Укртелеком впроваджує технологію динамічного ID, незалежного від third-party cookies

20.09.23

0

1 171

0

Укртелеком впровадив унікальну технологію роботи з даними користувачів в онлайн середовищі OnionID компанії myGaru. Це динамічнийID з контрольованим доступом та криптографічним захистом, побудований на базі інноваційної технології ідентифікації користувачів, незалежної від third-party cookies.

Спираючись на чинне законодавство, європейські регулятори піклуються про приватність користувачів в інтернеті й вимагають від Google заблокувати використання third-partycookies в браузері Chrome. Це означає, що основний спосіб ідентифікації користувачів та збору інформації в 2024 році стане недоступним для рекламодавців і контент-мейкерів (медіа, сайти, ігрові платформи тощо).

Раніше, ще в 2020 році, компанія Apple заради посилення безпеки користувачів вже заблокувала використання third-party cookies у браузері Safari. Те саме зробив й інший популярний браузер Mozilla FireFox.

Безпека даних користувачів і їхнє використання третіми особами є питанням номер один у світі захисту приватності в онлайні. Зокрема,мова йде про необхідність чіткого регулювання того, як треті особи можуть обробляти інформацію про користувачів,а також про те, щоб останні могли самостійно вирішувати, як і де їхідентифікують.

Наявні рішення, як тодані з браузера користувача, не спроможні забезпечити ні належний рівень захисту даних, ні необхідну рекламодавцям кросс-платформенну ідентифікацію користувачів. І в цих умовах оптимальним стає рішення, що працює на базі інфраструктури інтернет-сервіс провайдера.

«Європейські органи провели колосальну роботу щодо регуляції використання даних користувачів інтернету. Звичні способи обробки інформації на ринку діджитал реклами,засновані на безконтрольному використанні статичних ідентифікаторів (third-partycookies, ID мобільного пристрою, IPадреси), вже перестають працювати», -розповідає Віталій Морозенко, засновник та СЕО myGaru.


«Завдяки співпраці з телеком-операторами ми створюємо альтернативний простір зповагою до онлайн приватності. З нашою технологією інтернет користувач отримує можливість безпосередньо впливати нате як його ідентифікують. З іншого боку,ми запускаємо нову технологічну еру для рекламодавців з широкими можливостями персоналізованого кросс-девайсного бренд-досвіду. Головна зміна полягає в тому, що дотримання приватності користувача стає не просто юридичним зобов’язанням для рекламодавців, а закладається в нашій системі на рівні базової технології та є умовою доступу до можливостей платформи», - додав Морозенко.


«Завдяки партнерству з myGaru, яке було запущене нанашій інфраструктурі перше в світі,Укртелеком зможе зробити свій вклад вбезпеку персональних даних користувачівв українському інтернет-просторі. Унікальність технології OnionID сприятиме розвиткунашого телеком-ринку, адже вона пропонуєальтернативу підірваної регуляторамимонополії глобальних гравців та дозволитьукраїнським інтернет провайдерамотримувати додатковий дохід. Сподіваюсь,що інноваційний приклад Укртелекому стане поштовхом для інших українських інтернет провайдерів, адже чим більше компаній запровадять цю технологію,тим більш привабливою вона буде длярекламодавців, а, отже, і більш дохідною для всього телеком-ринку», - зазначив про нову співпрацю Ігор Яремчук, заступник Генерального директора з комерційних питань компанії «Укртелеком».
Залишити коментар

Актуальне

Термінове занепокоєння Ілона Маска: Сонце поглине Землю

Аналітика

Термінове занепокоєння Ілона Маска: Сонце поглине Землю

Аналітика

Мільярдер Ілон Маск, схоже, набагато більше стурбований доставкою людства на Марс, планету, неймовірно ворожу для життя, ніж забезпеченням того, щоб у...

08.05.25

555

0
Чому інвестори зараз не можуть насититися золотом

Аналітика

Чому інвестори зараз не можуть насититися золотом

Аналітика

Протягом століть золото було активом-притулком за часів політичної та економічної невизначеності. Його статус як надійного дорогого товару, який можна...

07.05.25

655

0
Ця звичка може змінити те, як ви керуєте, налагоджуєте зв'язок і розвиваєте свій бізнес

Бізнес

Ця звичка може змінити те, як ви керуєте, налагоджуєте зв'язок і розвиваєте свій бізнес

Бізнес

Підприємці не цураються постійних відволікань і обов'язків, що постійно зростають. З постійними зустрічами, переповненими поштовими скриньками, управл...

06.05.25

664

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

44 680

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

8 075

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

6 322

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

5 927

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

5 917

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (42)
Instagram
6% (21)
TikTok
9% (31)
Telegram
23% (79)
Youtube
33% (113)
Twitter
1% (5)
А що це?
15% (50)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».