Ralph Lauren перевищує прогнозований прибуток завдяки стабільному попиту в Європі та Китаї

08.08.24

0

1 165

0

Стабільний попит на дорогі джинси та сорочки поло в Європі та Китаї компенсував уповільнення продажів у США, що призвело до зростання акцій компанії на 4% на премаркеті в середу.

У першому кварталі чистий дохід Ralph Lauren зріс на 1% до 1,51 мільярда доларів. За даними LSEG, аналітики в середньому очікували падіння на 0,46%.

Він заробив $2,70 на акцію на скоригованій основі, перевершивши оцінки в $2,47.


Скоригована валова рентабельність також зросла на 170 базисних пунктів порівняно з попереднім роком до 70,5%, чому сприяли нижчі витрати на бавовну та продаж за повною ціною.

У поточному кварталі очікується, що постійні валютні надходження зростуть у діапазоні від 3% до 4% порівняно з прогнозованим зростанням на 3%.

Це контрастує з нещодавньою серією похмурих збитків європейських конкурентів, включаючи найбільшу в світі групу предметів розкоші LVMH, німецького будинку моди Hugo Boss, Burberry, власника Gucci Kering.

Джерело: reuters

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

1 048

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

977

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

729

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Виживання бізнесу - це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.02.24

1 570

0
Використання левериджу в інвестиціях

Інвестиції

Використання левериджу в інвестиціях

Вступ до поняття левериджу в інвестиціях Інвестиції здебільшого пов'язані з вкладенням власного капіталу з метою отримання прибутку, проте брокери та...

28.02.24

1 554

0
У 2024 році ставки за банківськими кредитами та депозитами можуть знизитися на 3%

Аналітика

У 2024 році ставки за банківськими кредитами та депозитами можуть знизитися на 3%

За сприятливих економічних, воєнних та політичних умов у 2024 році ставки за банківськими кредитами та депозитами можуть скоротитися в середньому на 3...

20.12.23

1 536

0
Українські стартапи почуваються більш оптимістично в порівнянні з традиційним бізнесом та мають більшу «народжуваність» від початку війни

Українські стартапи почуваються більш оптимістично в порівнянні з традиційним бізнесом та мають більшу «народжуваність» від початку війни

Як розвиваються стартапи в Україні в умовах війни? Які є відмінності у темпах розвитку, викликах, ризиках і можливостях між українськими молодими комп...

30.11.23

1 533

0
Побудуйте процвітаючий фотографічний бізнес

Побудуйте процвітаючий фотографічний бізнес

Багато хто з нас мріє заробляти на життя, переслідуючи свої справжні захоплення. Однак найчастіше це вимагає значної наполегливої праці та самовіддано...

29.01.24

1 533

0
Як Web3 зайняти місце Web2 – пояснює експерт

Інвестиції

Як Web3 зайняти місце Web2 – пояснює експерт

Незважаючи на те, що індустрія Web3 стоїть на порозі стрімкого зростання, вона продовжує залишатися в тіні свого попередника – Web2, теперішнього по...

20.02.24

1 523

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (81)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».