольга розбирається в останніх тенденціях і найкращих практиках у сфері SEO та SEM, тому її стратегії завжди відповідають галузевим стандартам і алгоритмам пошукових систем, що розвиваються. Також експертка має 12 років досвіду, що допомагають досягати відчутних результатів у динамічній сфері SEO.

Тези доповіді:

  • Структура сайту: основні розділи та специфіка для аудиторських і юридичних компаній.
  • Контентна стратегія: основні категорії та внутрішня перелінковка.
  • Особливості побудови зовнішніх посилань.
  • Використання ШІ в аудиторських компаніях як внутрішнього інструменту або як додаткової послуги для клієнтів.

Івент стартує 12 листопада 2024 о 10:00 (за Києвом).

Після доповіді запланована сесія «Питання-Відповідь»

Потрібна лише реєстрація: https://collaborator.pro/ua/webinars

Приєднуйтеся, це безкоштовно.

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

846

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

766

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

682

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

Бізнес

Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

Коли йдеться про створення успішного бізнесу в сучасному цифровому світі, кожен забудовник знає: маркетинг є невід’ємною частиною для досягнення очіку...

21.03.24

1 115

0
Як розпочати ремісничий бізнес

Бізнес

Як розпочати ремісничий бізнес

Бізнес

Це захоплююча ідея проводити дні, займаючись улюбленою справою, і заробляти на цьому. Але це щось більше, ніж просто насолоджуватися своїм ремеслом. Щ...

08.08.24

1 113

0
Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

Бізнес

Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

Бізнес

Прибуток бізнесу дають клієнти. Коли проект тільки стартує, виникає необхідність знайти способи швидкого та недорогого залучення перших клієнтів, які...

24.06.24

1 112

0
Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Аналітика

Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Мобілізація стала випробуванням для українського бізнесу. Необхідність захищати країну спричинила відтік спеціалістів, що не могло не позначитися на е...

12.04.24

1 107

0
Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Інновації

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

24.05.24

1 106

0
Шахрайства з криптовалютою: Як не стати жертвою. Частина 2

Інвестиції

Шахрайства з криптовалютою: Як не стати жертвою. Частина 2

Інвестиції

У попередній частині ми обговорювали шахрайські схеми з криптовалютами, яких слід уникати компаніям. Продовжимо говорити про те, що це таке, як їх роз...

30.10.24

1 106

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».