Кава та морозиво з «крабом чилі»: як бренди розкішного одягу, такі як Coach, завойовують споживачів

14.10.25

0

529

0

Вельветовий піджак Ralph Lauren з написом у магазині бренду в Сінгапурі продається приблизно за 900 сінгапурських доларів (693 долари). А от ванільний лате в його кав’ярні? Порівнянна вигідна покупка за 9 сингапурських доларів.

Від Ralph Lauren до Coach, Louis Vuitton, Dior та Prada, бренди одягу та предметів розкоші відкривають магазини в Азії, щоб зв’язатися зі споживачами, які все більше надають пріоритет враженням, а не матеріальним покупкам.

Це особливо стосується покоління Z, розповів генеральний директор Coach Тодд Кан в інтерв’ю «Squawk Box Asia».

Кав'ярня Coach
Кав'ярня Coach

«Покоління Z по всьому світу справді зосереджується на самовираженні», – сказав він. «Кав’ярні спрямовані на поширення цього самовираження, цієї ідеї спільноти».

Багато представників покоління Z із задоволенням діляться цим «самовираженням» в Інтернеті, що призводить до безкоштовної реклами з уст в уста таких концепцій, як м’яке морозиво Coach з «чилі крабом», яке подається зверху з фірмовою мантоу, або смаженою булочкою, у новому кафе в Resorts World Sentosa.

Новий гачок

Сонячні окуляри та брелоки, можливо, були покупками, що входять до списку елітних модних товарів у минулому. Сьогодні нові споживачі можуть відчути смак розкоші за менші гроші — купуючи перші сумочки, виготовлені з тістечок, а не зі шкіри ручної роботи.

За словами Кана, виступ Coach у сфері їжі розпочався в Азії, де компанія експериментувала з різними концепціями їжі та напоїв. Бренд планує відкрити стейк-хаус під брендом Coach в аеропорту Jewel Changi в Сінгапурі в жовтні.

Зрештою, дані компанії показали, що кав’ярні, ймовірно, є найкращим форматом для них.

За його словами, кафе-бари в районах з високою відвідуваністю самі по собі прибуткові. Більше того, вони продають більше товарів, часто тому, що супутники покупців мають місце для відпочинку та розслаблення, що дає покупцям більше часу для відпочинку, додав він.

«Там, де у нас є кав’ярня, ми спостерігаємо від 15% до 35% кращих результатів у основному магазині», – сказав він.

За його словами, Coach має понад 980 магазинів по всьому світу, і його просування у світ «роздрібної торгівлі, що базується на досвіді» може призвести до відкриття понад 100 кав’ярень по всьому світу протягом наступних чотирьох років.

Ціни зростають, покупки падають

Згідно зі звітом McKinsey & Company «Стан розкоші», опублікованим у січні, прибутки в індустрії розкоші зросли майже втричі з 2019 по 2024 рік. Однак, зазначається, що значна частина цього зростання — близько 80% — була пов’язана зі зростанням цін, а не зі зростанням попиту.

Зараз майбутнє компаній, що виробляють предмети розкоші, менш визначене: продажі впали на 2% у 2024 році, що призвело до першого реального уповільнення в галузі за 15 років, не враховуючи пандемію, повідомляє консалтингова фірма Bain & Company.

«Традиційна європейська розкіш зросла в ціні в 10 разів порівняно з 15 чи 20 роками тому», – сказав Кан з Coach’s.
«Мені неприємно говорити комусь, що треба відкладати чотиримісячну зарплату на покупку сумочки», – сказав він. «Більшість наших товарів продаються за ціною від 300 до 500 доларів, і для молодої людини це цілком досяжно».
Залишити коментар

Актуальне

Кава та морозиво з «крабом чилі»: як бренди розкішного одягу, такі як Coach, завойовують споживачів

Бізнес

Кава та морозиво з «крабом чилі»: як бренди розкішного одягу, такі як Coach, завойовують споживачів

Бізнес

Вельветовий піджак Ralph Lauren з написом у магазині бренду в Сінгапурі продається приблизно за 900 сінгапурських доларів (693 долари). А от ванільний...

14.10.25

529

0
OpenAI та Nvidia підживлюють ринок штучного інтелекту вартістю 1 трильйон доларів

Інвестиції

OpenAI та Nvidia підживлюють ринок штучного інтелекту вартістю 1 трильйон доларів

Інвестиції

Два тижні тому Nvidia Corp. погодилася інвестувати до 100 мільярдів доларів у OpenAI, щоб допомогти провідному стартапу в галузі штучного інтелекту пр...

08.10.25

728

0
Ваш особистий бренд – це ваша гарантія роботи – ось 3 способи його створити

Бізнес

Ваш особистий бренд – це ваша гарантія роботи – ось 3 способи його створити

Бізнес

Незалежно від того, чи ви корпоративний фахівець, чи маєте підприємницькі цілі, побудова власного особистого бренду є важливою. Чому? Це ваша захисна...

07.10.25

530

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

45 718

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

9 064

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

7 310

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 817

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 750

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (47)
Instagram
6% (22)
TikTok
8% (33)
Telegram
22% (87)
Youtube
35% (138)
Twitter
1% (5)
А що це?
16% (63)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».