Що таке нішевий ринок і як знайти його для свого бренду

25.06.25

0

486

0

Чи маєте ви уявлення про потенційну нішу, в якій може працювати ваш бренд? Хоча нішеві ринки набагато менші за широкі, успішне їх використання може бути неймовірно прибутковим у довгостроковій перспективі.

У цій статті покажемо вам цінність виходу на нішеві ринки та як охопити цільову аудиторію.

як охопити цільову аудиторію
Image Credits: Pixabay

Що таке нішевий ринок?

Простими словами, нішевий ринок – це менший сегмент набагато більшого ринку. Наприклад, ширший ринок можуть складати чоловічі кросівки, а нішевий ринок – чоловічі кросівки для олімпійської важкої атлетики.

Аудиторія цих кросівок набагато менша, але й набагато специфічніша. Звернення до цієї конкретної групи споживачів означає дотримання їхніх конкретних потреб та уподобань, якими в цьому прикладі будуть кросівки з плоскою підошвою та широким носком.

Вирішуючи, чи визначили ви нішевий ринок, ось короткий контрольний список, який ви можете використовувати:

  • Який розмір ринку? Нішеві ринки, як правило, набагато менші за ширші.
  • Яка цільова аудиторія? Для нішевого ринку ви повинні мати змогу визначити чітко визначену групу клієнтів зі спільними інтересами, характеристиками та потребами.
  • Чи виявляє ця аудиторія ознаки лояльності до бренду? Клієнти на хороших ринках часто неймовірно лояльні до брендів, які задовольняють їхні унікальні потреби.

Чому нішеві ринки такі важливі для стартапів?

Правда в тому, що якщо ви застосуватимете універсальний підхід до своєї цільової аудиторії, вам буде важко повністю задовольнити будь-які її потреби, що ускладнить її відмову від звичних покупок брендів.

Пам’ятайте, що як засновник, ви ведете цікаву (хоч і важку) битву, конкуруючи з відомими брендами, намагаючись переконати їхніх клієнтів перейти на ваш ринок і спробувати ваші послуги.

Отже, поставте себе на місце вашої цільової аудиторії. Якщо ви не відповідаєте їхнім конкретним вимогам, чому вони повинні змінювати свою споживчу поведінку?

Натомість, зосередившись на повному задоволенні потреб небагатьох обраних, у вас набагато більше шансів перетворити їх на постійних клієнтів, що потім може закласти основу для зростання вашого бізнесу до більшого ринку в майбутньому.

Як вийти на нішевий ринок

З огляду на це, давайте розглянемо, як можна вийти на нішевий ринок.

Почніть з ширших категорій

Найкраще місце для пошуку нішевого ринку – це почати з широкого! Припустимо, що ви зацікавлені у створенні нового бренду одягу. Ви можете почати з розгляду чоловічого та жіночого одягу та нішевих ринків звідти.

Наприклад, ви можете зосередитися саме на чоловічому та жіночому спортивному одязі, а звідти перейти до певного одягу в рамках певних видів спорту.

Ви можете стати брендом, до якого ви придбаєте нові штани для гольфу, перш ніж згодом зануритися в інший одяг для гольфу, а потім в інші види спорту тощо.

Ви можете знати Amazon як один з найбільших брендів у світі, який пропонує майже все під сонцем, але все починалося не так. 

Натомість, компанія почала зосереджуватися на нішевому ринку продажу вживаних книг онлайн і з того часу постійно процвітає.

Визначте ключові слова нішевого ринку

Щойно ви визначили свою привабливість, саме час охопити свою цільову аудиторію. Використовуючи наш приклад штанів для гольфу, ви можете шукати пов’язані терміни, пов’язані з гольфом, які привернуть потрібну аудиторію до вашого бренду, та писати SEO-оптимізований контент, який відповідає їхнім потребам.

Ще однією перевагою прагнення до нішевого ринку є те, що складність ранжування стає набагато легшою. 

Погляньте на ці дані з Ahrefs, ще раз використовуючи приклад гольфу.

