Ілон Маск заявив, що не зацікавлений у придбанні TikTok

09.02.25

0

1 556

0

Нещодавно Ілон Маск заявив, що «нітрохи не збирається купувати TikTok».

Маск зробив ці зауваження під час інтерв'ю на економічному саміті WELT 28 січня. Сьогодні було опубліковано відео інтерв'ю.

Інтерв’ю було зроблено після того, як президент Дональд Трамп відклав закон, який зобов’язує материнську компанію ByteDance продавати TikTok, інакше його заборонять у Сполучених Штатах. У той час повідомлялося, що уряд Китаю готовий укласти угоду, згідно з якою Маск (ключовий союзник Трампа) придбає додаток.

Але Маск стверджував, що його це не цікавить, прямо заявивши: «Я не робив ставку на TikTok».

Tiktok
Image Credits: Pixabay

«У мене немає жодних планів щодо того, що б я робив, якби у мене був TikTok», — сказав він в інтерв’ю. «Гадаю, я б подивився на алгоритм і спробував вирішити: наскільки корисним чи корисним є цей алгоритм? І що ми можемо зробити, щоб змінити алгоритм, щоб він був більш продуктивним і, зрештою, приносив користь людству?».

Він додав, що «особисто не користується TikTok» і «не дуже з ним знайомий». І він описав своє придбання Twitter (тепер X) як аномалію у своїй кар’єрі: «Я зазвичай будую компанії з нуля».

Джерело: TechCrunch

Залишити коментар

Актуальне

Лялька Labubu: маркетинг як інженерія мозку

Бізнес

Лялька Labubu: маркетинг як інженерія мозку

Бізнес

Ми живемо в економіці уваги, де час фокусу скоротився до кількох секунд. Тому маркетинг змушений працювати не з логікою, а з нейронними рефлексами: ми...

22.10.25

530

0
Ютубери більше не покладаються на доходи від реклами — ось як деякі з них диверсифікують свій бізнес

Бізнес

Ютубери більше не покладаються на доходи від реклами — ось як деякі з них диверсифікують свій бізнес

Бренди

YouTube став найбільшою платформою, що пропонує творцям безліч можливостей заробляти на життя. Ще в червні компанія повідомила, що її креативна екосис...

21.10.25

482

0
Кава та морозиво з «крабом чилі»: як бренди розкішного одягу, такі як Coach, завойовують споживачів

Бізнес

Кава та морозиво з «крабом чилі»: як бренди розкішного одягу, такі як Coach, завойовують споживачів

Бізнес

Вельветовий піджак Ralph Lauren з написом у магазині бренду в Сінгапурі продається приблизно за 900 сінгапурських доларів (693 долари). А от ванільний...

14.10.25

721

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

45 791

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

9 142

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

7 385

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 872

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 816

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (47)
Instagram
6% (22)
TikTok
8% (33)
Telegram
22% (87)
Youtube
35% (138)
Twitter
1% (5)
А що це?
16% (63)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».