17-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2023 рік

26.06.24

0

1 206

0

У грудні 2023 року ми підбили підсумки обсягу ринку маркетингових сервісів, таким чином визначивши поле, на якому працюють агенції.

Нагадаємо, що 2023 рік виявився не таким вже й поганим. Порівняно з 2022 роком обсяг збільшився на 18% і склав 2 858 млн. грн. Так, звичайно, це не 7 034 млн. грн., як у 2019, але з огляду на військові обставини зростання – це серйозна причина для оптимізму.

У 17-му Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно з доходами за 2023 рік взяли участь 17 агентств. Тому, незважаючи на брак кадрів, електроенергії та базової безпеки, учасники ринку продовжують працювати та підтримувати галузь.

Рейтинг агентств маркетингових сервісів

Першу групу очолює, як і 2022 року, ADSAPIENCE. Пріоритетними напрямками агентства залишаються Consumer та Event Marketing. Havas Engage та LEX MARKETING – друге та третє місце, так що трійка лідерів залишилася незмінною.

Друга група трохи змінила склад. Paradigm Group, Talan Group та Pulse Marketing Agency перейшли у першу групу, Team 247 та All Motion додалися до другої. Ще загальна кількість учасників рейтингу змінилась, бо приєдналося агентство FreeBrand, яке відразу увійшло у третю групу.

Головним інструментом маркетингових комунікацій залишається Trade marketing – 48%. Це цілком розумно, тому що активація рітейлу потребує постійної підтримки, працює прогнозовано, дає відчутні результати.

Зменшилася частка Consumer marketing, 2023 року це 24%. Клієнти з огляду на обставини підтримують покупців, але ця категорія зараз не пріоритетна, і це зрозуміло.Event marketing та спонсорство залишаються у списку, і порівняно з 2022 роком категорія збільшилася майже вдвічі. Напевно, це має сенс, адже впливати на свою аудиторію зараз краще з емоційним концептом, ідеєю, підтримуючи людей у ​​непрості часи. Таким чином бренди будують довгострокові лояльні відносини зі споживачами, тому що найбільше цінуємо ми тих, хто був поряд завжди і попри все. 

І вдвічі зменшився галузевий бюджет на Loyalty marketing: 5% у 2023 році. Можливо, причина в тому, що програми лояльності потребують довгострокового планування, а наша реальність – це "мистецтво маленьких кроків".


Загалом динаміка агентств у 2023 році досить позитивна. Більшості вдалося утримати позиції, невелика ротація цілком природна через ринкову ситуацію. І це демонструє головну приємну новину: ринок маркетингових сервісів живе, працює, змінюється. 

Усі таблиці рейтингу за посиланням.

Таблиця 1. Рейтинг агентств згідно доходів у 2023 році.


Позиція
в 2023р.

Назва агентства

% МС

Динаміка зміни доходу в порівнянні з 2022р.

Позиція та дохід
в 2022р.

Група 1. Дохід (виручка) від реалізації 150-650 млн. грн.

 

 

1

Adsapience

99,5%

1

150-450

2

Havas Engage 

98%

2

150-450

3

LEX MARKETING

90%

3

150-450

4

Paradigm Group 

100%

6

50-150

5

Talan Group (Talan Communications, Clever Force)

100%

10

50-150

6

Pulse Marketing Agency

100%

9

50-150

Група 2. Дохід (виручка) від реалізації 50-150 млн. грн.

 

 

 

7

TEAM247

100%

4

150-450

8

All Motion

98%

5

150-450

9

TMSCo

100%

8

50-150

10

Prospects Ukraine

100%

7

50-150

11

Seven Group

95%

14

5-50

Група 3. Дохід (виручка) від реалізації 10-50 млн. грн.

 

 

 

12

Better Svit

83%

11

5-50

13

Adbakers

80%

12

5-50

14

Profi ads 

50%

16

5-50

15

Freebrand

100%

не брали участие

 

 

16

SMART Marketing

100%

13

5-50

17

MEX a member of Havas

50%

15

5-50


Таблиця 2. Ключові послуги та клієнти агентств-учасників рейтингу в 2023 році.


