Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

Коли йдеться про створення успішного бізнесу в сучасному цифровому світі, кожен забудовник знає: маркетинг є невід’ємною частиною для досягнення очікуваних результатів. Утім, зрозуміти всі тонкощі інтернет-маркетингу та розробити ефективну стратегію – нелегке завдання, особливо, коли постійно з'являються нові технології, алгоритми та тренди. 

Команда «Fish Digital» має досвід у сфері маркетингу для забудовників понад 5 років, і допомогла більше ніж 25 різним забудовникам і будівельним компаніям. Постійно збільшуючи досвід завдяки реалізації нових рішень, інструментів та гіпотез, агенція успішно просуває будівельні проєкти по всій Україні і світу – від комерційних до житлових та інвестиційних.

У цій статті розглянемо важливість просування для забудовників, розкривши переваги його використання та найефективніші стратегії.


Ефективні рішення для забудовників

Поки виконуються роботи у котловані майбутнього ЖК, вже починається пресейл. Саме тому, щоб цілі забудовника щодо повного розпродажу квадратних метрів співпадали з мрією придбати квартиру, яку собі уявляє майбутній покупець, важливо красиво й кваліфіковано цю мрію подати.

Сучасний та ефективний інтернет-маркетинг – це не просто про ліди. Це про створення міцного бренду у діджитал просторі, який знають і якому довіряють, про забезпечення видимості та розширення аудиторії, про правильне донесення позиціонування і концепції об'єкту, і вже як наслідок – про збільшення продажів. Особливо важливим у цьому плані є інтеграція різних каналів комунікації та маркетингових інструментів для забезпечення повного охоплення цільової аудиторії та створення цілісної стратегії просування.

Ключові кроки старту інтернет маркетингу для забудовників

Першим і необхідним кроком є створення вебсайту, адаптованого під потреби ринку. Сайт повинен відображати та візуалізувати сам проєкт будівлі, надаючи клієнтам можливість зазирнути в майбутнє житло вже на етапі розробки. Створення сайтів на платформах Webflow та Wordpress забезпечують не лише зручність у використанні, а й можливість швидкої реалізації проєкту для забудовників будь-якого формату і рівня досвіду.

Не менш важливим є створення привабливого та професійного дизайну, включно з розробкою фірмового стилю та логотипу. Це робить проєкт впізнаваним і створює довіру, що важливо в конкурентному середовищі будівельного бізнесу.

Наступний крок – наповнення вебсайту інформацією про проєкт, з якої клієнти зможуть дізнатися всі переваги про майбутній об'єкт, і швидше та легше зможуть прийняти рішення про інвестицію.

Впровадження необхідних додатків: від відстеження аналітики до можливості онлайн-консультацій – дозволить оптимізувати роботу, забезпечити зручність для користувачів і залучити більше клієнтів.

Performance інтернет-маркетинг для забудовників

Маркетинг для девелопера має свої особливості під час комплексного підходу в інтернет-маркетингу, адже цикл прийняття рішення клієнта тут триває місяцями і клієнт може повертатись у воронку через різні канали. Відповідно збільшується важливість поканального аналізу і оптимізації на кожному етапі, щоб забезпечити максимальну віддачу від вкладень у маркетинг.

Що передбачає performance інтернет-маркетинг

    Анонс старту будівництва об'єкту

    На цьому етапі головним завдання performance маркетингу є максимальне залучення уваги потенційних покупців та стимулювання їхніх дій. Відбувається це на пресейлі за допомогою прогріву у соцмережах і таргетованої реклами

      Наповнення інформаційного простору

      Важливо, щоб потенційні клієнти отримували достовірну та корисну інформацію про будівельні проєкти. Підтримувати інтерес можна через подачу актуального контенту, включаючи статті, блоги, відео та інші матеріали. Показуємо рендери, планування, навколишню інфраструктуру та попередній досвід забудовника

        Збільшення довіри до забудовника

        Довіра – це ключовий елемент успіху в будь-якій сфері. На цьому етапі ми збираємо і доносимо всю “доказову” базу через різні канали інтернет-маркетингу. Це дозволяє побудувати довіру до обєкту, надаючи клієнтам інформацію про попередні здані ЖК, позитивні відгуки, особстий бренд власника, його думки, погляди та інтервью, участь у асоціаціях та виставках, інші елементи, які допоможуть переконати покупців та інвесторів у надійності майбутньої забудови.

          Генерація лідів у відділ продажів девелопера

          Найважливіше – це результати: генерація якісних лідів, які перетворюються на реальні продажі. Завдяки правильно вибудованій воронці ліди прогріваються контентом у різних каналах і залишають заявку для подальшої комунікації з відділом продажу (ВП). Якщо ВП залучений, користується CRM, нагадує про себе, максимально взаємодіє з лідом і не дає йому остигнути  вартість угоди буде зменшуватись, а віддача від інвестицій у маркетинг збільшуватись. В інакшому випадку - лід залишиться у воронці конкурента.

