Як агентство з інтернет-маркетингу допомагає підприємствам зростати в Інтернеті

11.02.25

0

659

Press release

0

Згідно з результатами опитування CMOs аналітиками Gartner, компанії витрачали понад 57.1% маркетингового бюджету у 2024-му на цифрові канали просування брендів і послуг, зокрема на генерацію платного трафіку. А також на сервіс, який надає агентство інтернет-маркетингу. 

Ці інвестиції демонструють високий рівень окупності та конверсії. Але далеко не завжди реклама приносить бажані результати, оскільки конкуренція в нішах досить висока, що призводить до низки проблем під час маркетингових кампаній. 

Как агентство интернет-маркетинга помогает бизнесу расти в сети
Image Credits: Pixabay

Актуальні виклики інтернет-маркетингу

Якщо підсумувати ключові підводні камені цього виду просування, то отримаємо такий перелік:

  • Посилення політик захисту конфіденційності даних. Регулювання GDPR і CCPA ускладнюють доступ до інформації, необхідної для просування.
  • Висока конкуренція. Дедалі більше брендів частково або повністю цифровізують послуги та переносять діяльність в Інтернет, переманюючи аудиторію.
  • Зміни в алгоритмах платформ. Майданчики Google, Facebook, Instagram часто змінюють свої ADS-механіки та політики, що також ускладнює роботу з ними.
  • Збільшення витрат на рекламу. Вартість CPC і CPM постійно зростає, знижуючи профіт від них.
  • Ефективність контенту. Складно виділятися в ніші за допомогою тематичних матеріалів.
  • Зміна поведінки споживачів. Динаміка вподобань зменшує можливості до адаптації стратегії без повної персоналізації підходів.

Усі зазначені виклики ускладнюють просування і знижують ефективність маркетингових кампаній. Але це не означає, що варто опускати руки та припиняти рекламування бренду. 

Як не злити бюджет у молоко?

Для підвищення рентабельності реклами необхідний креатив, аналіз і таргетинг, а ще:

  • SEO. Органічний трафік із пошукової видачі найбільш ефективний.
  • SMM. Потенційний клієнт найчастіше використовує соціальні мережі для пошуку відгуків або навіть товарів/послуг.
  • Унікальний і цінний контент. Це, щонайменше, збільшує ефективність індексування і ранжування сторінок.
  • Оптимізація стратегії. Постійне A/B-тестування креативів з урахуванням трендів і поведінкових факторів.

Але все це марно, якщо просуванням не займаються професіонали індустрії. 

Переваги роботи з експертами

Співпраця з фахівцями рекламної ніші гарантує низку вигод для власників бізнесу:

  • Адаптація стратегій. Постійний моніторинг трендів і змін на ринку з подальшим коригуванням кампаній.
  • Оптимізація бюджету. Можливість знизити витрати на рекламу, підвищивши її рентабельність.
  • Прискорення продажів. Більш швидка конверсія кожного витраченого на рекламу долара.

Маркетингове агентство https://itforce.ua/ru/ гарантує повну окупність реклами вашого бренду. Хочете підвищити продажі, поліпшити репутацію або залучити нових клієнтів? Зв'яжіться з нами для початку співпраці!

Залишити коментар

Актуальне

У в'язницях США почали видавати VR-шоломи

Інновації

У в'язницях США почали видавати VR-шоломи

Інновації

Саманта Товар, відома як Роял, уперше за три тижні покинула свою камеру. Співробітники виправної установи відвели її в загальну зону жіночої виправної...

20.03.25

864

0
Чому фентаніл опинився в центрі торговельної війни між США та Китаєм

Аналітика

Чому фентаніл опинився в центрі торговельної війни між США та Китаєм

Аналітика

4 лютого набув чинності указ президента Дональда Трампа про введення загального мита в розмірі 10% на весь імпорт США з Китаю. Через місяць він подвої...

14.03.25

1 586

0
Samsung випустить окуляри доповненої реальності та складе конкуренцію Meta й Apple

Бізнес

Samsung випустить окуляри доповненої реальності та складе конкуренцію Meta й Apple

Новини компаній

За словами топ-менеджера мобільного підрозділу компанії Samsung Electronics Co. , компанія розраховує вийти на ринок окулярів доповненої реальності в...

05.03.25

1 207

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

44 215

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

7 608

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

5 944

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

5 593

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

5 581

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (41)
Instagram
6% (20)
TikTok
9% (29)
Telegram
23% (74)
Youtube
31% (98)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (48)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».