Позиция
в 2023г.

Название агентства

Ключові послуги

Основні клієнти 2023

Група 1. Дохід (виручка) від реалізації 150-650 млн. грн.

 

1

Adsapience

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Creative Services, PR, логістика, зберігання

Mastercard, Lego, Київстар, ПУМБ

2

Havas Engage 

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Creative Services

Mondelēz Ukraine, Visa International Service Association, L'Oreal, Imperial Tobacco Ukraine, JDE Ukraine, Electrolux

3

LEX MARKETING

Trade marketing, Аутстафінг

Beiersdorf, Johnson&Johnson, Henkel Beauty Care, GlaxoSmithKline Healthcare (HALEON), Borjomi, Essity, Evyap, Конті

4

Paradigm Group 

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing

British American Tobacco Ukraine, Київстар, Abbott Laboratories S.A., AGCO International, Bayer Ukraine, Bosch Ukraine, Biocodex, Abbvie, Teva, Terra Food Group

5

Talan Group (Talan Communications, Clever Force)

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing

ReckittBenkiser, Nestle, JTI, Canon, Нова Пошта, Bacardi-Martini, Cersanit, AristonThermo

6

Pulse Marketing Agency

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship

JTI, Kimberly Clark, Carlsberg, MХП, Bosch, Unilever, Укртелеком

Група 2. Дохід (виручка) від реалізації 50-150 млн. грн.

 

7

TEAM247

Trade marketing

ПБК Радомишль, Unilever, Сандора, Philip Morris

8

All Motion

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative Services

Coca-Cola, Loreal, Teva, Signify

9

TMSCo

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing

Johnson & Johnson, Biocodex, МХП, Watsons

10

Prospects Ukraine

Consumer marketing, Loyalty marketing

Mastercard, Укрсиббанк, DAI (USAID), Нова Пошта

11

Seven Group

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, PR

BAT (British American Tobacco Ukraine), Nestle, Danone, Vodafone, НР, Kingston

Група 3. Дохід (виручка) від реалізації 10-50 млн. грн.

 

12

Better Svit

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative Services, Digital Services

PepsiCo Ukraine, Bella-Trade, Sanofi Ukraine, Amway, Johnson & Johnson Ukraine, EUEA

13

Adbakers

Consumer marketing, Trade marketing, Loyalty marketing, Creative Services

JTI, Raif, DTEK, Apple, AbInbev, Unilever

14

Profi ads 

Event marketing & Sponsorship, Media Planning and Buying, розміщення реклами в торгівельно-розважальних центрах 

Ocean Plaza, Karavan, Retroville, Respublika Park, Mary Kay, Bosch, Pravex Bank, Grave, Geneva Call Appel de Genève, Winner, Foxtrot, Ілта, Nissan

15

Freebrand

Consumer marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing

Mastercard

16

SMART Marketing

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing

Coca-Cola Beverages Ukraine Limited, ABInBev EFES, Syngenta, Panasonic, Lactalis, МХП

17

MEX a member of Havas

Consumer marketing, Trade marketing, Event marketing & Sponsorship, Loyalty marketing, Creative Services, PR

Vodafone Ukraine, Нова пошта, Jacobs, Schneider Electric, Фармак


Таблиця 3.  Розподіл доходів агентств-учасників за сегментами в 2023 році. 


Trade marketing

Consumer
marketing

Event marketing & Sponsorship

Loyalty marketing

45%

24%

26%

5%

1

LEX MARKETING

Havas Engage 

Adsapience

Prospects Ukraine

2

TEAM247

Adsapience

Havas Engage 

TMSCo

3

Talan Group

Pulse Marketing Agency

Paradigm Group

All Motion

4

Seven Group

All Motion

All Motion

Paradigm Group

5

Pulse Marketing Agency

Adbakers

Talan Group

SMART Marketing

6

Paradigm Group

Freebrand

Profi ads 

Better Svit

7

TMSCo

TMSCo

Seven Group

Adbakers

8

Havas Engage 

Talan Group

TMSCo

MEX a member of Havas

9

SMART Marketing

Better Svit

Better Svit

Talan Group

10

All Motion

Seven Group

SMART Marketing

Freebrand

11

Better Svit

Prospects Ukraine

Pulse Marketing Agency

 

12

MEX a member of Havas

Paradigm Group

MEX a member of Havas

 

13

Adbakers

MEX a member of Havas

Freebrand

 

14

Adsapience

SMART Marketing

 

 


Таблиця 4.  Розподіл доходів агентств-учасників за послугами Trade marketing в 2023 році.

