7 рекламних налаштувань і тактик LinkedIn, про які ви навіть не підозрювали

27.06.24

0

1 512

0

Останні рекламні інновації LinkedIn, від CTV-оголошень до прогнозованих аудиторій, і як їх використовувати для досягнення максимальних результатів кампанії.

LinkedIn Advertising надає маркетологам нові захоплюючі можливості для охоплення цільової аудиторії.

Нові функції та оновлення доступні для підвищення рівня ваших кампаній, заохочення та досягнення бізнес-цілей з більшою точністю та ефективністю. 

Давайте заглибимося в останні можливості LinkedIn Ads, включаючи ті, які ви, можливо, пропустили.

LinkedIn
Image Credits: Pixabay

1. Реклама CTV

Ви правильно прочитали: трансляція, тепер із можливостями націлювання на аудиторію LinkedIn. У 2024 році LinkedIn дозволяє використовувати власні дані для охоплення цільової аудиторії в середовищі великого екрана. 

А ще краще, ви можете створювати кампанії, щоб ваші повідомлення спрямовували користувача через послідовність переходів. Потім маркетологи можуть перенацілюватися, використовуючи будь-який доступний тип реклами на платформі LinkedIn залежно від того, хто взаємодіє з відео.

Щоб налаштувати рекламну кампанію CTV, виконайте такі дії:

Створіть нову кампанію.

Виберіть за мету підвищення впізнаваності бренду.

Між Метою групи та Аудиторією ви знайдете розділ із позначкою. Кампанія лише підключеного телебачення ; увімкніть це, натиснувши на перемикач.

Налаштуйте свою кампанію як будь-яку іншу кампанію LinkedIn (аудиторія, безпека бренду, виключення, бюджет).

Натисніть далі.

Додайте своє відео, і все готово!

2. Регулювання частоти для кампаній CTV

Усі ми бували там, безперервно дивилися улюблене телешоу, але нас засипали однією і тією ж рекламою, епізод за епізодом. LinkedIn гарантує, що ваша аудиторія позбавлена повторних оголошень і надає маркетологам можливість контролювати частоту показу реклами.

Це можна налаштувати на рівні кампанії, обмежуючи кількість показів, які кожна аудиторія отримує протягом 7 днів, із підтримкою всіх форматів розміщення CTV у найближчому майбутньому. 

Почніть регулюйти обмеження частоти за допомогою Campaign Manager. Однак зауважте, що зміни набувають чинності протягом наступних 24 годин,  вони не є миттєвими.

3. Опитування бренду Hybrid CTV

Це настільки нове, що націлювання обмежено США та Канадою, а мовою аудиторії має бути англійська.

Цей тест просування бренду працює так: користувач отримує покази, а потім опитування, що вимірює ефективність просування бренду, виконується через Інтернет або мобільні пристрої, у каналі LinkedIn або через мережу аудиторії LinkedIn.

4. Розширення охвату публікацій зі сторінок LinkedIn

Якщо ви деякий час користуєтеся платними соціальними мережами, можливо, ви вже знайомі з  підвищенням  охвату публікацій на Meta ads. 

Ця функція все ще відносно нова для платформи LinkedIn і була представлена трохи більше року тому. 

По суті, налаштування дозволяє публікації на сторінці LinkedIn розширити охоплення за допомогою алгоритму рекламної кампанії. Ця корисна тактика також дуже проста у використанні: виберіть ціль, визначте аудиторію, установіть бюджет і заплануйте кінцеву дату.

5. Прогнозні аудиторії

Прогностичні аудиторії дозволяють розширити охоплення вашої кампанії, створивши аудиторію, яка може виконувати дії, подібні до тих, що знаходяться у вашому джерелі даних. 

LinkedIn досягає цього, поєднуючи ваше джерело даних із їхнім штучним інтелектом, щоб автоматично генерувати нову спеціальну аудиторію.

Вашим джерелом даних може бути форма потенційного клієнта, список контактів (який може включати назви компаній або імена/електронні адреси окремих осіб) і, конверсії, що надходить від вашого Insight Tag, дії на веб-сайті або конверсії через API.

Ми використали прогнозні аудиторії LinkedIn для клієнта, орієнтованого на некомерційні організації, і побачили покращення ціни за потенційного клієнта (CPL) на 66%, а ідеального профілю клієнта (ICP) – на 90%.

6. API перетворення

Я знаю, що ви не хочете цього чути, але так, LinkedIn також запустив Conversions API , також відомий як CAPI, як і всі інші рекламні платформи.

CAPI дозволяє вам об’єднувати ваші онлайн- та офлайн-дані в LinkedIn, щоб ви могли бачити, як ваші кампанії вплинули на дії, здійснені на вашому сайті, продажі, здійснені по телефону, або дії потенційніх клієнтів в іншому місці. 

Якщо ви вже налаштували розширені конверсії в Google Ads або CAPI в Meta, цей процес буде аналогічним.

