Рекламний холдинг Megapolis увійшов до наглядової ради ВРК й очолив напрямок транзитної реклами

22.10.23

0

738

0

7 вересня відбулися загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. На щорічних зборах найбільшого громадського галузевого об'єднання на два роки обрано новий склад наглядової ради. За результатами голосування до оновленого складу ради увійшла представниця рекламного холдингу Megapolis - Людмила Титаренко, CMO компанії.

Крім того, Megapolis ініціював створення нового комітету ВРК - з транзитної реклами. Для Коаліції це не новий напрямок діяльності - донедавна багатовекторні інтереси галузі маркетингової комунікації поза домом були представлені загальним комітетом з Out Of Home реклами. Необхідність створення окремого комітету з транзитної реклами зумовлюється істотною недооціненістю відповідного сегмента OOH-ринку як у контексті України, так і в порівнянні з порівнянними ринками інших європейських країн з розвиненою системою громадського транспорту; високим потенціалом цього сегмента; готовністю та спроможністю ринкового лідера, компанії Megapolis, докладати зусиль для повного розкриття потенціалу цього сегмента. Головою новоствореного комітету призначено Людмилу Титаренко.


Image Credits: Megapolis

Найближчим часом основними пріоритетами діяльності комітету стануть: уточнення правил і стандартів ринку; впровадження системи рейтингування рекламного інвентарю, що базується на даних операторів мобільного зв'язку; розробка системи моніторингу розміщення; створення інформаційно-аналітичних продуктів.

"Насамперед дякуємо ВРК та учасникам українського рекламного ринку за довіру і можливість разом задавати вектор розвитку тих сегментів OOH-медіа, в яких ми маємо більше компетенцій і можливостей. Рухатися вперед, не зупиняючись на досягнутому - це та цінність, якою ми в Megapolis керуємося щодня у своїй роботі. Нас дуже мотивує можливість розширювати та покращувати інструментарій для комунікації брендів у середовищі Out Of Home, а відтак - опосередковано сприяти розвитку економіки нашої країни, - каже Людмила Титаренко, CMO рекламного холдингу Megapolis, - Ми, як компанія, що понад 20 років успішно працює в сегменті транзитної реклами, постійно розвивається та невпинно зростає, маємо ресурси й мотивацію взяти на себе відповідальність за подальший розвиток сегменту транзитної реклами - розробляти та впроваджувати галузеві ініціативи світового рівня".
Залишити коментар

Актуальне

Класичні помилки підприємців-початківців (і як їх уникнути)

Бізнес

Класичні помилки підприємців-початківців (і як їх уникнути)

Стартапи

Запуск стартапу – неймовірно захоплююче заняття, але в той же час загрожує підводним камінням для засновників-початківців. Основною проблемою для влас...

05.09.24

215

0
8 ідей для першого бізнесу, які відразу ж почнуть приносити прибуток

Бізнес

8 ідей для першого бізнесу, які відразу ж почнуть приносити прибуток

Бізнес

Як вибрати правильну бізнес-ідею? Скільки часу потрібно, щоб почати приносити прибуток? Якщо ви хочете бізнес, який одразу почне приносити гроші, ви п...

03.09.24

494

0
Поділися досвідом – зміни галузь. Дослідження стану креативної галузі очима працівників

Огляд

Поділися досвідом – зміни галузь. Дослідження стану креативної галузі очима працівників

Ринок

Нам важливий ваш голос. Подумали про сопрано, баритон або бас? Nope… Нам важливий ваш голос, щоб дослідити, як живеться креативній галузі України у 20...

29.08.24

240

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Топ 10 стартапів вересня, які отримали мільйонні інвестиції

Інвестиції

Топ 10 стартапів вересня, які отримали мільйонні інвестиції

Інвестиції

Переможцями вересня стали штучний інтелект, космос і біотехнології, зібравши понад 2 мільярди доларів у п'яти найбільших раундах. Anthropic Anthropic,...

03.10.23

1 776

1
Способи, якими рекламна продукція може допомогти стартапу залишити свій слід

Бізнес

Способи, якими рекламна продукція може допомогти стартапу залишити свій слід

Аналітика

Рекламна продукція - важливий маркетинговий інструмент для будь-якого бізнесу. Але вони особливо ефективні для компаній-початківців. Вони роблять ваш...

05.12.23

1 733

0
5 способів зберегти ваш бізнес організованим і на ходу

Бізнес

5 способів зберегти ваш бізнес організованим і на ходу

Аналітика

Ефективні процеси та чіткі канали зв'язку мають вирішальне значення для добре організованого бізнесу. Вони дають змогу компанії оперативно реагувати н...

28.11.23

1 718

0
7 ключових кроків до відкриття клінінгового бізнесу

Бізнес

7 ключових кроків до відкриття клінінгового бізнесу

Інвестиції

Відкриття клінінгового бізнесу, як і будь-яке велике підприємство, не приносить негайного доходу і клієнтської бази. Для початку вам потрібне керівниц...

06.12.23

1 688

0
У 2024 запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 150 млрд

Аналітика

У 2024 запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 150 млрд

Аналітика

У 2024 році запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 100-150 млрд грн. Про це, спираючись н...

24.10.23

1 631

3
Інвестиції в Україні у 2024 році: 3 надійні способи зберегти та примножити свої кошти

Інвестиції

Інвестиції в Україні у 2024 році: 3 надійні способи зберегти та примножити свої кошти

Інвестиції

Маєте певну суму та бажаєте зберегти свої гроші? А може, навіть хочете змусити їх “працювати”? Ми дізналися в експертів, які інвестиційні інструменти...

06.02.24

1 602

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (28)
Instagram
7% (16)
TikTok
9% (23)
Telegram
27% (66)
Youtube
27% (65)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (40)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».