Найкращі способи залучити відвідувачів та покращити рейтинг

26.08.24

0

939

0

Розробка веб-сайту, який приваблює відвідувачів і займає високі позиції в пошукових системах, включає ряд факторів: від технічних міркувань до досвіду користувача.

Сьогодні у бізнесі вас не судять з того, чи є у вас веб-сайт, оскільки передбачається, що він є. Сьогодні ваш бізнес вимірюється тим, наскільки гарний ваш веб-сайт.

Незалежно від того, чи створюєте ви новий сайт з нуля або переробляєте свій сайт, вам необхідно знати, що всі веб-сайти повинні вирішувати ті самі основні завдання.

Щоб їх було легко запам'ятати, їх можна згрупувати в категорії:

  • Технічна пошукова оптимізація
  • SEO на сторінці
  • Якість контенту
  • Користувальницький досвід
  • Аналітика

Оцінюючи свій сайт, пам'ятайте про ці категорії і ставте відкриті питання, що вимагають вимірних відповідей, тобто аналітики вашої команди веб-розробників.

способи залучити відвідувачів
Image Credits: Pixabay

Технічне SEO

Що таке технічне SEO? Це процес оптимізації сайту для пошукових систем. Ми всі хочемо, щоб наші сайти сподобалися Google і всім пошуковим системам, оскільки більша частина трафіку спрямовується на сайт через пошук за ключовими словами. Тож на чому ми повинні зосередитися і чого досягти, щоб забезпечити сайт, оптимізований для технічного SEO?

Щоб забезпечити вашому сайту все необхідне для залучення відвідувачів та високого рейтингу в пошукових системах за допомогою технічного SEO, вам необхідно досягти наступного:

  • Швидка швидкість завантаження сторінки
  • Мобільна адаптивність
  • XML-карта
  • Структура сайту
  • Безпечне з'єднання
  • Мобільна адаптивність

Переконайтеся, що ваш сайт оптимізовано для мобільних пристроїв. Google надає пріоритет мобільним сайтам у своїх рейтингах.

Швидкість сторінки

Якщо ваш сайт не завантажується з блискавичною швидкістю, люди не будуть чекати, поки він завантажиться, якщо вони не зацікавлені в тому, щоб дізнатися, чим ви займаєтеся.

Більшість споживачів онлайн закриють сторінку, якщо вона не завантажиться повністю протягом трьох секунд. На швидкість завантаження впливає безліч факторів, і одним з найкращих інструментів є Pingdom, оскільки він покаже вам, скільки часу займає завантаження кожного аспекту вашого веб-сайту, і дозволить вам діагностувати вузькі місця для оптимізації швидкості завантаження.

Оптимізуйте свій сайт для швидкого завантаження. Стискайте зображення, мінімізуйте запити HTTPS та використовуйте кешування браузера. Використовуйте безкоштовну або платну передплату, щоб регулярно керувати цими діями.

SSL-сертифікат

Захистіть свій сайт за допомогою SSL-сертифіката, щоб забезпечити безпечне з'єднання. Google віддає перевагу захищеним сайтам. Ви можете використовувати безкоштовний або платний сервіс, наприклад CloudFlare, який надає обидва варіанти. Багато хостинг-провайдерів також пропонують безкоштовні та платні SSL-сертифікати.

Структуровані дані

Введіть структуровані дані (розмітку схеми), щоб допомогти пошуковим системам краще розуміти ваш контент. Використовуйте плагін для керування структурованими даними. Якщо ваша CMS WordPress, ви можете використовувати плагін WP Structured Data.

XML-картка сайту

Створіть та надішліть XML-карту сайту пошуковим системам. Це допоможе пошуковим системам індексувати ваші сторінки ефективніше. Знову ж таки, є плагін, який створює карти сайту. Регулярно перевіряйте свою карту сайту, щоб переконатися, що вона надає пошуковим системам новий контент.

SEO на сторінці

Що таке on-page SEO? Як і його назва – 'on-page', це дія щодо оптимізації контенту на сторінці. Щоб залучити пошукові системи та, звичайно ж, відвідувачів, заголовок, посилання та контент сторінки мають бути пошуковими та релевантними. Вам потрібно виконати ці завдання, щоб досягти високого відсотка on-page SEO.

  • Проведіть ретельне дослідження ключових слів, щоб визначити терміни, які шукає цільова аудиторія.
  • Створюйте переконливі заголовки та метаописи для кожної сторінки, включаючи релевантні ключові слова.
  • Використовуйте теги заголовків (H1, H2 і т.д.), щоб структурувати свій контент та позначити його важливість для пошукових систем.
  • Розміщуйте цільові ключові слова у контенті стратегічно, але уникайте надлишку ключових слів.

