OpenAI запускає свого конкурента Google ChatGPT Search

01.11.24

0

1 152

0

У четвер компанія запустила ChatGPT Search, еволюцію прототипу SearchGPT, представленого цього літа.

Завдяки вдосконаленій версії моделі OpenAI GPT-4o пошук ChatGPT надає інформацію та фотографії з Інтернету, як-от спортивні результати, новини, котирування акцій тощо, а також посилання на відповідні джерела, після чого ви можете запитати додаткові запитання для уточнення поточного пошуку.

ChatGPT вибере пошук в Інтернеті на основі ваших запитів, або ви можете вибрати пошук вручну, натиснувши новий значок веб-пошуку.

Відповіді мають як вбудовану, так і бічній панелі посилання на видавців новин та інших джерел даних, з якими OpenAI має ліцензійні угоди. Наприклад, пошук подій у вихідні дні в Сан-Франциско може отримати підсумок із місцевих веб-сайтів новин, тоді як наступне запитання щодо пропозицій щодо ресторанів покаже список місцевих закладів.

Запити, пов’язані з результатами виборів, будуть спрямовані до таких джерел, як AP і Reuters, повідомляє OpenAI.

 Google ChatGPT Search
Image Credits: Pixabay

Користувачі ChatGPT Plus і Team отримають доступ до ChatGPT Search на мобільних пристроях і в Інтернеті першими, тоді як корпоративні та освітні клієнти OpenAI отримають ChatGPT Search найближчими тижнями, а потім і безкоштовні користувачі.

OpenAI також випустив розширення для браузера , щоб зробити ChatGPT Search пошуковою системою за замовчуванням у Chrome.

OpenAI каже, що планує продовжувати вдосконалювати пошук, особливо в таких сферах, як шопінг і подорожі, і використовувати свої моделі «обґрунтування» o1 для «глибших досліджень». Компанія також планує включити пошук ChatGPT у розширений голосовий режим , а також для користувачів ChatGPT, які вийшли з системи.

Деякі видавці протестували проти оглядів, створених штучним інтелектом, таких як ChatGPT Search і Google AI Overviews, заявивши, що вони погрожують канібалізувати трафік до сайтів, з яких вони отримують інформацію. Одне дослідження показало, що AI Overviews може  негативно вплинути на близько 25% трафіку видавців  через зменшення акценту на посиланнях на статті.

OpenAI каже, що врахував відгуки партнерів-видавців про те, як ChatGPT Search вирішує, які статті найбільш релевантні запиту, а також визначає довжину резюме та цитати для статей.

Джерело: TechCrunch

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

925

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

824

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

696

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 009

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 009

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 007

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 005

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

999

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

998

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».