Як підняти продаж інтернет-магазину за допомогою спеціального дизайну

14.11.24

0

1 369

Press release

0

Чому деякі інтернет-магазини успішно ростуть і розвиваються, а інші закриваються? Не останню роль у цьому відіграє дизайн. Розробка інтернет магазину з правильним оформленням – це не тільки про красу та тренди в мережі. Грамотний дизайн створюється на потребах споживача, його психології. Завдання оформлення  вловити увагу клієнта, утримати його і направити на продаж. Як це працює, треба розібратися.

Головна сторінка – перший контакт

Як підняти продаж інтернет-магазину
Image Credits: depositphotos

У всіх підручниках з дизайну, маркетингу та інших розумних книжок можна прочитати, що «у вас є лише 3 секунди, щоб привернути увагу відвідувача». Саме за цей час він вирішує, чи далі вивчатиме сторінки, чи вийде з сайту.

Головна сторінка – це вітрина магазину, і на ній мають бути такі обов'язкові елементи:

  1. Центр – велике яскраве зображення. Це може бути основний товар компанії, банер з акційною пропозицією та ін. Саме це гачок, на який потрапляє увага відвідувача.
  2. Верхній лівий кут. Тут завжди розміщується логотип компанії. Може бути вказана сфера діяльності, наприклад, «інтернет магазин одягу», а може бути слоган;
  3. Верхній правий кут. Звичайно тут розташований кошик, тому покупці шукають його саме в цьому місці. Навіть така незначна деталь, як її розташування в іншому місці, може спричинити відмову від покупок.

Обов'язково в шапці мають бути зазначені контактні дані – телефон, за бажанням та наявності адрес. Це підвищує довіру покупців до майданчика. Люди розуміють, якщо є контакти, вони можуть звернутися до менеджера за необхідності, а значить ризик бути ошуканим шахраями набагато нижчим.

Все це відвідувач вивчає та аналізує дуже швидко, тому все має бути читальним, чітким. Миготіння анімації, яскраве тло, перевантаження головної сторінки зайвим текстом завжди знижує ефективність «вітрини».

Оформлення картки товару

Image Credits: depositphotos

Дизайн сайту інтернет магазину обов'язково включає опрацювання картки товару. Найголовніше на цій сторінці – простота та доступність інформації. Фото товару мають бути дуже якісними, бажано з різних ракурсів. Наступний елемент, який цікавить клієнта – ціна. Вона має бути написана крупно. Бажано вивести її на окреме тло, щоб клієнт відразу бачив цей елемент.

Велика помилка багатьох розробників та замовників дизайнів – упускати рядок наявності. Покупець повинен знати, чи є товар на складі чи ні, чи можна його привезти на замовлення. Зазвичай цю інформацію розміщують відразу за ціною.

Опис, характеристики, відгуки краще оформляти окремими вкладками на сторінці. Це дозволяє швидко знайти потрібну інформацію.

Невеликий результат  при створенні дизайну інтернет магазину завжди потрібно орієнтуватися на те, що у відвідувача мінімум часу. Він повинен зайти до вас, швидко знайти те, що потрібно, купити, і далі займатися своїми справами. Тому зараз у тренді мінімалізм, простота, лаконічність.

Залишити коментар

Актуальне

Biosphere знищує мікроби ультрафіолетовим світлом, щоб зробити біовиробництво дешевшим

Інновації

Biosphere знищує мікроби ультрафіолетовим світлом, щоб зробити біовиробництво дешевшим

BioTech

Запитайте будь-якого вченого, який працював із клітинними культурами в лабораторії: забруднення займає перше місце в списку їхніх страхів. Навіть одна...

09.01.25

525

0
Головні труднощі у створенні власних додатків зі штучним інтелектом і як їх подолати

Інновації

Головні труднощі у створенні власних додатків зі штучним інтелектом і як їх подолати

Інновації

Створення користувальницьких додатків зі штучним інтелектом — це велика перспектива для організацій, які хочуть використовувати ШІ для вирішення уніка...

08.01.25

555

0
Що таке галій і германій?

Аналітика

Що таке галій і германій?

Аналітика

Два незрозумілі, але важливі метали, галій і германій, є останніми пішаками в ескалації торговельної війни між США і Китаєм. 3 грудня Китай оголосив п...

04.01.25

738

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Фінтех-компанія відправляет літаки з готівкою в Зімбабве

Аналітика

Фінтех-компанія відправляет літаки з готівкою в Зімбабве

Аналітика

Принаймні раз на місяць, а іноді навіть тричі на тиждень, приватний літак приземляється в безпечній частині міжнародного аеропорту імені Роберта Габрі...

18.07.24

1 240

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

1 238

0
Регулятор Гонконгу планує режим ліцензування для стейблкойн-компаній

Інвестиції

Регулятор Гонконгу планує режим ліцензування для стейблкойн-компаній

Інвестиції

Гонконг планує запровадити режим ліцензування для емітентів стейблкойнів, чиї токени посилаються на ціну фіатних валют, повідомив де-факто центральний...

18.07.24

1 235

1
У Львові відбувся Mind Invest Summit – найбільший захід цього літа для інвесторів та підприємців

Пресреліз

У Львові відбувся Mind Invest Summit – найбільший захід цього літа для інвесторів та підприємців

Ринок

28-29 червня у Львові відбувся Mind Invest Summit – конференція для інвесторів, підприємців, команд стартапів та всіх, хто серйозно розглядає Україну...

03.07.24

1 216

0
Класичні помилки підприємців-початківців (і як їх уникнути)

Бізнес

Класичні помилки підприємців-початківців (і як їх уникнути)

Стартапи

Запуск стартапу – неймовірно захоплююче заняття, але в той же час загрожує підводним камінням для засновників-початківців. Основною проблемою для влас...

05.09.24

1 209

0
20 венчурних капіталістів діляться своїми прогнозами щодо технологій у 2025 році

Інновації

20 венчурних капіталістів діляться своїми прогнозами щодо технологій у 2025 році

Інновації

Хоча дехто вихваляє штучний інтелект як найбільший технологічний прорив з часів промислової революції, підприємства — мабуть, найбільша потенційна клі...

31.12.24

1 202

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (36)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (26)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (89)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».