Скільки коштує Google-реклама та що таке контекстна реклама: практичний гайд для підприємців

13.09.25

0

324

Press release

0

Якщо потрібні продажі «тут і зараз» для досягнення цілей використовується контекстна реклама. Вона оплачується за кліки чи покази та налаштовується для кожного проекту окремо. 

Зазвичай, ціни гул реклами залежать від аукціону та прив’язані до популярності ключових запитів, які будуть просувати ваші товари чи послуги. Обговоримо, скільки коштує така реклама, як налаштовується та який результат можна отримати. 

Скільки коштує Google-реклама
Скільки коштує Google-реклама

Що таке контекстна реклама? 

Контекстна реклама – оголошення, які бачить людина, коли вже шукає якусь тему. Наприклад, коли користувач вводить в пошук «найсмачніша піца у Києві», то поряд з текстами на сайтах може бачити рекламу піцерій.

Докладніше, що таке контекстна реклама та як це працює, краще дивитися на сайтах агенцій та обговорювати конкретно, як цей метод просування допоможе саме вашому бізнесу. 

Як формуються ціни на рекламу?

Ціна реклами на аукціоні залежить від того, скільки за неї готові платити. Якщо ніша високо конкурентна, то будьте готові до великих витрат. В цілому, на ціну гугл реклами впливає: 

  • географія;
  • сфера діяльності;
  • конкуренція;
  • релевантність ключових запитів;
  • час показу;
  • інші показники. 

Слід пам’ятати, що кількість рекламних місць на сторінці обмежена, тому якщо в вашій ніші велика конкуренція, реклама обійдеться дорожче. Оплачується така реклама за кількість показів або за клік. Вибір формату оплати краще обговорювати з фахівцями, щоб не витрачати гроші даремно. 

Оплата за клік чи за показ: що вигідно? 

Вартість контекстної реклами залежить від вибору опцій в налаштуваннях. Можна вибрати оплату за покази або за кожен клік. Давайте обговоримо цей момент детально. 

Оплата за клік

Підходить для запуску нових продуктів та послуг, презентації додатків та підписок. Ви платите за кожен перехід на ваш сайт і це здається вигідним. Вартість кліку в багатьох нішах достатньо велика і перед тим, як вибрати цей формат оплати за рекламу, треба перевірити: 

  1. Якість роботи сайту. Не повинно бути помилок, повільного завантаження сторінок. Перевірте, як працюють форми зворотного зв’язку та оформлення замовлень. Якщо на сайті є помилки в роботі, ви будете втрачати клієнтів.
  2. Якість текстів на сторінках, коректність інформації. Клієнт повинен отримати всю потрібну інформацію одразу і прийняти рішення про покупку.
  3. Логістика та робота служби підтримки. Якщо є проблеми з доставкою, роботою менеджерів (наприклад, довго відповідають), ви втрачатимете гроші. 

До підключення реклами з оплатою за клік треба ретельно готуватися та перевіряти роботу всієї компанії. Плюсом буде, якщо за рекламою наглядатиме маркетолог, зможе порахувати реальну конверсію та зробити корекцію витрат. 

Оплата за покази

Замовник оплачує таку рекламу за кожні 1000 показів оголошення (CPM). Часто вибирають пакети з кількістю показів. Ціна залежить від ніші та популярності ключових запитів. Слід враховувати, що люди можуть пропускати таку рекламу або просто не звернути на неї уваги. 

Реклама з оплатою за покази буде актуальна, якщо ви хочете підвищити впізнаність бренду, поширити якусь інформацію. Але щоб досягти бажаного результату треба правильно визначити цільову аудиторію та вибрати актуальні майданчики для розміщення оголошень. 

Як вибрати спосіб оплати? 

Простота користування рекламним кабінетом приводить до того, що багато підприємців вирішують економити та запускати рекламу самостійно. В результаті конверсія мала, а бюджет уже «злили». Чому саме так? 

Налаштування реклами передбачає комплекс робіт від аналізу конкурентів та цільової аудиторії до експериментів з оплатою та вчасним видаленням неефективних оголошень. 

За роботою реклами треба слідкувати регулярно та розумітися на нюансах. В нішах, де велика конкуренція, нерідко буває навмисне «склікування». Конкуренти бачать вашу рекламу та спеціально навчені люди клікають на оголошення. 

В результаті таких махінацій, бюджет закінчується і ваша реклама більше не показується. Такі моменти теж слід враховувати та вчасно вжити заходів безпеки. Самостійно слідкувати за всіма нюансами неможливо, через брак досвіду та часу. 

Якщо хочете аби контекстна реклама працювала на вас, для налаштування та її ведення  краще звернутися до digital-агентств.

Залишити коментар

Актуальне

Чому держави бояться криптовалют? Просте пояснення регуляцій

Інвестиції

Чому держави бояться криптовалют? Просте пояснення регуляцій

Інвестиції

Якщо запитати прихильника криптовалюти, з чим у нього насамперед асоціюється ця технологія, то, найімовірніше, він відповість «зі свободою» – можливіс...

12.09.25

532

0
Сервісні боти та ШІ агенти: автоматизація повсякденних операцій та управління клієнтів

Бізнес

Сервісні боти та ШІ агенти: автоматизація повсякденних операцій та управління клієнтів

Бізнес

Здається, лише нещодавно штучний інтелект (ШІ) почали використовувати як ключовий інструмент, який поліпшує якість обслуговування клієнтів. Але чатбот...

10.09.25

451

0
Чому вам завжди слід проводити A/B-тестування

Бізнес

Чому вам завжди слід проводити A/B-тестування

Ecommerce

У цифровому маркетингу є одне поширене, але дуже важливе прислів'я. Те, що працювало вчора, не завжди працюватиме завтра. Тривалість концентрації уваг...

08.09.25

560

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

45 404

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

8 799

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

7 033

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 588

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 516

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (45)
Instagram
6% (22)
TikTok
9% (33)
Telegram
22% (85)
Youtube
35% (134)
Twitter
1% (5)
А що це?
15% (58)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».