Рекламний холдинг Megapolis увійшов до наглядової ради ВРК й очолив напрямок транзитної реклами

22.10.23

0

1 313

0

7 вересня відбулися загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. На щорічних зборах найбільшого громадського галузевого об'єднання на два роки обрано новий склад наглядової ради. За результатами голосування до оновленого складу ради увійшла представниця рекламного холдингу Megapolis - Людмила Титаренко, CMO компанії.

Крім того, Megapolis ініціював створення нового комітету ВРК - з транзитної реклами. Для Коаліції це не новий напрямок діяльності - донедавна багатовекторні інтереси галузі маркетингової комунікації поза домом були представлені загальним комітетом з Out Of Home реклами. Необхідність створення окремого комітету з транзитної реклами зумовлюється істотною недооціненістю відповідного сегмента OOH-ринку як у контексті України, так і в порівнянні з порівнянними ринками інших європейських країн з розвиненою системою громадського транспорту; високим потенціалом цього сегмента; готовністю та спроможністю ринкового лідера, компанії Megapolis, докладати зусиль для повного розкриття потенціалу цього сегмента. Головою новоствореного комітету призначено Людмилу Титаренко.


Image Credits: Megapolis

Найближчим часом основними пріоритетами діяльності комітету стануть: уточнення правил і стандартів ринку; впровадження системи рейтингування рекламного інвентарю, що базується на даних операторів мобільного зв'язку; розробка системи моніторингу розміщення; створення інформаційно-аналітичних продуктів.

"Насамперед дякуємо ВРК та учасникам українського рекламного ринку за довіру і можливість разом задавати вектор розвитку тих сегментів OOH-медіа, в яких ми маємо більше компетенцій і можливостей. Рухатися вперед, не зупиняючись на досягнутому - це та цінність, якою ми в Megapolis керуємося щодня у своїй роботі. Нас дуже мотивує можливість розширювати та покращувати інструментарій для комунікації брендів у середовищі Out Of Home, а відтак - опосередковано сприяти розвитку економіки нашої країни, - каже Людмила Титаренко, CMO рекламного холдингу Megapolis, - Ми, як компанія, що понад 20 років успішно працює в сегменті транзитної реклами, постійно розвивається та невпинно зростає, маємо ресурси й мотивацію взяти на себе відповідальність за подальший розвиток сегменту транзитної реклами - розробляти та впроваджувати галузеві ініціативи світового рівня".
Залишити коментар

Актуальне

Тепер ChatGPT дозволяє планувати нагадування та повторювані завдання

Інновації

Тепер ChatGPT дозволяє планувати нагадування та повторювані завдання

Інновації

Нова бета-функція під назвою «завдання» цього тижня почне розгортатися для користувачів ChatGPT Plus, Team і Pro по всьому світу. За допомогою завдань...

15.01.25

404

0
Колишній гендиректор Google запустив ШІ-платформу для генерації відео. Що про неї відомо?

Бізнес

Колишній гендиректор Google запустив ШІ-платформу для генерації відео. Що про неї відомо?

Стартапи

Ерік Шмідт критикує ШІ за діпфейки, але вступив у конкуренцію із Sora за генерацію тексту у відео у своєму проєкті Hooglee. Ймовірно, це буде соцмереж...

12.01.25

432

0
Ведення ФОП у 2025 році. Усе, що потрібно знати – детальний гайд

Бізнес

Ведення ФОП у 2025 році. Усе, що потрібно знати – детальний гайд

Бізнес

Попри рекордні закриття ФОПів у 2024 році, кількість відкриттів усе ще переважає. За 12 місяців минулого року 284 878 підприємців зареєстрували свою д...

14.01.25

863

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Український IT-стартап запустив збір на Kickstarter

Український IT-стартап запустив збір на Kickstarter

Український IT-стартап запустив збір на Kickstarter. Мета – мінімум $7000, головна ціль – $100 000 15 листопада український IT-стартап Nanit Robot зап...

17.11.23

1 990

1
Чим спричинений відтік клієнтів з українського ринку IT у 2023 та як цьому зарадити

Чим спричинений відтік клієнтів з українського ринку IT у 2023 та як цьому зарадити

Останні декілька років були надзвичайно важкими для IT-сектору України. Починаючи з коронавірусу та продовжуючи повномасштабним вторгненням, країна не...

23.01.24

1 981

0
Топ україномовних блогів про маркетинг

Огляд

Топ україномовних блогів про маркетинг

Хороший маркетинг – необхідність для українського бізнесу. Незважаючи на те, що в країні з початком війни багато, що змінилося, якісна та корисна інфо...

26.12.23

1 946

0
Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Огляд

Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Телеграм-канали – джерело корисної інформації для маркетологів та підприємців. Тут можна знайти ідеї, методи розв’язання поставлених задач та мотиваці...

22.11.23

1 885

0
20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

1 883

0
5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

Бізнес

5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

Прототип зазвичай необхідний на різних етапах розроблення продукту, залежно від цілей і вимог проєкту. Непотрібний прототип буде марною тратою часу і...

08.01.24

1 880

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (36)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (27)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (89)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».