Google хоче, щоб у 2025 році Пошук був більше схожий на помічника зі штучним інтелектом

04.02.25

0

802

0

Генеральний директор Google Сундар Пічаї під час телефонної розмови заявив, — «Оскільки штучний інтелект продовжує розширювати всесвіт запитів, які люди можуть задавати, 2025 рік стане одним із найбільших років для пошукових інновацій».

Пічаї виклав наступний етап плану Google щодо оснащення Пошуку функціями ШІ від дослідницької лабораторії компанії DeepMind. Пошуковий продукт поступово стає схожим на помічника зі штучним інтелектом, який переглядає за вас Інтернет, переглядає веб-сторінки та повертає відповідь.

Це дуже далеко від простої системи пошуку, яка дає вам десять синіх посилань. Ця зміна має величезні наслідки для веб-сайтів, які покладаються на трафік Google, і компаній, які купують рекламу в Пошуку Google.

Не всі радіють цьому, але Google просувається вперед.

Коли його запитали про майбутнє штучного інтелекту та пошуку, Пічаї сказав, що «Ви можете уявити майбутнє з Project Astra », це посилання на мультимодальну систему штучного інтелекту DeepMind, яка може обробляти живе відео з камери чи екрана комп’ютера та відповідати на запитання користувачів про те, що бачить штучний інтелект у реальному часі.

Генеральний директор Google Сундар Пічаї
Генеральний директор Google Сундар Пічаї

Google також має великі плани щодо проекту Astra в інших сферах свого бізнесу. Компанія каже, що одного дня хоче, щоб мультимодальна система ШІ використовувала пару розумних окулярів доповненої реальності, для яких Google створить операційну систему.

Пічаї також згадав Gemini Deep Research – агент штучного інтелекту, якому потрібно кілька хвилин, щоб створити довгі дослідницькі звіти – як функцію, яка може кардинально змінити те, як люди використовують пошук Google. Deep Research автоматизує роботу, яку люди традиційно виконували за допомогою Пошуку Google.

Крім того, Пічаї сказав, що Google має «чітке уявлення» про умови пошуку, які він міг би створити за допомогою ще одного з агентів штучного інтелекту Google, Project Mariner . Ця система може використовувати інтерфейс веб-сайтів від імені користувачів, що робить непотрібним для самих людей використовувати веб-сайти.

Сьогодні ChatGPT перетворився на один із найбільш використовуваних продуктів Інтернету, який щотижня відвідують сотні мільйонів користувачів. Це становить реальну загрозу для довгострокового бізнесу Пошуку Google. Щоб вирішити цю проблему, Google не лише створює конкуруючого чат-бота зі штучним інтелектом разом із Gemini, але й впроваджує функції штучного інтелекту безпосередньо в пошук.

Джерело: TechCrunch


Залишити коментар

Актуальне

У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

Пресреліз

У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

13 лютого у столичному КВЦ «Парковий» за підтримки Ощадбанку відбувся Mind Export Summit 2025 – захід для тих, хто бажає масштабувати свій бізнес на з...

21.02.25

535

0
Найкращі альтернативи Google Photos для зберігання зображень

Огляд

Найкращі альтернативи Google Photos для зберігання зображень

Диджитал

Google Photos — чудовий сервіс для зберігання зображень на різних пристроях. Але Google Drive і Gmail пропонують тільки 15 ГБ безкоштовного сховища. G...

15.02.25

767

0
Огляд передових моделей AI : які моделі змінять світ і як їх використовувати

Огляд

Огляд передових моделей AI : які моделі змінять світ і як їх використовувати

Інновації

Моделі ШІ розробляються із запаморочливою швидкістю всіма, від великих технологічних компаній на кшталт Google до стартапів на кшталт OpenAI і Anthrop...

18.02.25

755

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Чому ШІ такий дорогий

Аналітика

Чому ШІ такий дорогий

25 квітня Microsoft заявила, що витратила 14 мільярдів доларів на капітальні витрати в останньому кварталі та очікує, що ці витрати «суттєво зростуть»...

30.04.24

1 867

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Виживання бізнесу - це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.02.24

1 866

0
Чи варто ставати резидентом «Дія.City» виключно заради бронювання

Аналітика

Чи варто ставати резидентом «Дія.City» виключно заради бронювання

Аналітика

Деякі IT-компанії почали розглядати резидентство в «Дія.City» виключно через можливість забронювати своїх співробітників. Засновник юридичної компанії...

23.08.24

1 847

0
Альтернативи традиційному плануванню офісу

Інновації

Альтернативи традиційному плануванню офісу

Створення інноваційного та приємного планування офісу сприяє створенню позитивної робочої атмосфери. У моді тенденції приходять і йдуть. Але коли спра...

13.12.23

1 843

0
8 порад щодо створення якісної програми лояльності

Бізнес

8 порад щодо створення якісної програми лояльності

В умовах жорсткої конкуренції в бізнесі створення програми лояльності, яка знаходить відгук у клієнтів і заохочує повторні покупки, стає більш важливи...

13.03.24

1 843

0
Vitagramma: медичний стартап одного клієнта та мільйонні перспективи

Бізнес

Vitagramma: медичний стартап одного клієнта та мільйонні перспективи

Стартапи

Медичний сервіс Vitagramma створено у 2012 році двома українцями (Дмитро Гік та Валентин Перція) з амбіціями завоювати світовий ринок та створити прод...

17.06.24

1 835

1

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (39)
Instagram
6% (19)
TikTok
9% (27)
Telegram
24% (74)
Youtube
32% (96)
Twitter
2% (5)
А що це?
14% (44)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».