Як ШІ в маркетингових дослідженнях впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень

22.08.24

0

1 119

0

Чи знаєте ви, як еволюція маркетингових досліджень впливає на ухвалення ділових та інвестиційних рішень?

Маркетингові дослідження можуть надати компаніям важливу інформацію про цільових клієнтів, тенденції галузі та конкурентів. Ця інформація необхідна для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень, які можуть сприяти успіху та зростанню.

Аналізуючи дані, зібрані в ході маркетингових досліджень, компанії можуть приймати обґрунтовані рішення про розробку продукту, ціноутворення, маркетинг та дистрибуцію. Ці дані можуть допомогти компаніям створювати стратегії збільшення доходів, підвищення задоволеності клієнтів і зміцнення іміджу свого бренда.

Дослідження ринку дає власникам впевненість у інвестуванні у свій бізнес. Уявіть, наскільки простіше інвестувати у створення бренду, маркетингу та залучення клієнтів, коли ви знаєте своїх клієнтів і де вони проводять час у мережі.

Виявлення клієнтів  це виявлення потреб, переваг і поведінки клієнтів, а дії, що вживаються для отримання цих даних,  це маркетингові дослідження.

Компанії, що інвестують у розробку продуктів та послуг, що відповідають потребам клієнтів та виділяються на тлі конкурентів, рухаються у правильному напрямку та напевно стануть лідерами ринку у своїх галузях спеціалізації.

ШІ в маркетингових дослідженнях
Image Credits: Getty Images

Як розвиваються технології маркетингових досліджень

Багато років тому люди після прийняття ділових рішень покладалися на емоції та місцеві спостереження.Згодом традиційні методи дослідження ринку починалися з окремих осіб та організацій, що стоять на кутах вулиць або в торгових центрах, які проводили опитування та збирали дані у людей. Введення даних у комп'ютер було ручним, а аналіз був елементарним, т. е. було розкрито лише основи.

Сьогодні платформа маркетингових досліджень збирає, аналізує та надає глибші знання. Дані тепер обчислюються не лише з точки зору кількості людей, а й з точки зору їхнього складу, інтересів та генерації лідів.

Але це ще не все: завдяки якісному дослідженню платформа маркетингових досліджень може також вловлювати думки та погляди певної цільової аудиторії.

Інтерфейси користувача розвиваються і стають більш інтуїтивно зрозумілими, з покращеною естетикою візуального уявлення  від діаграм та інфографіки до блок-схем і статистики.

Роль ШІ

ШІ (штучний інтелект) значно змінив маркетингові дослідження. Програмне забезпечення ШІ зробило процес більш швидким, точним та ефективним. Чи означає це, що для видобутку даних потрібно менше людей? Так, і навіть більше; у певному сенсі ШІ в маркетингових дослідженнях виявив велику ефективність, деякі з яких не дуже вітаються майнерами даних, що прагнуть залишатися актуальними, щоб зберегти свою роботу.

Швидший збір та аналіз даних

Інструменти на базі штучного інтелекту значно прискорили збір та аналіз даних з різних джерел, включаючи соціальні мережі, відгуки клієнтів та онлайн-форуми, в порівнянні з традиційними методами.
Більше ви не побачите дослідників ринку із планшетами на вулиці, які зупиняють покупців, щоб вони могли заповнити свої опитування. Ця дія в основному була замінена даними першої та нульової сторони, зібраними з відвідувачів веб-сайтів, користувачів соціальних мереж та онлайн-покупок.

Точніші прогнози

Алгоритми ШІ можуть аналізувати зібрані дані та виявляти закономірності та тенденції, які можуть бути не видно аналітикам-людям. Завдяки цьому розуміння компанії можуть точніше прогнозувати тенденції ринку та поведінку клієнтів.

Персоналізовані ідеї

Інструменти ШІ можуть аналізувати дані на індивідуальному рівні, дозволяючи компаніям отримувати інформацію про переваги та поведінку окремих клієнтів. Більше не потрібно витрачати маркетинговий бюджет на спроби та помилки на нових цільових ринках.Інформація, отримана за допомогою інструментів ШІ, тепер використовується для створення персональних маркетингових кампаній та пропозицій продуктів.

Економія коштів

Інструменти дослідження ринку на базі ШІ можуть автоматизувати багато завдань зі збирання та аналізу даних, скорочуючи необхідність людського втручання. Маркетологи вже стурбовані своєю роллю у маркетингу, оскільки ШІ бере на себе основні завдання, які вони раніше виконували. Однак, використання інструментів на базі ШІ може призвести до значної економії коштів для бізнесу.

Найкраще прийняття рішень

Надаючи швидші, точніші та більш персоналізовані ідеї, ШІ може допомогти компаніям приймати більш обґрунтовані рішення про розробку продуктів, маркетингові стратегії та інші важливі бізнес-заходи. 

Загалом маркетологи можуть використовувати ШІ у своїх маркетингових дослідженнях, щоб гарантувати, що їхні компанії збирають, аналізують та інтерпретують дані більш ефективно та результативно, що призводить до прийняття більш обґрунтованих бізнес-рішень та підвищення прибутковості.

Інвестори

Інноваційні технології штучного інтелекту тепер проникають у різні категорії ринку: від облігацій до технологій, нафти та газу, ліків та фармацевтики.
Відповідно до їхніх потреб, хороша платформа для дослідження ринку з використанням ШІ буде збирати дані з різних точок, аналізувати їх та пропонувати реєстраторам ідеї. Така платформа перераховуватиме найвражаючіші активи з хорошими перспективами та оцінюватиме їх на предмет інвестиційних можливостей.

Наприклад, після спаду на ринку технологій дві компанії у сфері технологій у США, Amazon та Microsoft, впали на 2,8%, що траплялося рідко. Але спекуляції, подібні до цієї, що вказують на нестабільні ціни та періодичні споживчі тенденції щодо технологічних продуктів, трапляються часто.
Людям пропонується визначити ключових гравців для ухвалення найкращих інвестиційних рішень за допомогою платформи маркетингових досліджень на базі ШІ.

Одне з важливих завдань – визначити найбільш конкурентні сили у ринковій категорії.Акції з великим охопленням залишаються кращим варіантом для інвестицій, ніж націлювання на локальну компанію. Усього за два тижні три розпродажі вразили волатильність світових акцій. Розуміння досконалої конкуренції дає найкращу перевагу при спекуляції інвестиційними можливостями. Подібно до падіння Японії та Південної Кореї, австралійський ASX також пережив падіння на 0,9%.

Конкуренція продовжує залишатися важливим фактором ринкових коливань, що впливає на вартість та прибуток. Однак з маркетинговою дослідною платформою, яка може визначити ключових гравців, інвесторам майже нема про що турбуватися.

#ai
Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

925

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

824

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

696

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 009

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 009

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 007

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 005

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

999

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

998

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».