Мерчандайзинг

Програми стимулювання продавців

Інші польові роботи
(консультанти біля полиць, аудити та т.ін.)

Trade promo

49%

15%

18%

18%

1

LEX MARKETING

Talan Group

Havas Engage 

Havas Engage 

2

TEAM247

Paradigm Group 

LEX MARKETING

Paradigm Group 

3

Havas Engage 

TMSCo

Adsapience

Adsapience

4

Pulse Marketing Agency

Pulse Marketing Agency

Seven Group

TMSCo

5

Talan Group

All Motion

All Motion

Pulse Marketing Agency

6

Paradigm Group 

SMART Marketing

Talan Group

All Motion

7

TMSCo

Better Svit

Adbakers

Seven Group

8

All Motion

MEX a member of Havas

TMSCo

Better Svit

9

Seven Group

 

SMART Marketing

MEX a member of Havas

10

SMART Marketing

 

Better Svit

SMART Marketing

11

MEX a member of Havas

 

 

Talan Group


***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (Мамі) www.mami.org.ua  офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів. Створено 19 травня 2006 року.

Мета Асоціації – сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію та покращити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.

МАМІ здійснює низку проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів з креативності та доходів, організує освітні заходи для початківців та досвідчених фахівців галузі та багато іншого.
Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

838

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

761

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

680

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

План Ілона Маска Tesla Dojo

Інновації

План Ілона Маска Tesla Dojo

Інновації

Протягом багатьох років Ілон Маск говорив про Dojo — суперкомп’ютер зі штучним інтелектом. Коротко: Dojo — це спеціально створений суперкомп’ютер Tesl...

05.08.24

1 127

0
Побудова міцних ділових стосунків із фрілансерами

Бізнес

Побудова міцних ділових стосунків із фрілансерами

Малий бізнес може отримати значну вигоду від найму фрілансерів. Вони можуть отримати доступ до спеціалізованих навичок без витрат на найм штатного пер...

23.04.24

1 126

0
Інтерв'ю з Ваншикою Шріваставою про майбутнє блокчейну та сучасні тренди індустрії

Інвестиції

Інтерв'ю з Ваншикою Шріваставою про майбутнє блокчейну та сучасні тренди індустрії

Інтерв'ю

У світі технологічні інновації формують майбутнє, відкриваючи нові можливості різних галузей. Технологія блокчейн – одна з таких інновацій, яка вже ма...

28.06.24

1 122

0
Більше колишніх військових стають венчурними капіталістами, оскільки інвестиції в оборонні технології досягли 35 мільярдів доларів

Інвестиції

Більше колишніх військових стають венчурними капіталістами, оскільки інвестиції в оборонні технології досягли 35 мільярдів доларів

Інвестиції

Відстань між Кремнієвою долиною та Пентагоном стає все меншою. Оскільки венчурні капіталісти продовжують вкладати гроші в оборонні технологічні старта...

11.07.24

1 122

0
Projector Institute запускає AI-стартап LEZO  для найму та пошуку роботи. Ось як він працює

Пресреліз

Projector Institute запускає AI-стартап LEZO для найму та пошуку роботи. Ось як він працює

Український інститут Projector оголосив про офіційний запуск карʼєрного сервісу на основі штучного інтелекту LEZO, щоб якісно змінити підходи до найму...

08.02.24

1 120

0
Очікування бізнесу залишаються песимістичними

Бізнес

Очікування бізнесу залишаються песимістичними

Бізнес

У липні 2024 року ІОДА зріс до 44.4 з 43.6 у червні. Підприємства будівництва значно покращили стримані оцінки своїх економічних результатів завдяки с...

02.08.24

1 120

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».