Укртелеком впроваджує технологію динамічного ID, незалежного від third-party cookies

20.09.23

0

1 022

0

Укртелеком впровадив унікальну технологію роботи з даними користувачів в онлайн середовищі OnionID компанії myGaru. Це динамічнийID з контрольованим доступом та криптографічним захистом, побудований на базі інноваційної технології ідентифікації користувачів, незалежної від third-party cookies.

Спираючись на чинне законодавство, європейські регулятори піклуються про приватність користувачів в інтернеті й вимагають від Google заблокувати використання third-partycookies в браузері Chrome. Це означає, що основний спосіб ідентифікації користувачів та збору інформації в 2024 році стане недоступним для рекламодавців і контент-мейкерів (медіа, сайти, ігрові платформи тощо).

Раніше, ще в 2020 році, компанія Apple заради посилення безпеки користувачів вже заблокувала використання third-party cookies у браузері Safari. Те саме зробив й інший популярний браузер Mozilla FireFox.

Безпека даних користувачів і їхнє використання третіми особами є питанням номер один у світі захисту приватності в онлайні. Зокрема,мова йде про необхідність чіткого регулювання того, як треті особи можуть обробляти інформацію про користувачів,а також про те, щоб останні могли самостійно вирішувати, як і де їхідентифікують.

Наявні рішення, як тодані з браузера користувача, не спроможні забезпечити ні належний рівень захисту даних, ні необхідну рекламодавцям кросс-платформенну ідентифікацію користувачів. І в цих умовах оптимальним стає рішення, що працює на базі інфраструктури інтернет-сервіс провайдера.

«Європейські органи провели колосальну роботу щодо регуляції використання даних користувачів інтернету. Звичні способи обробки інформації на ринку діджитал реклами,засновані на безконтрольному використанні статичних ідентифікаторів (third-partycookies, ID мобільного пристрою, IPадреси), вже перестають працювати», -розповідає Віталій Морозенко, засновник та СЕО myGaru.


«Завдяки співпраці з телеком-операторами ми створюємо альтернативний простір зповагою до онлайн приватності. З нашою технологією інтернет користувач отримує можливість безпосередньо впливати нате як його ідентифікують. З іншого боку,ми запускаємо нову технологічну еру для рекламодавців з широкими можливостями персоналізованого кросс-девайсного бренд-досвіду. Головна зміна полягає в тому, що дотримання приватності користувача стає не просто юридичним зобов’язанням для рекламодавців, а закладається в нашій системі на рівні базової технології та є умовою доступу до можливостей платформи», - додав Морозенко.


«Завдяки партнерству з myGaru, яке було запущене нанашій інфраструктурі перше в світі,Укртелеком зможе зробити свій вклад вбезпеку персональних даних користувачівв українському інтернет-просторі. Унікальність технології OnionID сприятиме розвиткунашого телеком-ринку, адже вона пропонуєальтернативу підірваної регуляторамимонополії глобальних гравців та дозволитьукраїнським інтернет провайдерамотримувати додатковий дохід. Сподіваюсь,що інноваційний приклад Укртелекому стане поштовхом для інших українських інтернет провайдерів, адже чим більше компаній запровадять цю технологію,тим більш привабливою вона буде длярекламодавців, а, отже, і більш дохідною для всього телеком-ринку», - зазначив про нову співпрацю Ігор Яремчук, заступник Генерального директора з комерційних питань компанії «Укртелеком».
Залишити коментар

Актуальне

Три поради щодо торговельних виставок, щоб відкрити бізнес-можливості

Бізнес

Три поради щодо торговельних виставок, щоб відкрити бізнес-можливості

Бізнес

У сучасному онлайн-світі торгові виставки можуть здатися дещо старомодними. Однак вони пішли в ногу з часом, і тепер на виставках і конференціях зазви...

24.12.24

556

0
Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Виїзд ІТ-фахівців за кордон, мобілізаційні процеси, падіння попиту на ІТ-послуги та політично напружена ситуація в країні — основні причини зменшення...

23.12.24

873

0
10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Бізнес

10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Ecommerce

Знаходження правильних можливостей для вставки посилань має важливе значення для підвищення ефективності SEO вашого веб-сайту та підвищення його видим...

19.12.24

726

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

2 883

0
Ключові переваги гібридної та віддаленої роботи

Аналітика

Ключові переваги гібридної та віддаленої роботи

Аналітика

Чи відчуває бізнес все ще загрозу через дистанційну роботу? Можливо. Легко зрозуміти, чому так багато власників бізнесу виступають проти віддаленої ро...

04.10.24

2 582

0
10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

Бізнес

10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

Бізнес

Керівникам малого бізнесу важливо визначити, наскільки щасливі та задоволені працівники своєю роботою, щоб визначити здоров’я та силу свого бізнесу. Ч...

21.10.24

2 427

0
Які біотехнології нам потрібні, щоб досягти Марса

Огляд

Які біотехнології нам потрібні, щоб досягти Марса

BioTech

Оскільки ми готуємося до далеких космічних подорожей і життя на Марсі, біотехнології матимуть важливе значення для того, щоб космічні кораблі більше н...

11.10.23

2 401

0
Топ 10 стартапів вересня, які отримали мільйонні інвестиції

Інвестиції

Топ 10 стартапів вересня, які отримали мільйонні інвестиції

Інвестиції

Переможцями вересня стали штучний інтелект, космос і біотехнології, зібравши понад 2 мільярди доларів у п'яти найбільших раундах. Anthropic Anthropic,...

03.10.23

2 268

1
Способи, якими рекламна продукція може допомогти стартапу залишити свій слід

Бізнес

Способи, якими рекламна продукція може допомогти стартапу залишити свій слід

Аналітика

Рекламна продукція - важливий маркетинговий інструмент для будь-якого бізнесу. Але вони особливо ефективні для компаній-початківців. Вони роблять ваш...

05.12.23

2 213

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (35)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (87)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».