TikTok планує подвоїти витрати на K-Culture до 143 мільярдів доларів до 2030 року

15.07.24

0

1 943

0

Згідно з новим дослідженням, опублікованим TikTok і аналітичною компанією Kantar, світові витрати на корейську культурну продукцію зростуть майже вдвічі до 143 мільярдів доларів до 2030 року.

Стрімке зростання популярності так званого K-контенту посилили соціальні платформи, де користувачі висловлювали свою вдячність корейській драмі, поп-музиці, кухні та косметиці. TikTok, який спочатку стрімко набув популярності завдяки коротким роликам молодих людей, які танцюють під популярні пісні, став онлайн  місцем збору шанувальників K-pop.

Поточний розмір ринку Hallyu — що означає «Корейська хвиля», загальний термін, що охоплює культурний експорт країни — оцінюється в 76 мільярдів доларів, і вірусний вміст навколо K-культури має збільшити його, захоплюючи більшу аудиторію на ключових ринках, таких як США і Південно-Східної Азії, йдеться у звіті.

TikTok
Image Credits: Pixabay

Південна Корея найбільш відома своїм експортом фізичних товарів — від напівпровідників до автомобілів і приладів — і вони все ще домінують в економічному плані. Зростаюче охоплення Hallyu має хвилевий ефект і обіцяє посилити м’яку силу країни та її брендів, яка менш піддається кількісному вимірюванню.

У Південній Кореї аудиторія TikTok нижча від аудиторії YouTube та Instagram. Попри весь вплив програми на поширення інформації про K-культуру на міжнародному рівні, місцеві користувачі тяжіють до інших платформ. Але в США та Південно-Східній Азії дослідження показало, що близько 80% користувачів знайшли корейську культуру через TikTok.

Відповідно до звіту, поточні глобальні витрати на корейську музику, включаючи квитки на концерти та контент, цього року зростуть приблизно до 11,6 мільярда доларів, а витрати на корейські косметичні товари та їжу також зростуть до понад 20 мільярдів доларів кожен.

Імпульс, ймовірно, продовжиться наступного року: сім із кожних 10 користувачів TikTok у США та Південно-Східній Азії вказують, що їхні витрати на K-food і K-beauty зростуть наступного року, йдеться у звіті.

Джерело: Bloomberg

Залишити коментар

Актуальне

Barbie з штучним інтелектом: як ChatGPT змінить дитячі ігри

Інновації

Barbie з штучним інтелектом: як ChatGPT змінить дитячі ігри

Аналітика

Чи ставить Mattel під загрозу розвиток вашої дитини, вбудовуючи штучний інтелект у свої іграшки? Багатомільярдний виробник іграшок, найбільш відомий с...

25.06.25

828

0
Що таке нішевий ринок і як знайти його для свого бренду

Бізнес

Що таке нішевий ринок і як знайти його для свого бренду

Бізнес

Чи маєте ви уявлення про потенційну нішу, в якій може працювати ваш бренд? Хоча нішеві ринки набагато менші за широкі, успішне їх використання може бу...

25.06.25

628

0
Як навчитися довіряти: поради, які працюють у реальному бізнесі

Бізнес

Як навчитися довіряти: поради, які працюють у реальному бізнесі

Бізнес

Більшість власників, з якими ми працюємо, не проти делегувати. Але бояться двох речей: що доведеться все одно переробляти;що все розвалиться без їх уч...

20.06.25

650

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

44 999

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

8 437

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

6 651

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 201

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 176

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (44)
Instagram
6% (21)
TikTok
9% (33)
Telegram
23% (84)
Youtube
34% (124)
Twitter
1% (5)
А що це?
15% (54)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».