  • Ключовий термін: Гольф
  • Складність ключових слів: 84
  • Обсяг пошуку за місяць: 81 000
  • Ключовий термін: одяг для гольфу
  • Складність ключового слова: 56
  • Обсяг пошуку за місяць: 5300
  • Ключовий термін: Гольф
  • Складність ключових слів: 84
  • Обсяг пошуку за місяць: 81 000
  • Ключовий термін: Штани для гольфу
  • Складність ключового слова: 5
  • Обсяг пошуку на місяць: 7500

Як видно з цього знімка даних, термін «штани для гольфу» набагато легше спробувати ранжуватися, ніж «гольф», і все одно забезпечує великий потенціал трафіку для нових брендів.

Як новий бізнес, Google має переконатися, що ви є легітимною компанією, перш ніж надавати вам так званий високий «рейтинг домену». Без високого рейтингу домену не має значення, наскільки чудовий ваш контент; Google не ранжуватиме його високо в результатах.

Однак ця проблема значною мірою зникає для ключових слів з низькою конкуренцією, і оскільки більше клієнтів переходять на ваш сайт з цих джерел, купують у вас та залишають відгуки, ваш DR зростатиме, і тоді ви зможете працювати з більш масштабними термінами.

Визначте потенційні групи в соціальних мережах

Ще один спосіб охопити свою нішеву аудиторію – це соціальні мережі, або створюючи контент, який вони хочуть бачити, або навіть надсилаючи їм особисті повідомлення. Це тактика, яку деякі з наших засновників використовували для створення ажіотажу та очікувань перед запуском бренду, і це мало великий успіх.

Взаємодійте зі своєю цільовою аудиторією у дружній манері та намагайтеся не бути надто нав'язливими чи «продаючими» у своїх повідомленнях. Це може сильно відштовхнути потенційних клієнтів, оскільки вони часто піддаються бомбардуванню брендами, які намагаються привернути їхню увагу.

Відстежуйте результати конкурентів

Зрештою, чудовий спосіб визначити та зв’язатися зі своєю нішевою ринковою нішею – це відстежувати ефективність та поведінку конкурентів. Визначте бренди у своїй ніші, знайдіть їхні профілі в соціальних мережах та запишіть їхніх підписників. 

Як ваші конкуренти, ви знаєте, що ці підписники вже зацікавлені в продукті чи послузі, яку ви пропонуєте, тому звернення до них, ймовірно, буде набагато успішнішим.

Залишити коментар

Актуальне

Barbie з штучним інтелектом: як ChatGPT змінить дитячі ігри

Інновації

Barbie з штучним інтелектом: як ChatGPT змінить дитячі ігри

Аналітика

Чи ставить Mattel під загрозу розвиток вашої дитини, вбудовуючи штучний інтелект у свої іграшки? Багатомільярдний виробник іграшок, найбільш відомий с...

25.06.25

641

0
Що таке нішевий ринок і як знайти його для свого бренду

Бізнес

Що таке нішевий ринок і як знайти його для свого бренду

Бізнес

Чи маєте ви уявлення про потенційну нішу, в якій може працювати ваш бренд? Хоча нішеві ринки набагато менші за широкі, успішне їх використання може бу...

25.06.25

486

0
Як навчитися довіряти: поради, які працюють у реальному бізнесі

Бізнес

Як навчитися довіряти: поради, які працюють у реальному бізнесі

Бізнес

Більшість власників, з якими ми працюємо, не проти делегувати. Але бояться двох речей: що доведеться все одно переробляти;що все розвалиться без їх уч...

20.06.25

609

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Бізнес

Для еліти будують бункер вартістю 300 мільйонів доларів на випадок Третьої світової війни

Нерухомість

У 2026 році планується відкрити розкішний бункер «судного дня», призначений лише для членів, з басейнами, охороною здоров’я на основі штучного інтелек...

25.01.25

44 976

0
Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

8 398

2
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

6 626

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

6 175

1
Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google каже, що його новий квантовий чіп вказує на існування кількох всесвітів

Інновації

Google у понеділок анонсувала Willow, свій останній, найкращий квантовий обчислювальний чіп. Заяви Google щодо цього чіпа щодо швидкості та надійності...

11.12.24

6 151

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (44)
Instagram
6% (21)
TikTok
9% (33)
Telegram
23% (84)
Youtube
34% (124)
Twitter
1% (5)
А що це?
15% (54)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».