          Які інструменти важливі в інтернет-маркетингу

          • Landing page (Посадкова сторінка) - часто перший дотик з брендом забудовника. Тут важливо працювати з конверсією у цільову дію.

          • Соціальні мережі – це майданчики, де аудиторія проводить багато часу, і через SMM ми догріваємо ждунів. Соц.мережі дозволяють відпрацьовувати болі і страхи аудиторії, будувати спільноту та створювати правильне позиціонування об'єкту. Тут ключовим є показник ER

          • Контекстна реклама – це пошукова реклама у Google, яка відображається на основі конкретного пошукового запиту користувача, які активно шукають інформацію про нерухомість та девелопмент. Тут варто відслідковувати CPC та CTR оголошень.

          • Таргетована реклама (Facebook/Instagram) дозволяє точно визначити цільову аудиторію по інтересам чи поведінці та налаштувати рекламні кампанії саме на неї. Через цей канал заявки виходять дешевші, але і холодніші. Бо в цьому інструменті забудовник є ініціатором контакту з аудиторією, а не навпаки, платить за покази , а не кліки. Тут важливо слідкувати за охопленням, частотою показу, CPM та CPL показниками.

          • Просування сайту (SEO) підвищує видимість вебсайту у пошукових системах, привертає більше органічного (безкоштовного) трафіку. 

          Не менш важливими є й інші канали  email, Youtube, Telegram та різні PR активності.

          Використання цих інструментів не лише привертає увагу до компанії, але й створює конкретні результати, що сприяють успішному розвитку бізнесу.

          Маркетинг для забудовників «під ключ»

          “Fish Digital” працює з будівельними компаніями будь-якого масштабу, допомагаючи їм стати лідерами у своїй галузі. У їх арсеналі – співпраця з 25+ будівельними компаніями та досвід продажу об’єктів від 20 000$ до 2 500 000$.

          Звернувшись до Fish Digital, ви отримаєте консультацію та індивідуальну стратегію, з якою ваш бізнес буде рости та розвиватися.

          Залишити коментар

          Публікації автора

          Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

          Бізнес

          Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

          Коли йдеться про створення успішного бізнесу в сучасному цифровому світі, кожен забудовник знає: маркетинг є невід’ємною частиною для досягнення очіку...

          21.03.24

          1 138

          0

          Актуальне

          Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

          Огляд

          Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

          Бізнес

          Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

          19.11.24

          871

          0
          Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

          Інвестиції

          Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

          BioTech

          На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

          17.11.24

          788

          0
          Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

          Бізнес

          Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

          Бізнес

          Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

          15.11.24

          687

          0
          Підпишіться на нас

          Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

          Конфіденційність гарантована

          Популярні статті

          Побудова міцних ділових стосунків із фрілансерами

          Бізнес

          Побудова міцних ділових стосунків із фрілансерами

          Малий бізнес може отримати значну вигоду від найму фрілансерів. Вони можуть отримати доступ до спеціалізованих навичок без витрат на найм штатного пер...

          23.04.24

          1 127

          0
          Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

          Бізнес

          Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

          Бізнес

          Прибуток бізнесу дають клієнти. Коли проект тільки стартує, виникає необхідність знайти способи швидкого та недорогого залучення перших клієнтів, які...

          24.06.24

          1 120

          0
          Як розпочати ремісничий бізнес

          Бізнес

          Як розпочати ремісничий бізнес

          Бізнес

          Це захоплююча ідея проводити дні, займаючись улюбленою справою, і заробляти на цьому. Але це щось більше, ніж просто насолоджуватися своїм ремеслом. Щ...

          08.08.24

          1 114

          0
          Шахрайства з криптовалютою: Як не стати жертвою. Частина 2

          Інвестиції

          Шахрайства з криптовалютою: Як не стати жертвою. Частина 2

          Інвестиції

          У попередній частині ми обговорювали шахрайські схеми з криптовалютами, яких слід уникати компаніям. Продовжимо говорити про те, що це таке, як їх роз...

          30.10.24

          1 113

          0
          Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

          Аналітика

          Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

          Мобілізація стала випробуванням для українського бізнесу. Необхідність захищати країну спричинила відтік спеціалістів, що не могло не позначитися на е...

          12.04.24

          1 111

          0
          Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

          Інновації

          Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

          Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

          24.05.24

          1 106

          0

           

          Опитування
          У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
          Facebook
          12% (34)
          Instagram
          6% (17)
          TikTok
          9% (25)
          Telegram
          26% (71)
          Youtube
          29% (80)
          Twitter
          2% (5)
          А що це?
          16% (43)
          Залишити коментар

          Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».