Мінфін готує законопроєкт, що зобов’яже таксистів і кур’єрів сплачувати податки

21.08.24

0

1 494

0

Онлайн-сервіси Bolt, Uber, Uklon чи Glovo зобов’яжуть передавати до Державної податкової служби інформацію про доходи своїх користувачів. Самих таксистів, кур’єрів та інших користувачів уряд хоче зобовʼязати платити податки. Наразі є два концепти нових правил.

Перший концепт на зустрічі з онлайн-платформами представила заступниця міністра фінансів Світлана Воробей. Він передбачає, що такі сервіси фактично стануть інформаційними агентами й лише передаватимуть інформацію про доходи користувачів. 

Самі користувачі сервісів (таксисти, кур’єри, надавачі інших послуг і торговці на маркетплейсах) зможуть зареєструватися у податковій як самозайняті й сплачуватимуть податок у 5% від обороту. Для цього не потрібно буде вести ФОП чи подавати звітність, треба буде лише відкрити спецрахунок у банку, з якого банк сам відраховуватиме податки. 

Image Credits: Pixabay

Другий концепт передбачає жорсткіші умови для онлайн-платформ – вони стануть податковими агентами й не тільки подаватимуть звітність про своїх користувачів, а й сплачуватимуть податки з них, каже голова фінансового і податкового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев.

Наприклад, коли сервіс таксі перераховуватиме водію кошти за замовлення, він повинен буде одразу вирахувати з них податки, а далі сплачуватиме їх у бюджет і звітуватиме перед податковою. 

Гетманцев виступає за другий концепт, однак наголошує: дискусії поки тривають, і остаточного рішення немає. 

Джерело: Forbes

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

894

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

807

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

691

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 004

0
Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 003

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 001

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

998

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

997

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

993

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».