Projector Institute запускає AI-стартап LEZO для найму та пошуку роботи. Ось як він працює

avatar
LEZO

871

1

08.02.24

0

1 158

0

Український інститут Projector оголосив про офіційний запуск карʼєрного сервісу на основі штучного інтелекту LEZO, щоб якісно змінити підходи до найму та пошуку роботи — за новітнім підходом skill-first hiring.

Стартап працював 4 місяці в тестовому режимі, залучив 17 000 користувачів та 550 компаній на бета-сервісі.


Український ІТ-ринок потопає у вакансіях, на які ніхто не відгукується, та в кандидатах, чиї резюме так і не прочитають. Разом з тим і компанії, і люди втрачають найважливіше — час та мотивацію. Projector Institute хоче це змінити — через skills-first підхід та відсікання зайвих процесів. Саме для цього команда 4 місяці тому запустила стартап LEZO.

За попереднім дослідженням від команди LEZO, одному кандидату junior+ рівня потрібно відправити до 100 резюме, щоб отримати один офер. Натомість рекрутери через завантаження ринку виділяють в середньому 30 секунд на перегляд одного резюме та пропонують співбесіду одному із 50 кандидатів. Тут немає переможців – обидві сторони програють через довгий та часто не ефективний найм.

Ідея розробити карʼєрний сервіс зʼявилася в Projector ще в грудні 2022 року. До запуску стартапу команда провела ринкове дослідження серед рекрутерів та кандидатів, затестувало кілька гіпотез та зосередилася на можливостях штучного інтелекту для покращення процесу найму.

Для старту діяльності команда залучила два гранти на дослідження та тестування від CIRCE, Європейського дослідницького центру креативного впливу, та від Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».


AI-стартап LEZO

Як працює LEZO

AI-сервіс LEZO працює з алгоритмами, які аналізують резюме та вакансії, виділяють необхідні навички та метчать вакансії лише з тими кандидатами, які для них підходять. Щойно вакансія потрапляє в базу даних, вона приходить push-сповіщенням саме тим, кому вона релевантна. За перші хвилини ви отримуєте відгуки, замість того, щоб чекати, поки хтось побачить вашу вакансію на сайті з пошуку роботи.

Коли стається метч, і кандидат, і рекрутер отримують доступ до пропозиції та приймають рішення – всього в один клік – чи хочуть вони розпочати знайомство. Далі комунікація виходить за межі стартапу і починається хайринг за процесами компанії.

Стартап зараз працює в режимі чат-боту, що допомагає швидко перевіряти гіпотези, оперативно вводити нові функції та покращувати алгоритм. Команда активно працює над запуском вебсервісу, який заплановано на 2 квартал 2024 року.

На бета-версії LEZO уже має такі результати:

  • 1 із 5 кандидатів, які відгукуються на вакансію через LEZO, отримують запрошення на наступний етап знайомства;
  • усього 1300 метчів сталося між компаніями та кандидатами;
  • залучено 17 000 користувачів та 550 компаній.

Команду LEZO очолює CEO Анна Черниш, ex Head of Product в Projector. Разом з нею над стартапом працює Full Stack розробник, фандрейзерка, продакт менеджерка та маркетолог.  


Анна Черниш, СЕО LEZO:

«Ми в LEZO не просто запускаємо ще один продукт – ми хочемо змінити підхід до найму. Компанії все ще шукають людей за співзвучністю до посади замість того, щоб акцентувати на унікальних наборах навичок. В різних компаніях продакт менеджери чи маркетологи робитимуть кардинально різні речі, але їхні рекрутери шукатимуть їх за однаковим сценарієм.
Ми хочемо поставити в центр те, що кандидат вміє робити, його досвід і знання (а ще потенціал до набуття нових знань). І пропонувати роботодавцям шукати співробітників не за назвою позиції, а за унікальним поєднанням їхніх скілів з майбутніми обовʼязками.


Метчити за досвідом. Персоналізувати видачу. Відсікати зайве. Ставити користувача в центр. Це наша місія на найближчий рік».


Це безоплатно?


Наразі публікація вакансій в чат-боті — безкоштовна, однак команда пропонує додаткові опції платного просування вакансій на ширшу аудиторію. На початку 2 кварталу із запуском вебсервісу послуги для роботодавців стануть платними, однак СЕО Анна Черниш наголошує, що команда планує активно допомагати та підтримувати українські стартапи та локальний малий бізнес. 

Плани на майбутнє

Після запуску вебсервісу основним фокусом LEZO стане скорочення шляху користувача від реєстрації до бажаного кандидата /пропозиції, збільшення кількості успішних працевлаштувань. Стартап планує у 2024 році вийти на один закордонний ринок та залучати інвесторів на подальших етапах розвитку.

Залишити коментар

Публікації автора

Projector Institute запускає AI-стартап LEZO  для найму та пошуку роботи. Ось як він працює

Пресреліз

Projector Institute запускає AI-стартап LEZO для найму та пошуку роботи. Ось як він працює

Український інститут Projector оголосив про офіційний запуск карʼєрного сервісу на основі штучного інтелекту LEZO, щоб якісно змінити підходи до найму...

08.02.24

1 158

0

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

897

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

809

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

692

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Star Catcher хоче побудувати космічну електромережу, щоб збільшити заряд орбітальних супутників

Інновації

Star Catcher хоче побудувати космічну електромережу, щоб збільшити заряд орбітальних супутників

Інновації

Компанія розробляє космічну енергетичну мережу, яка може забезпечувати більш енергоємні види діяльності, такі як периферійні обчислення та телекомунік...

25.07.24

807

0
Відбулися церемонії нагородження VI незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks та галузевої Премії Food Industry Solutions

Пресреліз

Відбулися церемонії нагородження VI незалежного професійного дегустаційного конкурсу Favorite Food & Drinks та галузевої Премії Food Industry Solutions

Новини компаній

8 жовтня переможці отримали нагороди та представили свої продукти, доробки та рішення провідним гравцям українського food ринку під час закритої Зустр...

15.10.24

787

0
Чи справді український бізнес відмовляється від російських CRM-систем? Дослідження Ringostat

Аналітика

Чи справді український бізнес відмовляється від російських CRM-систем? Дослідження Ringostat

Дослідження

Платформа Ringostat (входить до Netpeak Group) поділилася результатами дослідження про те, чи український бізнес відмовляється від російських CRM-сист...

25.07.24

762

0
Найкращі способи залучити відвідувачів та покращити рейтинг

Бізнес

Найкращі способи залучити відвідувачів та покращити рейтинг

Бізнес

Розробка веб-сайту, який приваблює відвідувачів і займає високі позиції в пошукових системах, включає ряд факторів: від технічних міркувань до досвіду...

26.08.24

724

0
Поділися досвідом – зміни галузь. Дослідження стану креативної галузі очима працівників

Огляд

Поділися досвідом – зміни галузь. Дослідження стану креативної галузі очима працівників

Ринок

Нам важливий ваш голос. Подумали про сопрано, баритон або бас? Nope… Нам важливий ваш голос, щоб дослідити, як живеться креативній галузі України у 20...

29.08.24

722

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

692

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».