Конференція для SEO-фахівців – Boost360° SEO Edition

20.09.24

0

810

0

ІТ-компанія Boosta анонсувала серію онлайн-конференцій Boost360° для спеціалістів з digital-сфери. Перший івент, Boost360°.SEO Edition,  відбудеться вже 20 вересня, онлайн, та обʼєднає навколо себе фахівців з SEO-оптимізації.

Концепція проєкту Boost360° полягає в об`єднанні найскіловіших фахівців, шерингу експертизи та погляді на галузь “під різними кутами”.

Але, окрім цього, метою конференції також є збір коштів на допомогу ЗСУ. Тож вхід на конференцію можливий лише за донат від 200 грн. Усі зібрані з квитків кошти будуть перераховані в БО «Реактивна пошта» на «цукорки» – детектори ворожих дронів для українських захисників.

Програма Boost360°.SEO Edition складається з:

  • доповідей від топових SEO-спеціалістів, що поділяться своїми практичними кейсами, лайфхаками з автоматизації роботи тощо;
  • просмажок реальних сайтів – детального розбору сайтів експертами в прямому ефірі;
  • панельної дискусії про останні апдейти, тенденції та майбутнє галузі.


Свою участь у конференції вже підтвердили такі експерти:

  • Дмитро Бондар, CEO та співзасновник Boosta;
  • Віктор Карпенко, CEO та співзасновник SeoProfy;
  • Анастасія Красюкова, SEO Team Lead у Genesis (Promova);
  • Дмитро Сохач, СEO та співзасновник AdmixGlobal;
  • Павло Чумаков, Head of Growth at Rove.me;
  • Антон Рева, CEO одного з проєктів Boosta;
  • Ігор Рудник, керівник collaborator.pro та referr.com.ua;
  • Євген Бондар, CEO одного з проєктів Boosta.
Boost360°. SEO Edition

Як долучитися?

Участь у Boost360°. SEO Edition відкрита за донат від 200 грн.

Також, якщо ви бажаєте, аби ваш сайт просмажили експерти, вам необхідно зробити донат від 1000 грн.

Детальніше про подію та реєстрація: https://boost360conf.com/


Про проєкт Boost360°

Boost360° – це серія онлайн-конференцій для спеціалістів, що працюють у digital-сферах. Кожен івент має свій edition – тематику, яка стосується конкретної галузі.

Ключова мета конференції полягає в шерингу експертизи та погляду на цю галузь під різними кутами. Саме тому кожен івент складається з різних цікавих форматів: як актуальних доповідей, так і real-time просмажок від експертів та панельної дискусії.


Про організатора конференції

Організатором Boost360° є міжнародна ІТ-компанія Boosta, яка створює та розвиває digital-бізнеси.

У портфоліо Boosta – велика кількість власних ІТ-продуктів, успішні проєкти з performance-маркетингу та власний інвестиційний фонд Burner.


Сайт конференції: https://boost360conf.com/

Посилання на візуальні матеріали до релізу: https://cutt.ly/Gem9sxTD

Залишити коментар

Актуальне

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Виїзд ІТ-фахівців за кордон, мобілізаційні процеси, падіння попиту на ІТ-послуги та політично напружена ситуація в країні — основні причини зменшення...

23.12.24

484

0
10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Бізнес

10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Ecommerce

Знаходження правильних можливостей для вставки посилань має важливе значення для підвищення ефективності SEO вашого веб-сайту та підвищення його видим...

19.12.24

649

0
GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Бізнес

12 грудня GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерсь...

18.12.24

597

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

8 ідей для першого бізнесу, які відразу ж почнуть приносити прибуток

Бізнес

8 ідей для першого бізнесу, які відразу ж почнуть приносити прибуток

Бізнес

Як вибрати правильну бізнес-ідею? Скільки часу потрібно, щоб почати приносити прибуток? Якщо ви хочете бізнес, який одразу почне приносити гроші, ви п...

03.09.24

1 586

0
Майбутнє фінансів: криптоплатежі та їх переваги у сучасному світі

Інвестиції

Майбутнє фінансів: криптоплатежі та їх переваги у сучасному світі

Криптовалюти вже стали невід'ємною частиною нашого життя. Ще не так давно багато хто вважав їх не більше ніж "монетами в інтернеті", але сьогодні це с...

01.05.24

1 585

0
Понад 4 роки розвитку, глобальна експансія та AI технології: український Getpin залучив $400,000 від Presto Ventures

Понад 4 роки розвитку, глобальна експансія та AI технології: український Getpin залучив $400,000 від Presto Ventures

Інвестиції

Getpin — це український стартап, SaaS-інструмент онлайн-маркетингу, що допомагає бізнесу з фізичними точками продажу залучати клієнтів, які шукають т...

27.11.23

1 582

0
Чи варто ставати резидентом «Дія.City» виключно заради бронювання

Аналітика

Чи варто ставати резидентом «Дія.City» виключно заради бронювання

Аналітика

Деякі IT-компанії почали розглядати резидентство в «Дія.City» виключно через можливість забронювати своїх співробітників. Засновник юридичної компанії...

23.08.24

1 582

0
Український Headway вдруге потрапив до списку 150 найвпливовіших компаній світу з цифрового навчання 2024

Бізнес

Український Headway вдруге потрапив до списку 150 найвпливовіших компаній світу з цифрового навчання 2024

EdTech компанія Headway другий рік поспіль потрапляє до списку найкращих компаній світу, що трансформують цифрове навчання, GSV 150. Headway став єдин...

26.02.24

1 574

0
Найкращі розширення для LinkedIn, які підвищать вашу продуктивність

Бізнес

Найкращі розширення для LinkedIn, які підвищать вашу продуктивність

LinkedIn став однією з найкращих соцмереж для ведення бізнесу. Він розроблений спеціально для комунікації між представниками компаній та зручної B2B-в...

01.05.24

1 569

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (35)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
25% (71)
Youtube
30% (86)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».