Вебінар «Vertex AI для лінкбілдингу: класифікація донорів з Image Classification Mode»

26.11.24

0

1 396

0

26 листопада відбудеться новий безкоштовний онлайн-вебінар Collaborator.

В онлайн-студії запрошений спікер Єгор Гончаров, Senior SEO Specialist компанії ALLO, розповість про нову платформу штучного інтелекту Vertex AI, її можливості, а також застосування у лінкбілдингу.


Про спікера:

Почав працювати в SEO з 2016 року. Основну частину своєї кар'єри присвятив Big Data продуктам з мільйонними обсягами трафіку на українському та міжнародних ринках (США, Великобританія, Іспанія, Аргентина, Німеччина). Має досвід роботи з такими проєктами, як Crafta, Bookimed, ALLO. Розробляє інструменти та аналітичні рішення для SEO завдань, а також веде нішевий профільний канал.

Тези доповіді:

  • Що таке Vertex AI і які його можливості
  • Відмінності від GPT моделей
  • Застосування Vertex AI у лінкбілдингу
  • Класифікація донорів за допомогою Image Classification Model
  • Інструкція з файн-тюнінгу моделі Vertex AI Image Classification Mode

Івент стартує 26 листопада 2024 о 10:00 (за Києвом).

Після доповіді запланована сесія «Питання-Відповідь»

Потрібна лише реєстрація: https://collaborator.pro/ua/webinars

Приєднуйтеся, це безкоштовно.

Залишити коментар

Актуальне

Як Aēsop побудував імперію без реклами — і став брендом, за який L’Oréal заплатила $2,5 млрд

Бізнес

Як Aēsop побудував імперію без реклами — і став брендом, за який L’Oréal заплатила $2,5 млрд

Бізнес

У квітні 2024 року L’Oréal завершила купівлю Aēsop за $2,5 млрд — найбільшу угоду в історії компанії. Бренд, який не витрачав грошей на рекламу, не сп...

23.10.25

628

0
Лялька Labubu: маркетинг як інженерія мозку

Бізнес

Лялька Labubu: маркетинг як інженерія мозку

Бізнес

Ми живемо в економіці уваги, де час фокусу скоротився до кількох секунд. Тому маркетинг змушений працювати не з логікою, а з нейронними рефлексами: ми...

22.10.25

635

0
Ютубери більше не покладаються на доходи від реклами — ось як деякі з них диверсифікують свій бізнес

Бізнес

Ютубери більше не покладаються на доходи від реклами — ось як деякі з них диверсифікують свій бізнес

Бренди

YouTube став найбільшою платформою, що пропонує творцям безліч можливостей заробляти на життя. Ще в червні компанія повідомила, що її креативна екосис...

21.10.25

569

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

45 835

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

9 190

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

7 422

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 913

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 863

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (47)
Instagram
6% (22)
TikTok
8% (33)
Telegram
22% (87)
Youtube
35% (138)
Twitter
1% (5)
А що це?
16% (63)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».