Telegram запустив монетизацію для власників каналів

10.04.24

0

1 546

0

Тепер власники Telegram-каналів можуть отримувати 50% доходу від реклами, що показується в їхніх каналах.

Нагороди для творців

Щомісяця користувачі Telegram генерують понад 1 трильйон переглядів у каналах. Від сьогодні власники публічних каналів, які мають щонайменше 1000 підписників, можуть отримувати 50% від доходу від реклами, що показується в їхніх каналах.

Власники каналів можуть виводити свої винагороди без комісії або реінвестувати їх у рекламу в Telegram, колекційні публічні імена або розіграші Premium.

Тепер будь-хто може просувати свого бота або канал — з бюджетом усього в кілька Toncoin. Створюючи оголошення в Telegram, ви вибираєте конкретні канали, де воно зʼявиться, завдяки чому ви маєте повний контроль над контекстом.

Telegram
Image Credits: Telegram

Чому реклама в Telegram особлива

Реклама в Telegram суттєво відрізняється від реклами в інших застосунках. Вона показується лише у великих публічних каналах. Оголошення ніколи не зʼявляються у ваших чатах, списку чатів або інших інтерфейсах.

Для реклами в Telegram не використовуються дані користувачів. Вона залежить лише від каналу, в якому ви її бачите, — і безпосередньо ця реклама приносить користь власникам каналів.

Наразі рекламні оголошення на базі TON не показуються для користувачів з низки країн, включно з росією, Україною, Палестиною та Ізраїлем.

Залишити коментар

Актуальне

Як зрозуміти, що час змінити свою бізнес-модель

Бізнес

Як зрозуміти, що час змінити свою бізнес-модель

Бізнес

Вести бізнес непросто, іноді здається, що ви постійно балансуєте на канаті з проблемами грошових потоків, конкурентами, зниженням продажів та зменшенн...

05.06.25

574

0
Франція хоче розгорнути армію роботів до 2040 року

Аналітика

Франція хоче розгорнути армію роботів до 2040 року

Аналітика

Хоча збройні конфлікти стають дедалі рідшими з плином десятиліть, світові військові витрати різко зростають з кожним роком, досягаючи безпрецедентних...

03.06.25

673

0
SEO просування в епоху ШІ: як бізнесу адаптуватися до нової реальності

Інновації

SEO просування в епоху ШІ: як бізнесу адаптуватися до нової реальності

Інновації

Світ цифрового маркетингу стрімко змінюється під впливом штучного інтелекту. Пошукові системи змінюються: тепер до них інтегруються мовні моделі, які...

02.06.25

601

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

44 852

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

8 282

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

6 498

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 073

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 062

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (43)
Instagram
6% (21)
TikTok
9% (32)
Telegram
24% (84)
Youtube
33% (116)
Twitter
1% (5)
А що це?
14% (51)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».