5 ситуацій, коли вам потрібен прототип продукту

08.01.24

0

1 582

0

Прототип зазвичай необхідний на різних етапах розроблення продукту, залежно від цілей і вимог проєкту. Непотрібний прототип буде марною тратою часу і грошей. Проте, якщо у вас немає прототипу, коли він вам справді потрібен, це також коштуватиме вам часу і грошей, не кажучи вже про розчарування через фальстарт.


Додаткові інвестиції та планування, вкладені в прототип, часто окупаються. Ви навіть можете доручити створення прототипів компаніям, що спеціалізуються на прототипах, щоб спростити процес і швидко отримати прототипи, точні на замовлення, прямо у вас вдома.


 прототип продукту
Image Credits: Pixabay

5 сценаріїв, коли прототип вигідний


Прототип корисний, коли необхідно перевірити концепції, зібрати відгуки, полегшити спілкування, перевірити технічну здійсненність або знизити ризики перед переходом до повномасштабної розробки.


Більш точні вимоги


Прототипи допомагають перевірити початкові ідеї, щоб визначити їхню здійсненність і потенціал. Фокус-групи, інтерв'ю, опитування та інші методи збору вимог часто не виправдовують очікувань. Однак необхідність виконання великої кількості переробок через неясні вимоги може легко подвоїти вартість проєкту.


Один зі способів мінімізувати такі витрати - використовувати прототип для візуалізації та тестування продукту на ранній стадії та визначення напрямку, необхідного для внесення необхідних поліпшень. Завжди дешевше "зазнати невдачі" раніше, ніж пізно.


Безпека вимагає ідеальної продуктивності


У деяких галузях, наприклад, у виробництві продуктів, які регулюють і керують транспортним потоком, або в розробці основних автомобільних деталей, продуктивність має бути ідеальною з першого моменту використання вашого продукту. Ця висока планка безпеки вимагає, щоб ви виправили всі помилки, навіть найнезначніші, до дати запуску продукту. Прототипування дає змогу тестувати різні матеріали, конструкції та виробничі процеси, щоб досягти невловимої "досконалості".


Дослідити нові можливості використання


Створення прототипу дає змогу зібрати відгуки користувачів, перш ніж вкладати значні кошти в розробку. У деяких ситуаціях ви маєте справу з двома або більше, здавалося б, життєздатними можливостями для вашого продукту, але незрозуміло, який шлях кращий (і ви не можете дозволити собі зробити обидва). З цих питань можуть навіть виникнути розбіжності в команді дизайнерів.


Замовлення кількох прототипів може дозволити вам провести A/B-тестування ваших варіантів, зібрати виміри та достовірні факти і вирішити, що всі члени команди погодяться, що це найкращий варіант.


Схвалення начальства або покупця


Прототипи слугують відчутним представленням ідей, спрощуючи передачу концепцій зацікавленим сторонам, інвесторам і членам команди. Прототип демонструє, чого може досягти ваш бізнес. Споживачі з більшою ймовірністю здійснять покупку, якщо знають, чого очікувати від продукту. Крім того, ваше керівництво з більшою ймовірністю інвестуватиме в подальший розвиток, коли побачить цінність продукту для бізнесу.


Можливо, вам знадобиться "підтвердження концепції" або вам може знадобитися показати продукт роздрібному покупцеві. Або продукт може спочатку потребувати розгляду фокус-групою. Усі ці ситуації вимагають прототипу. Нарешті, ваш патентний повірений захоче побачити прототип, якщо ви подасте заявку на патент. Хоча для юридичної подачі патенту більше не потрібно мати прототип, це допомагає, оскільки доводить, що у вас є "робоча ідея", а не "просто ідея".


Займайтеся маркетингом ще до того, як продукт буде готовий


Прототипи можна використовувати для передпродажної підготовки, даючи змогу потенційним клієнтам бачити продукт і взаємодіяти з ним до того, як він буде повністю розроблений. Якщо ви хочете почати маркетингову кампанію, що веде до фактичного випуску вашого продукту, дуже корисно мати прототип, який ви можете розмістити на фотографіях і відео. Люди хочуть мигцем побачити, яким буде ваш продукт, і побачити його в дії заздалегідь - для цього потрібен прототип.


Необхідно більше роботи


Імовірно, у вас виникнуть додаткові причини для створення прототипів, включно зі схваленням регулюючих органів, фінансуванням та інвестиціями, технічною здійсненністю та варіантами конструкції. Пам'ятайте, що конкретні терміни і тип створюваного прототипу залежатимуть від цілей проєкту і характеру розроблюваного продукту або системи.

Залишити коментар

Публікації автора

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

990

0
7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

Виступаючи перед аудиторією, дуже важливо привернути її увагу з першого речення. Однак це непросте завдання. Часи, коли люди терпіли поганих ораторів...

03.06.24

1 009

0
Бізнес на медичному канабісі

Бізнес на медичному канабісі

Чому українські підприємці залишаться ні з чим Бізнес на канабісі на стику двох індустрій: фармацевтичної та аграрної. Фармацевтичні компанії навряд ч...

28.05.24

1 260

0
Чому ШІ такий дорогий

Аналітика

Чому ШІ такий дорогий

25 квітня Microsoft заявила, що витратила 14 мільярдів доларів на капітальні витрати в останньому кварталі та очікує, що ці витрати «суттєво зростуть»...

30.04.24

1 362

0

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

887

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

797

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

688

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 001

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 001

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 000

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

997

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

995

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

990

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».