Якість контенту

Поліпшення якості контенту вашого сайту складніше, ніж ви можете собі уявити. Ви повинні бути послідовними, дотримуватися ніші вашого сайту.

Створюйте цінний, релевантний та цікавий контент, який відповідає потребам вашої аудиторії. Пам'ятайте, Google оцінює ваш сайт по "всьому" його контенту, а не тільки за новими елементами.

Регулярні поновлення

Регулярно оновлюйте свій контент, щоб показати, що ваш сайт є актуальним. Для цього доручіть своїй команді контенту створити щотижневий графік, щоб кілька статей і постів були переглянуті, а ваш старий контент залишався актуальним для вашої аудиторії та пошукових систем.

Не забудьте повторно надіслати URL-адресу зміненого контенту до Google Search Console для повторної індексації.

Мультимедіа

Використовуйте поєднання тексту, зображень та відео, щоб зробити ваш контент більш привабливим та доступним для розповсюдження. Також розгляньте інші типи інтерактивного контенту, включаючи:

  • Опитування в реальному часі
  • Вікторини
  • Ігри

Користувальницький досвід

Досвід користувача (UX) здається очевидним, але отримати хорошу оцінку складно. Є мобільний UX та браузерний UX. Ваш контент повинен вражати на різних пристроях та в різних браузерах.

  • Зосередьте увагу на наступних завданнях, пов'язаних з UX.
  • Розробіть інтуїтивно зрозумілу структуру навігації, яка допоможе відвідувачам легко знайти те, що вони шукають.
  • Переконайтеся, що контент легко читається: використовуйте чіткі шрифти, правильні інтервали і зрозумілу колірну схему.
  • Увімкніть чіткі та переконливі заклики до дії, щоб направити користувачів на наступні кроки.
  • Тестуйте та оптимізуйте мобільний інтерфейс для користувачів різних пристроїв.

Не існує універсального рішення для UX. Вам знадобиться, щоб ваша команда постійно коригувала контент та навігацію, щоб покращити перегляди сторінок та час онлайн.

Аналітика

Вимірювання має величезне значення для маркетологів та фахівців з пошукової оптимізації, і власники веб-сайтів також повинні бути в захваті від того, що може дати.

Щоб добре вимірювати, вам потрібно ставити цілі, вимірювати результати та використовувати результати для покращення продуктивності. Ця дія підтримує високий рейтинг вашого сайту та його привабливість для вашої аудиторії.

Використовуйте такі інструменти, як Google Analytics, для відстеження поведінки відвідувачів та виявлення областей, які потребують покращення.

Регулярно стежте за продуктивністю вашого сайту і усувайте будь-які проблеми, включаючи виправлення непрацюючих посилань.

Для полегшення цієї дії можна завантажити плагіни для перевірки непрацюючих посилань.

Залишити коментар

Актуальне

Три поради щодо торговельних виставок, щоб відкрити бізнес-можливості

Бізнес

Три поради щодо торговельних виставок, щоб відкрити бізнес-можливості

Бізнес

У сучасному онлайн-світі торгові виставки можуть здатися дещо старомодними. Однак вони пішли в ногу з часом, і тепер на виставках і конференціях зазви...

24.12.24

556

0
Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Виїзд ІТ-фахівців за кордон, мобілізаційні процеси, падіння попиту на ІТ-послуги та політично напружена ситуація в країні — основні причини зменшення...

23.12.24

878

0
10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Бізнес

10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Ecommerce

Знаходження правильних можливостей для вставки посилань має важливе значення для підвищення ефективності SEO вашого веб-сайту та підвищення його видим...

19.12.24

726

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

5 939

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

4 414

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

4 169

1
Головні біотехнологічні інновації 2023 року

Головні біотехнологічні інновації 2023 року

BioTech

У світі біотехнології кожен рік приносить приголомшливі інновації та переломні моменти, що сприяють розв'язанню складних проблем і поліпшенню якості ж...

06.10.23

3 766

0
Останні новини: 1 проста ідея пасивного доходу, яка допоможе вам розбагатіти в 2024 році

Огляд

Останні новини: 1 проста ідея пасивного доходу, яка допоможе вам розбагатіти в 2024 році

Традиційний майнінг криптовалют вимагає потужної обчислювальної потужності та спеціалізованого апаратного забезпечення, і перші майнери зіткнулися з в...

07.11.24

3 480

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (35)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (87)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».