Як перевірка соціальних мереж впливає на рішення щодо найму

23.11.25

0

508

0

У сучасному цифровому світі найму роботодавці часто виходять за рамки традиційних перевірок біографічних даних та аналізують онлайн-присутність кандидата. Швидкий пошук може розкрити набагато більше, ніж будь-яке резюме.

Ви можете вважати свої акаунти в соціальних мережах «особистими», але, швидше за все, роботодавці розглядають їх як частину загальної картини під час оцінки кандидатів. Гарна новина? За певної усвідомленості та підготовки ви можете сформувати свій цифровий слід, щоб справити сильне, позитивне враження. Ми пояснимо, що включає перевірка соціальних мереж, чому роботодавці її використовують і як ви можете керувати своїми профілями на свою користь.

 проверка социальных сетей
Image Credits: Unsplash

Рекомендовані інструменти для пошуку роботи 

Згідно з опитуванням ResumeBuilder, 68 відсотків менеджерів з найму використовують соціальні мережі, щоб знайти відповіді на запитання на співбесіді щодо таких тем, як вік кандидата, сімейний стан, релігія чи політичні погляди. Хоча це може розкрити більше про кандидата, це також викликає упередженість та правові проблеми.

Які канали соціальних мереж можуть перевіряти роботодавці?

Роботодавці не мають часу переглядати кожен додаток, тому вони зосереджуються на платформах, які найімовірніше розкриють професійну та особисту інформацію.

«Три основні платформи, які перевіряє більшість роботодавців, – це LinkedIn, Facebook та X (раніше Twitter)», – пояснив Метт Ерхард, керуючий партнер Summit Search Group. «Мене особисто найбільше цікавить профіль кандидата в LinkedIn, оскільки він найрелевантніший».

Менеджери з найму також можуть перевіряти інші канали, такі як Instagram і навіть TikTok, щоб отримати повніше уявлення про те, як кандидати себе презентують.

«Коли я перевіряю соціальні мережі кандидата, моя мета радше скласти уявлення про нього як про особистість, ніж шукати шкідливу інформацію», – додав Ерхард. Це означає, що роботодавці можуть помічати не лише те, що ви публікуєте, але й хто на вас підписаний і як ви взаємодієте з вашою мережею контактів.

Поради щодо проходження перевірок у соціальних мережах

Перевірка на наявність соціальних мереж не обов’язково має негативно вплинути на ваші шанси — насправді вона може зіграти вам на руку, якщо ви добре представите себе в Інтернеті під час подання заявки на роботу. Ось кілька способів розпочати:

1. Не видаляйте свій профіль

Можливо, виникне спокуса стерти свою онлайн-присутність, щоб уникнути ризику появи чогось незручного, але цей крок може мати зворотний ефект. Майже половина роботодавців (47 відсотків), опитаних CareerBuilder, сказали, що вони менш схильні запрошувати когось на співбесіду, якщо не можуть знайти його в Інтернеті.

Видалення облікових записів також може створити враження, що ви щось приховуєте, — і навіть тоді немає гарантії, що ваш старий контент справді зник. Краща стратегія — підтримувати свої облікові записи активними, оновленими та професійними.

Майк Бруні, партнер Talent Acquisition Strategies, погоджується, що приховування вашої присутності в соціальних мережах може викликати тривогу. «Роботодавці схильні перевіряти соціальні сайти, і багато агрегаторів збирають дані з кількох платформ», – пояснив Бруні. «Якщо ви активно шукаєте роботу, ваш образ у соціальних мережах має виражати професіоналізм і пристрасть до кар’єри, яку ви прагнете».

2. Використовуйте соціальні мережі собі на користь

Соціальні мережі не лише виявляють тривожні сигнали, вони також можуть підкреслити ваші сильні сторони. Фактично, згідно з опитуванням Harris Poll, про яке йшлося раніше, 67 відсотків роботодавців насправді шукають інформацію, яка підтверджує кваліфікацію кандидата.

Це означає, що ваші профілі — це можливість продемонструвати знання, професіоналізм та прагнення до розвитку. Діліться своїми досягненнями, публікуйте релевантний контент та взаємодійте з матеріалами інших у вашій галузі. Це сигналізує про щиру зацікавленість вашою кар’єрою та запевняє роботодавців у вашому потенціалі.

«Публікації та внески повинні відповідати вашій кар’єрі чи галузі знань», – порадила Бруні. «Це може залучити роботодавця, а також допомогти у створенні більш релевантної та міцної мережі».

3. Погугліть себе

Час від часу відкривайте вікно в режимі анонімного перегляду та вводьте своє ім’я в пошук. Це часто перший крок, який роблять роботодавці, перевіряючи вашу присутність в Інтернеті, тому варто знати, що вони побачать.

