Dropbox купує інструмент планування штучного інтелекту Reclaim.ai

23.08.24

0

1 079

0

Reclaim.ai, який був заснований у 2019 році Генрі Шапіро та Патріком Лайтбоді, заявив, що компанія планує продовжувати розробку свого продукту під керівництвом нового власника. Він також зазначив, що прагне постійно підтримувати всіх користувачів. Відповідно до допису в блозі, інструментом користуються понад 43 000 компаній і понад 320 000 людей по всьому світу.

На сьогоднішній день стартап залучив понад 9,5 мільйонів доларів США від інвесторів, включаючи Calendly, Character.vc, Flying Fish, Gradient Ventures, Index Ventures, Operator Partners, Yummy Ventures, а також генерального директора Grafana Раджа Датта та колишнього технічного директора GitHub Джейсона Ворнера.

Reclaim.ai
Reclaim.ai

Він зосереджений на використанні ШІ, щоб допомогти користувачам краще керувати своїм часом і знаходити місця для зустрічей, завдань, формування особистих звичок і перерв.

Reclaim.ai мав базовий безкоштовний рівень для окремих користувачів у поєднанні з планами для невеликих команд, які починалися з 8 доларів на людину на місяць.

У відео, опублікованому на X, засновники Reclaim.ai сказали, що вся команда з 22 осіб приєднується до Dropbox.

Джерело: TechCrunch

#ai
Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

876

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

789

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

688

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Побудова міцних ділових стосунків із фрілансерами

Бізнес

Побудова міцних ділових стосунків із фрілансерами

Малий бізнес може отримати значну вигоду від найму фрілансерів. Вони можуть отримати доступ до спеціалізованих навичок без витрат на найм штатного пер...

23.04.24

1 128

0
Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

Бізнес

Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

Бізнес

Прибуток бізнесу дають клієнти. Коли проект тільки стартує, виникає необхідність знайти способи швидкого та недорогого залучення перших клієнтів, які...

24.06.24

1 122

0
Шахрайства з криптовалютою: Як не стати жертвою. Частина 2

Інвестиції

Шахрайства з криптовалютою: Як не стати жертвою. Частина 2

Інвестиції

У попередній частині ми обговорювали шахрайські схеми з криптовалютами, яких слід уникати компаніям. Продовжимо говорити про те, що це таке, як їх роз...

30.10.24

1 117

0
Як розпочати ремісничий бізнес

Бізнес

Як розпочати ремісничий бізнес

Бізнес

Це захоплююча ідея проводити дні, займаючись улюбленою справою, і заробляти на цьому. Але це щось більше, ніж просто насолоджуватися своїм ремеслом. Щ...

08.08.24

1 115

0
Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Аналітика

Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Мобілізація стала випробуванням для українського бізнесу. Необхідність захищати країну спричинила відтік спеціалістів, що не могло не позначитися на е...

12.04.24

1 111

0
Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Інновації

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

24.05.24

1 106

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».