OpenAI представляє новий агент ChatGPT для «глибокого дослідження»

03.02.25

0

945

0

У дописі в блозі OpenAI, опублікованому в неділю, йдеться, що ця нова можливість розроблена для «людей, які займаються інтенсивною науковою роботою в таких сферах, як фінанси, наука, політика та інженерія, і потребують ретельного, точного та надійного дослідження». Це також може бути корисним, додала компанія, для тих, хто робить «покупки, які зазвичай вимагають ретельного вивчення, як-от автомобілі, техніка та меблі».

По суті, глибоке дослідження ChatGPT призначене для випадків, коли вам потрібна не лише швидка відповідь чи підсумок, а натомість потрібно ретельно розглянути інформацію з багатьох веб-сайтів та інших джерел.

OpenAI заявив, що сьогодні робить глибокі дослідження доступними для користувачів ChatGPT Pro, обмежуючись 100 запитами на місяць, з підтримкою користувачів Plus і Team, а потім Enterprise. (Компанія заявила, що OpenAI планує розгорнути Plus приблизно через місяць, і найближчим часом обмеження запитів для платних користувачів мають бути «значно вищими».) Це геотаргетований запуск. У OpenAI не було графіка випуску для клієнтів ChatGPT у Великобританії, Швейцарії та Європейській економічній зоні.

Щоб використати глибоке дослідження ChatGPT, ви просто виберіть «поглиблене дослідження», а потім введіть запит із можливістю прикріплення файлів або електронних таблиць. (Поки що це лише веб-інтерфейс, а інтеграція програм для мобільних пристроїв і комп’ютерів відбудеться пізніше цього місяця.) Глибоке дослідження може зайняти від 5 до 30 хвилин, щоб відповісти на запитання, і ви отримаєте сповіщення, коли пошук завершиться.

OpenAI
OpenAI

Наразі результати глибоких досліджень ChatGPT є лише текстовими. Але OpenAI заявив, що незабаром має намір додати вбудовані зображення, візуалізацію даних та інші «аналітичні» результати. Крім того, планується можливість підключати «більш спеціалізовані джерела даних», включаючи «на основі підписки» та внутрішні ресурси, додав OpenAI.

Щоб підвищити точність глибоких досліджень, OpenAI використовує спеціальну версію своєї нещодавно анонсованої моделі штучного інтелекту «міркування» o3, яка була навчена за допомогою навчання з підкріпленням для «реальних завдань, що вимагають використання браузера та інструментів Python». Навчання з підкріпленням по суті «навчає» модель шляхом проб і помилок для досягнення конкретної мети. Коли модель наближається до мети, вона отримує віртуальні «винагороди», які в ідеалі роблять її кращою у виконанні завдання.

У OpenAI заявили, що ця версія o3 «оптимізована для перегляду веб-сторінок і аналізу даних», додавши, що «вона використовує міркування для пошуку, інтерпретації та аналізу величезної кількості тексту, зображень і PDF-файлів в Інтернеті». Модель «також здатна переглядати файли, завантажені користувачами», — повідомила компанія, «будувати та повторювати графіки за допомогою інструменту [Python], вбудовувати згенеровані графіки та зображення з веб-сайтів у свої відповіді та цитувати конкретні речення або уривки з його джерел».

Джерело: TechCrunch
Залишити коментар

Актуальне

У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

Пресреліз

У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

13 лютого у столичному КВЦ «Парковий» за підтримки Ощадбанку відбувся Mind Export Summit 2025 – захід для тих, хто бажає масштабувати свій бізнес на з...

21.02.25

591

0
Найкращі альтернативи Google Photos для зберігання зображень

Огляд

Найкращі альтернативи Google Photos для зберігання зображень

Диджитал

Google Photos — чудовий сервіс для зберігання зображень на різних пристроях. Але Google Drive і Gmail пропонують тільки 15 ГБ безкоштовного сховища. G...

15.02.25

889

0
Огляд передових моделей AI : які моделі змінять світ і як їх використовувати

Огляд

Огляд передових моделей AI : які моделі змінять світ і як їх використовувати

Інновації

Моделі ШІ розробляються із запаморочливою швидкістю всіма, від великих технологічних компаній на кшталт Google до стартапів на кшталт OpenAI і Anthrop...

18.02.25

1 059

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

1 543

0
Очікування бізнесу залишаються песимістичними

Бізнес

Очікування бізнесу залишаються песимістичними

Бізнес

У липні 2024 року ІОДА зріс до 44.4 з 43.6 у червні. Підприємства будівництва значно покращили стримані оцінки своїх економічних результатів завдяки с...

02.08.24

1 539

0
Porsche страждає від невдалої ставки на електричні спортивні автомобілі

Бізнес

Porsche страждає від невдалої ставки на електричні спортивні автомобілі

Бізнес

Porsche AG все більше відстає від високих цілей, поставлених під час її бурхливого лістингу акцій два роки тому, із зростанням витрат через те, що кер...

06.02.25

1 539

0
Інтерв'ю з Ваншикою Шріваставою про майбутнє блокчейну та сучасні тренди індустрії

Інвестиції

Інтерв'ю з Ваншикою Шріваставою про майбутнє блокчейну та сучасні тренди індустрії

Інтерв'ю

У світі технологічні інновації формують майбутнє, відкриваючи нові можливості різних галузей. Технологія блокчейн – одна з таких інновацій, яка вже ма...

28.06.24

1 536

0
Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 523

0
Від мрії до справи: приклади та поради щодо створення бізнес-плану

Бізнес

Від мрії до справи: приклади та поради щодо створення бізнес-плану

Бізнес

Це посібник зі створення всеосяжного та ефективного плану для початку бізнесу. У сьогоднішньому динамічному діловому ландшафті наявність добре продума...

19.08.24

1 513

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (39)
Instagram
6% (19)
TikTok
9% (27)
Telegram
24% (74)
Youtube
32% (96)
Twitter
2% (5)
А що це?
14% (44)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».