Сталість жіночого бізнесу попри війну, блекаути, вимушені передислокації: вшосте оголошено фіналісток конкурсу "Створено жінками – 2024"

12.07.24

0

894

0

Франко-українська торгово-промислова палата обрала переможниць премії "Створено жінками – 2024". Цього року було подано рекордну кількість заявок (425), а спектр інтересів підприємців коливається від сфери біотехнологій та насінництва до металообробки та пошиття одягу.

"Створено жінками – 2024"
"Створено жінками – 2024"

1 місце, поїздку до Парижа та 150 тис. грн на розвиток бізнесу отримала Ольга Лекова, ARTSTUDIOLEO, з проектом Recast plastic, з переробленого пластику, що виготовляє меблі для укриттів. Історія її бренду розпочалася у 2014 році, коли Ольга переїхала з Донецька до Києва та заснувала компанію ARTSTUDIOLEO. У 2022 році Ольга вирішила використати ресурси відповідально і створювати щось значуще для суспільства, особливо в складні часи війни, отже, з'явився стартап Recast Plastic, який перетворює пластикові відходи на стильні та функціональні меблі. "Наша місія  створювати меблі, які є не тільки функціональними, а й сприяють збереженню навколишнього середовища,  пояснює Ольга Лекова.  Ми віримо, що кожен предмет, створений нами, робить світ трохи кращим". Recast Plastic прагне стати лідером в галузі екологічного дизайну, надихаючи інших на відповідальне ставлення до ресурсів та екологічної свідомості.  

2 місце, 100 тис. грн та коучинг від Forvis Mazars у програмі X Factory отримує Марина Коршевнюк, засновниця Apixmed. Це інноваційна біомедична компанія, яка впроваджує новітні технології у клінічну практику.  Війна в Україні принесла великі складнощі, але компанія змогла адаптуватися та продовжити роботу завдяки відданості команди та підтримці міжнародних партнерів.«Ми використовуємо найсучасніші технології, такі як: штучний інтелект та біоінформатика для покращення якості медичного обслуговування та безперервного вдосконалення процесів у системі охорони здоров'я, – каже Марина.  Наше бачення полягає у створенні комплексної платформи, яка об'єднає пацієнтів та медичних працівників, забезпечивши ефективну та персоналізовану медичну допомогу.  Сьогодні ми приділяємо значну частину наших ресурсів на підтримку ветеранів та людей, які постраждали від війни».

3 місце, 100 тис. грн від Michelin та чек вартістю 50 тис. грн від Crédit Agricole завоювала Анна Павлусь, WHEELNY, яка виробляє адаптивний одяг для людей з інвалідністю, які пересуваються на колісних кріслах. Історія бренду розпочалася у 2016 році, коли Ганна отримала травму спинного мозку та була змушена пересуватися на колісному кріслі.  Тоді Ганна зіштовхнулася з проблемою зручного та естетичного одягу для людей з інвалідністю. Як модельєр-конструктор першу модель вона розробила сама для себе: “Кожна модель ретельно розроблена з урахуванням особливостей сидячого становища, щоб забезпечити максимальний комфорт та свободу рухів. WHEELNY прагне не лише дарувати комфорт, а й підкреслювати індивідуальність. Стильний дизайн та різноманітність фасонів дозволяють кожному знайти одяг, який підкреслить його особистий стиль та подарує почуття впевненості у собі”.

"Створено жінками – 2024"
"Створено жінками – 2024"

Приз симпатій журі та 50 тис. грн отримала Данута Кріль, із брендом GUCULIYA – головрецька чорнодимна кераміка.  Офіційним початком проекту можна вважати 2021 рік, коли було створено першу колекцію під назвою "Гуцулія.Тіні". Її натхненням стала атмосфера фільму Параджанова "Тіні забутих предків", старих гуцульських будинків, сімейних столів при свічках, приглушених тонів, сильних образів людей та діалогу з предками.

Данута зазначає: “Для мене було відкриттям, що багато людей не знають про унікальну технологію кераміки, що чорнодимиться. Це стало символом того, що мені слід йти шляхом переосмислення та поглиблення в українську спадщину”. Незважаючи на те, що Данута виросла у звичайному міському середовищі, почуття зв'язку з корінням завжди було притаманне їй. Вона почувається провідником, який транслює зв'язок між поколіннями, адже інтуїція веде її до глибин української культури.

Спеціальну відмінність "Сталева жінка" для підприємця, яка працює у вкрай "нежіночому" секторі, отримує Ольга Меліх, керівник компанії "Квота", яка виробляє прес-форми для лиття пластику та надає послуги з обробки металу та пластику.

Також спеціальні нагороди та призи від наших партнерів отримують:

  • Наталія Ольшанська, ТОВ "Фамберрі" – сучасні агротехнології та інновації переробки органічного кизилу – 100 000 грн від UKRSIBBAN
  • Тетяна Ковпак, Центр хребта Постава – заклад, що практикує нехірургічне лікування захворювань хребта та суглобів – 100 000 грн
  • Іванна Білоус, Nasivanky – крафтове виробництво насіння овочів та квітів відкритого запилення, авторські продукти харчування – 100 000 грн та 1 рік запасу продукції від Yves Rocher

"Створено жінками – 2024"
"Створено жінками – 2024"

"Цього року ми вражені кількістю та якістю заявок, які отримали – 425, – каже Мод ЖОЗЕФ, директор CCIFU. –  Це свідчить про стійкість та entrepreneurial spirit українських жінок, навіть у найскладніші часи. Ми пишаємося тим, що можемо підтримувати цих талановитих". жінок та сприяти їхньому успіху”. Цього року ініціатива "Створено жінками" проводиться вже вшосте.

Серед галузей, в яких працюють учасники конкурсу, лідирували освіта (67 заявок), мода (45 заявок) та продовольство (40). Серед інших лідерів – ресторанна справа, промисловість, сільське господарство, медицина, спорт, косметична продукція, інформаційні технології, архітектура та будівництво та багато інших.  Географія заявниць – Київ (79 заявок), на другому місці Львів (28 заявок), третє поділили Івано-Франківськ та Кривий Ріг (по 16 заявок). Переважна більшість компаній – а саме 375 – мали від 1 до 10 працівників, у 4 компаніях працює понад 50.

Довідка:

Жіночий бізнес під час війни

Більше половини (59%) нових ФОП, створених в Україні у 2024 році, належить жінкам. Це знаменує значне зростання, адже 2023 року їхня частка становила 57%.

Жінки-підприємці цього року заснували понад 43 тисячі ФОП, демонструючи стійку тенденцію до зростання їхньої економічної активності.

Найпопулярнішими сферами діяльності для жінок-ФОПів стали:

  • Роздрібна торгівля: 68% жінок-ФОП обрали цю сферу.
  • Надання індивідуальних послуг: 89% жінок-ФОП працюють у цій сфері.
  • Інформаційні послуги: 63% жінок-ФОП надають послуги у цій сфері. 

Про Франко-українську торгову палату (CCIFU):

Франко-українська торгова палата (CCIFU) – це некомерційна організація, що сприяє розвитку ділових зв'язків між Францією та Україною. CCIFU пропонує широкий спектр послуг для підтримки французьких та українських компаній, які прагнуть вийти на нові ринки.

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

860

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

779

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

687

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 000

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

996

0
Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

991

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

986

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

983

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

982

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».