8 порад щодо створення якісної програми лояльності

В умовах жорсткої конкуренції в бізнесі створення програми лояльності, яка знаходить відгук у клієнтів і заохочує повторні покупки, стає більш важливим, ніж будь-коли. Добре продумана програма лояльності не тільки винагороджує клієнтів, а й сприяє глибшому зв'язку з вашим брендом, перетворюючи випадкових покупців на довічних прихильників.

Але що робить програму лояльності справді видатною і змушує клієнтів повертатися знову і знову? Нижче лідери Ради молодих підприємців (YEC) діляться своїми безцінними думками з цього самого питання:

Їхні відповіді проливають світло на основні елементи успішних програм лояльності: від персоналізованих винагород до використання технологій для поліпшення якості обслуговування клієнтів.

программа лояльности
Image Credits: depositphotos

1. Гнучкі винагороди

"Одна з порад щодо створення якісної програми лояльності, яка змусить клієнтів повертатися знову і знову, - це надання гнучких винагород. Надання клієнтам можливості обирати з безлічі різних привілеїв буде мотивувати користувачів повертатися, оскільки це збільшує цікавість клієнта щоразу бачити, що можна використовувати". ~ Джордан Едельсон , Appetizer Mobile

2. Враховуйте вподобання клієнтів

"Персоналізуйте винагороди та враження на основі вподобань та поведінки клієнтів. Налаштування комунікаційних пропозицій і винагород допоможе клієнтам відчути, що їх цінують і розуміють, підвищуючи залученість і лояльність до вашого бренду. Індивідуально підібрані винагороди забезпечують актуальність, підвищуючи сприйняту цінність програми та заохочуючи повторні угоди". ~ Крістін Кімберлі Марке , Marquet Media.

3. Впровадьте кілька рівнів

"Ви можете створити якісну програму лояльності, запровадивши багаторівневу програму лояльності. У цій програмі ви можете додавати різні рівні і стимулювати клієнтів до прогресу і більшої взаємодії з вашим брендом. Кожен рівень може пропонувати зростаючі переваги, створюючи відчуття досягнення і спонукаючи клієнтів залишатися лояльними для досягнення більш високих рівнів". ~ Томас Гріффін, OptinMonster

4. Дивуйте клієнтів

"Іноді дивуйте своїх клієнтів несподіваними винагородами або персоналізованими пропозиціями. Цей елемент несподіванки створює хвилювання і позитивно впливає на якість обслуговування клієнтів. Це також демонструє, що ви цінуєте і цінуєте їхню лояльність. Це також мотивує їх повернутися знову". ~ Ендрю Манро , AffiliateWP.

5. Пропонуйте реальні винагороди

"Нехай клієнти відчують, що вони дійсно отримують вигоду від програми лояльності. Занадто багато програм лояльності просто пропонують незначні винагороди після багатьох транзакцій. Однак такі бренди, як Starbucks, часто винагороджують клієнтів безкоштовними напоями або значними знижками. Переконайтеся, що клієнти часто отримують реальні винагороди, і вони вважатимуть більш рентабельним повторювані покупки у вас". ~ Блер Вільямс , MemberPress

6. Увімкніть зворотний зв'язок

"Програми лояльності не завжди повинні зводитися до спеціальних пропозицій і знижок. На додаток до цього використовуйте свої програми лояльності, щоб дізнатися думку клієнтів про те, як ви можете поліпшити свої рішення. Це показує, що ви дбаєте про них і що їхні відгуки дуже багато для вас значать. Знаючи, що їхня думка має значення, ваші клієнти повертатимуться до вас знову і з меншою ймовірністю перейдуть на альтернативи". ~ Кріс Клосовскі , Easy Digital Downloads.

7. Формуйте партнерські відносини за програмою лояльності

"Ви можете значно підвищити продажі та залученість, працюючи з іншим бізнесом і формуючи партнерство за програмою лояльності. По суті, це означає, що люди можуть заробляти бали за ваш сайт, здійснюючи покупки на веб-сайті партнера, і навпаки. Це чудовий спосіб підвищити впізнаваність і переконати людей відвідати ваш сайт, які в іншому випадку могли б не знати про існування вашого бренду". ~ Даман Джит Сінгх , FunnelKit

8. Обдаровуйте клієнтів цінностями

"Я думаю, що важливо впізнавати своїх клієнтів і давати їм відчути себе особливими. Ви можете зробити це, даючи їм бали за дії, які вони здійснюють, призначаючи їм рівні, які здаються ексклюзивними, а я обсипаючи їх цінностями через контент і подарунки. Коли клієнти відчують, що отримують від вас більше, ніж від конкурентів, вони завжди повернуться до вас". ~ Сайед Балхі , WPBeginner.
Залишити коментар

Публікації автора

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

458

0
7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

Виступаючи перед аудиторією, дуже важливо привернути її увагу з першого речення. Однак це непросте завдання. Часи, коли люди терпіли поганих ораторів...

03.06.24

560

0
Бізнес на медичному канабісі

Бізнес на медичному канабісі

Чому українські підприємці залишаться ні з чим Бізнес на канабісі на стику двох індустрій: фармацевтичної та аграрної. Фармацевтичні компанії навряд ч...

28.05.24

786

0
Чому ШІ такий дорогий

Аналітика

Чому ШІ такий дорогий

25 квітня Microsoft заявила, що витратила 14 мільярдів доларів на капітальні витрати в останньому кварталі та очікує, що ці витрати «суттєво зростуть»...

30.04.24

929

0

Актуальне

Чи справді український бізнес відмовляється від російських CRM-систем? Дослідження Ringostat

Аналітика

Чи справді український бізнес відмовляється від російських CRM-систем? Дослідження Ringostat

Дослідження

Платформа Ringostat (входить до Netpeak Group) поділилася результатами дослідження про те, чи український бізнес відмовляється від російських CRM-сист...

25.07.24

166

0
Star Catcher хоче побудувати космічну електромережу, щоб збільшити заряд орбітальних супутників

Інновації

Star Catcher хоче побудувати космічну електромережу, щоб збільшити заряд орбітальних супутників

Інновації

Компанія розробляє космічну енергетичну мережу, яка може забезпечувати більш енергоємні види діяльності, такі як периферійні обчислення та телекомунік...

25.07.24

198

0
Як доставка збірних вантажів може сприяти зростанню бізнесу

Бізнес

Як доставка збірних вантажів може сприяти зростанню бізнесу

Бізнес

Світова торгова промисловість включає переміщення продуктів, послуг і капіталу через кордони і залучає різноманітний діапазон учасників і процесів. Во...

23.07.24

253

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

3 073

1
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

2 427

1
Топ бізнес-ідей для підприємців-початківців

Бізнес

Топ бізнес-ідей для підприємців-початківців

Якщо ви подумуєте про початок бізнесу, вам слід подумати, чи відповідає ваша ідея тому, як люди живуть і підходять до своєї роботи. Якщо ви зможете ви...

28.09.23

2 273

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

2 252

1
Головні біотехнологічні інновації 2023 року

Головні біотехнологічні інновації 2023 року

BioTech

У світі біотехнології кожен рік приносить приголомшливі інновації та переломні моменти, що сприяють розв'язанню складних проблем і поліпшенню якості ж...

06.10.23

1 948

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
11% (26)
Instagram
7% (16)
TikTok
10% (23)
Telegram
27% (62)
Youtube
26% (59)
Twitter
2% (5)
А що це?
17% (38)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».