SEO та контент у 2025 році — 5 ключових порад

14.11.24

0

2 026

0

У 2025 році компаніям необхідно адаптувати SEO, щоб все більше концентруватися на досвіді контенту, використовуючи персональні дані, отримані за допомогою інструментів ШІ. Вічнозелений контент є обов'язковим для постійних відвідувачів сайту у поєднанні з контентом на основі трендів для сплесків релевантності та продажу.

Інформація про клієнтів сприятиме розробці продукту, і вам необхідно оптимізувати свій сайт для візуального та голосового пошуку.

Згідно зі статистикою SEO, зібраною Semrush, ландшафт SEO у 2025 році сильно відрізнятиметься від попередніх років. Ми маємо справу з впливом ШІ, зміною стандартів контенту та багатьом іншим.

5 лучших советов по SEO для бизнеса
Image Credits: Pixabay

5 найкращих порад з SEO для бізнесу

Хоча деякі ставлять під сумнів важливість SEO, зараз це має бути головним пріоритетом. Вступаючи у 2025 рік, підприємства, включаючи стартапи, мають коригувати та адаптувати свої стратегії SEO-контенту, щоб залишатися актуальними.

Контент (досі) король

Типи контенту еволюціонували, і аудиторія реагує на більше візуальних пропозицій. Але не помиляйтеся: найкращий спосіб досягти успіху в SEO — просто викласти хороший контент, який відповідає його принципам. Якісний контент, який допомагає читачам, отримає перегляди, що, у свою чергу, допоможе йому зайняти вищі позиції в пошукових системах.

Зосередьте свій контент-план на наданні вічнозеленого контенту та забезпеченні його актуальності для вашої цільової аудиторії. Вічнозелений контент — ваша робоча конячка для постійного збільшення кількості відвідувачів, тобто нового та повторного трафіку на сайт.

Використовуйте трендові теми, щоб створити релевантність для вашої аудиторії. Хороше поєднання вічнозеленого та трендового контенту підтримує інтерес вашої аудиторії.

Інноваційні галузі стикаються з унікальними проблемами

Інноваційні галузі, такі як біотехнології або технології Web3, DeFi та криптовалюти, стикаються з унікальними проблемами, пов'язаними із SEO. SEO-агентство широкого профілю навряд чи матиме досвід роботи з клієнтами в цих нових технологічних секторах. Наприклад, спосіб привернення уваги покупця мем-коін відрізняється від способу привернення уваги покупця споживчих товарів.

Найкраще звернутися за професійною допомогою в крипто SEO-агентство. Вони оснащені всім необхідним, щоб консультувати криптофірми про те, які тактики працюватимуть найкраще для них, а які ні.

Зрозуміло, що для отримання кращих і швидких результатів слід вибирати SEO-фахівців з глибокими знаннями в області рейтингу у вашій галузі.

Перенасичення ключовими словами неприпустимо

Оскільки SEO так важливо, виникає спокуса випередити конкурентів за рахунок перенасичення ключовими словами чи скидання контенту.

Деякі компанії використовують ШІ, щоб видавати одну статтю за іншою для ранжування в пошукових системах. Але хоча це може здатися безпрограшним варіантом, це може завдати більше шкоди, ніж користі. Подібно до тенденції follow-for-follow у соціальних мережах у 2010-х роках, це в кращому разі створить метрики марнославства. Крім того, пошукові системи починають розуміти ці практики і навіть починають карати компанії, які займаються ними.

Мета SEO-практик полягає не в тому, щоб грати із системою як такою, а в тому, щоб працювати разом із нею. Новому бізнесу може знадобитися більше часу, щоб відновитися після тіньового бана пошукової системи, тому уникайте спам-тактик, наскільки це можливо.

Контент-носії стають все більш релевантними

Коли ми говоримо SEO, багато людей думають про блоги тощо. п. У той час як блогінг включає велику частину SEO, інші медіа-контенту виходять на перший план. Знайдіть хвилинку, щоб пошукати в Google будь-який випадковий продукт або послугу, і ви, ймовірно, побачите відео, а також статті.

Користувачі споживають контент у багатьох форматах, включаючи аудіовізуальний, і пошукові системи надають їм пріоритет. Це означає, що ваш бізнес має розвивати інші носії контенту поряд із письмовими. Це збільшує ваші шанси на високий рейтинг результатів пошукових систем.

Оптимізація для візуального та голосового пошуку

Все більше користувачів здійснюють пошук за допомогою своїх смарт-пристроїв, тому очікується, що голосовий та візуальний пошук становитиме більшу частку пошукових запитів.

Голосовий пошук впливає на стратегію ключових слів, тоді як візуальний пошук впливає на те, як ви тегуєте зображення та структуруєте контент.

Використовуйте природні, розмовні ключові слова для голосового пошуку та переконайтеся, що зображення мають докладний, точний альтернативний текст та метадані. Інструменти, які допомагають оптимізувати ці формати, стануть необхідними для наборів інструментів SEO.

Заключні думки

Тривалість нашої уваги скорочується і контент підлаштовується під нього. Щоб зайняти високі позиції в пошукових системах, вам потрібно, щоб люди натискали на ваш контент і залишалися на вашій сторінці деякий час. Але, як неодноразово показували дослідження, тривалість концентрації уваги людей не та, що раніше. Фактично, у вас є лише кілька секунд, щоб привернути їхню увагу, тому вам потрібно змусити їх це зробити.

Є основи, такі як яскраві заголовки та сміливі вступні абзаци, але вам також слід звертати увагу на такі речі, як метазаголовки та описи. Google тепер додає короткі відповіді на поширені питання у верхній частині результатів пошуку за допомогою ШІ, і робота над тим, щоб потрапити туди, допоможе привернути увагу ще більше.

Залишити коментар

Актуальне

Ілон Маск є одним із небагатьох переможців від тарифів Трампа на автомобілі

Аналітика

Ілон Маск є одним із небагатьох переможців від тарифів Трампа на автомобілі

Аналітика

«Ми збираємося ввести 25% мито на всі автомобілі, вироблені не в Сполучених Штатах», — сказав Трамп у Білому домі. «Ми будемо стягувати з країн плату...

28.03.25

799

0
Чому Трамп одержимий ідеєю захоплення Гренландії

Аналітика

Чому Трамп одержимий ідеєю захоплення Гренландії

Аналітика

Президент США Дональд Трамп сповнений рішучості взяти під контроль Гренландію — найбільший острів у світі і самоврядну територію Данії, незважаючи на...

28.03.25

540

0
Фанат боротьби зі старінням Браян Джонсон хоче почати «секвенування фудома»

Аналітика

Фанат боротьби зі старінням Браян Джонсон хоче почати «секвенування фудома»

Аналітика

Так само, як секвенування геному визначає генетичний склад організму, Браян Джонсон — інвестор і засновник руху Don't Die — хоче почати секвенування «...

26.03.25

506

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

44 351

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

7 713

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

6 041

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

5 679

0
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

5 671

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (41)
Instagram
6% (20)
TikTok
9% (30)
Telegram
23% (75)
Youtube
31% (101)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (49)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».