Конференція для SEO-фахівців – Boost360° SEO Edition

20.09.24

0

812

0

ІТ-компанія Boosta анонсувала серію онлайн-конференцій Boost360° для спеціалістів з digital-сфери. Перший івент, Boost360°.SEO Edition,  відбудеться вже 20 вересня, онлайн, та обʼєднає навколо себе фахівців з SEO-оптимізації.

Концепція проєкту Boost360° полягає в об`єднанні найскіловіших фахівців, шерингу експертизи та погляді на галузь “під різними кутами”.

Але, окрім цього, метою конференції також є збір коштів на допомогу ЗСУ. Тож вхід на конференцію можливий лише за донат від 200 грн. Усі зібрані з квитків кошти будуть перераховані в БО «Реактивна пошта» на «цукорки» – детектори ворожих дронів для українських захисників.

Програма Boost360°.SEO Edition складається з:

  • доповідей від топових SEO-спеціалістів, що поділяться своїми практичними кейсами, лайфхаками з автоматизації роботи тощо;
  • просмажок реальних сайтів – детального розбору сайтів експертами в прямому ефірі;
  • панельної дискусії про останні апдейти, тенденції та майбутнє галузі.


Свою участь у конференції вже підтвердили такі експерти:

  • Дмитро Бондар, CEO та співзасновник Boosta;
  • Віктор Карпенко, CEO та співзасновник SeoProfy;
  • Анастасія Красюкова, SEO Team Lead у Genesis (Promova);
  • Дмитро Сохач, СEO та співзасновник AdmixGlobal;
  • Павло Чумаков, Head of Growth at Rove.me;
  • Антон Рева, CEO одного з проєктів Boosta;
  • Ігор Рудник, керівник collaborator.pro та referr.com.ua;
  • Євген Бондар, CEO одного з проєктів Boosta.
Boost360°. SEO Edition

Як долучитися?

Участь у Boost360°. SEO Edition відкрита за донат від 200 грн.

Також, якщо ви бажаєте, аби ваш сайт просмажили експерти, вам необхідно зробити донат від 1000 грн.

Детальніше про подію та реєстрація: https://boost360conf.com/


Про проєкт Boost360°

Boost360° – це серія онлайн-конференцій для спеціалістів, що працюють у digital-сферах. Кожен івент має свій edition – тематику, яка стосується конкретної галузі.

Ключова мета конференції полягає в шерингу експертизи та погляду на цю галузь під різними кутами. Саме тому кожен івент складається з різних цікавих форматів: як актуальних доповідей, так і real-time просмажок від експертів та панельної дискусії.


Про організатора конференції

Організатором Boost360° є міжнародна ІТ-компанія Boosta, яка створює та розвиває digital-бізнеси.

У портфоліо Boosta – велика кількість власних ІТ-продуктів, успішні проєкти з performance-маркетингу та власний інвестиційний фонд Burner.


Сайт конференції: https://boost360conf.com/

Посилання на візуальні матеріали до релізу: https://cutt.ly/Gem9sxTD

Залишити коментар

Актуальне

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Які ІТ-компанії заробляють найбільше? ТОП-15

Аналітика

Виїзд ІТ-фахівців за кордон, мобілізаційні процеси, падіння попиту на ІТ-послуги та політично напружена ситуація в країні — основні причини зменшення...

23.12.24

532

0
10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Бізнес

10 потужних стратегій для залучення можливостей зворотних посилань

Ecommerce

Знаходження правильних можливостей для вставки посилань має важливе значення для підвищення ефективності SEO вашого веб-сайту та підвищення його видим...

19.12.24

652

0
GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

Бізнес

12 грудня GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерсь...

18.12.24

602

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Як уникнути 10 типових помилок, які призводять до краху стартапів

Бізнес

Як уникнути 10 типових помилок, які призводять до краху стартапів

Для засновників стартапів шлях до успіху часто вкладений викликами та навчанням на власних помилках. Проте, знання типових помилок інших може допомогт...

21.12.23

1 567

0
Чого стартапи можуть навчитися у сімейної бізнес-моделі

Бізнес

Чого стартапи можуть навчитися у сімейної бізнес-моделі

У Великій Британії налічується 4,8 мільйона сімейних підприємств. Це колосальні 88% усіх компаній у країні. У США 87% підприємств перебувають у сімейн...

01.12.23

1 555

0
Постановка розумних кар'єрних і ділових цілей на Новий рік

Бізнес

Постановка розумних кар'єрних і ділових цілей на Новий рік

Почніть новий рік правильно: налаштуйтеся на успіх на роботі, поставивши перед собою досяжні цілі та завдання. Ви, ймовірно, встановили цілі останніх...

21.12.23

1 551

0
Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Бізнес

Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Стартапи

Відповідність продукту ринку — це термін, який зазвичай використовують у світі стартапів. Він являє собою відносини між компанією, її клієнтами та її...

14.05.24

1 550

0
Бізнес на медичному канабісі

Бізнес на медичному канабісі

Чому українські підприємці залишаться ні з чим Бізнес на канабісі на стику двох індустрій: фармацевтичної та аграрної. Фармацевтичні компанії навряд ч...

28.05.24

1 532

0
Поява Capcut від ByteDance загрожує Adobe і Canva

Бізнес

Поява Capcut від ByteDance загрожує Adobe і Canva

Диджитал

Додаток є оптимізованим інструментом для створення відео, особливо з ефектами, популярними на TikTok, соціальній платформі, яка також належить ByteDan...

30.07.24

1 513

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (35)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
25% (71)
Youtube
30% (86)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».