7. Метрика середнього часу перебування

Неймовірно проникливий новий показник середнього часу перебування допомагає маркетологам визначити, яка реклама резонує, а яка ні. 

Вимірюючи час, який користувачі витрачають (затримуються) на рекламу, маркетологи мають змогу приймати кращі рішення щодо творчої оптимізації, покращуючи кампанії по-новому. 

Ви можете перевірити, чи він доступний для вашої групи кампаній, кампанії чи розділу оголошень у LinkedIn, установивши для своїх стовпців значення Engagement . Якщо у вас є доступ, середній час перебування має відображатися в одному зі стовпців.

Цей новий перемикач LinkedIn, важлива новина для рекламодавців, означає, що ми можемо почати визначати, чи резонують повідомлення, навіть якщо хтось насправді не натискає. 

До середнього часу очікування нашою найкращою оцінкою для одного зображення був CTR. Але те, що хтось не натискає, не означає, що він не отримує повідомлення або не зацікавлений у вмісті.

Оптимізуйте свої рекламні кампанії LinkedIn зараз.

Останні досягнення LinkedIn доповнюють інструментарій маркетолога, пропонуючи нові та захоплюючі способи покращення націлювання, залучення та вимірювання. 

Не дозволяйте цим корисним функціям і оновленням залишитися поза увагою – навіть невеликі налаштування можуть призвести до корисної інформації та значних результатів. Настав час випередити своїх конкурентів за допомогою потужних і динамічних кампаній. 

Залишити коментар

Актуальне

Ілон Маск очолив список найбагатших людей світу за версією Forbes. Хто у першій пʼятірці

Аналітика

Ілон Маск очолив список найбагатших людей світу за версією Forbes. Хто у першій пʼятірці

Аналітика

Засновник і гендиректор американських Tesla та SpaceX Ілон Маск став найбагатшою людиною у світі за версією Forbes, випередивши власника LVMH Бернара...

02.04.25

929

0
Як AI змінює клієнтську підтримку: менше витрат, більше якості

Інновації

Як AI змінює клієнтську підтримку: менше витрат, більше якості

Інтерв'ю

Що мене спонукало зайнятися автоматизацією? Це був 2016 рік. Я стояв у «Сільпо» біля КПІ. Хотів отримати бонусну картку. Але щоб це зробити, потрібно...

01.04.25

514

1
Кожен четвертий новий бізнес в Україні торік заснували жінки – дослідження YC.Market

Бізнес

Кожен четвертий новий бізнес в Україні торік заснували жінки – дослідження YC.Market

Дослідження

Протягом 2024 року спостерігалась позитивна динаміка реєстрації компаній жінками, з поступовим зростанням їхньої частки до 27,5% серед усіх нових коме...

01.04.25

659

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Останні новини: 1 проста ідея пасивного доходу, яка допоможе вам розбагатіти в 2024 році

Огляд

Останні новини: 1 проста ідея пасивного доходу, яка допоможе вам розбагатіти в 2024 році

Традиційний майнінг криптовалют вимагає потужної обчислювальної потужності та спеціалізованого апаратного забезпечення, і перші майнери зіткнулися з в...

07.11.24

3 990

0
Anthropic запускає нову модель ШІ, яка «думає» стільки, скільки ви захочете

Інновації

Anthropic запускає нову модель ШІ, яка «думає» стільки, скільки ви захочете

Інновації

Anthropic випускає нову передову модель штучного інтелекту під назвою Claude 3.7 Sonnet, яку компанія розробила так, щоб вона «думала» над питаннями с...

24.02.25

3 867

0
Топ бізнес-ідей для підприємців-початківців

Бізнес

Топ бізнес-ідей для підприємців-початківців

Якщо ви подумуєте про початок бізнесу, вам слід подумати, чи відповідає ваша ідея тому, як люди живуть і підходять до своєї роботи. Якщо ви зможете ви...

28.09.23

3 564

1
Які будинки в передмісті Києва готові купувати у 2025 році? Дослідження очікувань покупців

Огляд

Які будинки в передмісті Києва готові купувати у 2025 році? Дослідження очікувань покупців

Нерухомість

Мрія про заміське життя стає реальністю для багатьох українців. Проте що саме шукають потенційні покупці у котеджному містечку? Ми провели дослідження...

14.02.25

3 515

0
Що відомо про стартап DeepSeek, який сколихнув світ технологій?

Інновації

Що відомо про стартап DeepSeek, який сколихнув світ технологій?

Стартапи

Напрочуд ефективна та потужна китайська модель ШІ захопила технологічну галузь штурмом. Він називається DeepSeek R1 і дратує нерви на Волл-стріт. Нов...

28.01.25

3 440

0
Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Виїзд ІТ-фахівців за кордон, мобілізаційні процеси, падіння попиту на ІТ-послуги та політично напружена ситуація в країні — основні причини зменшення...

23.12.24

3 427

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (41)
Instagram
6% (20)
TikTok
9% (30)
Telegram
24% (76)
Youtube
31% (101)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (49)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».