Якщо найкращі результати відображають вас у позитивному світлі, ви в хорошому стані. Якщо з’являється щось негативне, ви знатимете, що потрібно з цим робити, оновлюючи свої профілі, створюючи більш професійний контент, щоб змістити його нижче в результатах пошуку, або навіть співпрацюючи зі службами управління репутацією.

Для додаткового спокою налаштуйте Google Alerts для свого імені. Таким чином, ви отримуватимете сповіщення про будь-які нові події в Інтернеті.

4. Подумайте, перш ніж публікувати

Соціальні мережі – це продовження вашого особистого бренду . Навіть якщо це здається відокремленим від робочого місця, те, чим ви ділитеся в Інтернеті, може впливати на те, як вас сприймають роботодавці. Перш ніж публікувати щось, зупиніться та подумайте, як це може відобразитися на вас поза межами вашого безпосереднього кола друзів.

«Ваші сторінки в соціальних мережах, найімовірніше, знайде роботодавець», – зазначила Бруні. «Упередження існують скрізь, і найкращий захист для вас як шукача роботи – це підтримувати професійну присутність у соціальних мережах. Пошук роботи – це стратегія, і ця стратегія вимагає персонального маркетингу, який знайде відгук у роботодавців».

Якщо публікація може зашкодити вашим шансам отримати бажану посаду, краще її пропустити або принаймні зберегти в приватному, особистому обліковому записі, відокремленому від вашої професійної присутності.

Соціальні мережі також можуть посилити вашу кандидатуру, якщо їх правильно використовувати. Окрім уникнення тривожних сигналів, ви можете використовувати свої профілі, щоб продемонструвати свою особистість, трудову етику та пристрасть до кар'єри.

5. Захистіть свою конфіденційність

Роботодавцям дозволено перевіряти публічні акаунти в соціальних мережах, але вони не повинні вимагати більше. Деякі менеджери з найму навіть запитують облікові дані кандидатів як частину процесу найму — крок, який викликає серйозні проблеми з конфіденційністю та етичними нормами.

«Я чув, як роботодавці просять кандидатів надати свій пароль та облікові дані для входу в соціальні мережі», – застеріг Ерхард. «Технічно це не є незаконним у багатьох місцях, хоча, на мою думку, це неприємне втручання в приватне життя».

Дослідження показують, що запит паролів соціальних мереж робить компанії менш привабливими для кандидатів і може відлякувати кваліфікованих кандидатів. Саме тому в багатьох штатах зараз діють закони, які забороняють роботодавцям запитувати цю інформацію.

Перетворіть свою присутність у соціальних мережах на актив

Соціальні мережі є частиною сучасного найму, і навряд чи вони зникнуть з цього процесу найближчим часом. Для роботодавців це простий спосіб перевірити інформацію та отримати уявлення про особистість кандидата. Для тих, хто шукає роботу, це шанс продемонструвати професіоналізм та захоплення, або, якщо це погано організовано, привід бути проігнорованим.

Головне — баланс. Підтримуйте точність, позитивність та професійність своїх профілів, уникайте контенту, який може викликати сумніви у вашій судженнях. Уявіть собі свою онлайн-присутність як продовження вашого резюме: якщо все зроблено добре, це може підкреслити вашу кваліфікацію та навіть виділити вас серед інших кандидатів.

Залишити коментар

Актуальне

Як перевірка соціальних мереж впливає на рішення щодо найму

Аналітика

Як перевірка соціальних мереж впливає на рішення щодо найму

Диджитал

У сучасному цифровому світі найму роботодавці часто виходять за рамки традиційних перевірок біографічних даних та аналізують онлайн-присутність кандид...

23.11.25

508

0
Заборонена китайська тактика облігацій, яка перетворює 8% дохідності на 16%

Аналітика

Заборонена китайська тактика облігацій, яка перетворює 8% дохідності на 16%

Аналітика

Місцеві органи влади Китаю, які страждають від нестачі коштів, опинилися у скрутному становищі. Фінансові інструменти, якими вони користувалися десяти...

24.11.25

593

0
Як п'ять сил Портера можуть допомогти малому бізнесу проаналізувати конкуренцію

Бізнес

Як п'ять сил Портера можуть допомогти малому бізнесу проаналізувати конкуренцію

Бізнес

Знання того, хто ваші конкуренти та як їхні продукти, послуги та маркетингові стратегії впливають на вас, має вирішальне значення для виживання вашого...

19.11.25

733

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

46 103

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

9 471

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

7 772

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

7 199

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

7 087

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (47)
Instagram
6% (23)
TikTok
8% (33)
Telegram
22% (88)
Youtube
35% (143)
Twitter
1% (5)
А що це?
16% (65)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».