7 рекламних налаштувань і тактик LinkedIn, про які ви навіть не підозрювали

27.06.24

0

1 085

0

Останні рекламні інновації LinkedIn, від CTV-оголошень до прогнозованих аудиторій, і як їх використовувати для досягнення максимальних результатів кампанії.

LinkedIn Advertising надає маркетологам нові захоплюючі можливості для охоплення цільової аудиторії.

Нові функції та оновлення доступні для підвищення рівня ваших кампаній, заохочення та досягнення бізнес-цілей з більшою точністю та ефективністю. 

Давайте заглибимося в останні можливості LinkedIn Ads, включаючи ті, які ви, можливо, пропустили.

LinkedIn
Image Credits: Pixabay

1. Реклама CTV

Ви правильно прочитали: трансляція, тепер із можливостями націлювання на аудиторію LinkedIn. У 2024 році LinkedIn дозволяє використовувати власні дані для охоплення цільової аудиторії в середовищі великого екрана. 

А ще краще, ви можете створювати кампанії, щоб ваші повідомлення спрямовували користувача через послідовність переходів. Потім маркетологи можуть перенацілюватися, використовуючи будь-який доступний тип реклами на платформі LinkedIn залежно від того, хто взаємодіє з відео.

Щоб налаштувати рекламну кампанію CTV, виконайте такі дії:

Створіть нову кампанію.

Виберіть за мету підвищення впізнаваності бренду.

Між Метою групи та Аудиторією ви знайдете розділ із позначкою. Кампанія лише підключеного телебачення ; увімкніть це, натиснувши на перемикач.

Налаштуйте свою кампанію як будь-яку іншу кампанію LinkedIn (аудиторія, безпека бренду, виключення, бюджет).

Натисніть далі.

Додайте своє відео, і все готово!

2. Регулювання частоти для кампаній CTV

Усі ми бували там, безперервно дивилися улюблене телешоу, але нас засипали однією і тією ж рекламою, епізод за епізодом. LinkedIn гарантує, що ваша аудиторія позбавлена повторних оголошень і надає маркетологам можливість контролювати частоту показу реклами.

Це можна налаштувати на рівні кампанії, обмежуючи кількість показів, які кожна аудиторія отримує протягом 7 днів, із підтримкою всіх форматів розміщення CTV у найближчому майбутньому. 

Почніть регулюйти обмеження частоти за допомогою Campaign Manager. Однак зауважте, що зміни набувають чинності протягом наступних 24 годин,  вони не є миттєвими.

3. Опитування бренду Hybrid CTV

Це настільки нове, що націлювання обмежено США та Канадою, а мовою аудиторії має бути англійська.

Цей тест просування бренду працює так: користувач отримує покази, а потім опитування, що вимірює ефективність просування бренду, виконується через Інтернет або мобільні пристрої, у каналі LinkedIn або через мережу аудиторії LinkedIn.

4. Розширення охвату публікацій зі сторінок LinkedIn

Якщо ви деякий час користуєтеся платними соціальними мережами, можливо, ви вже знайомі з  підвищенням  охвату публікацій на Meta ads. 

Ця функція все ще відносно нова для платформи LinkedIn і була представлена трохи більше року тому. 

По суті, налаштування дозволяє публікації на сторінці LinkedIn розширити охоплення за допомогою алгоритму рекламної кампанії. Ця корисна тактика також дуже проста у використанні: виберіть ціль, визначте аудиторію, установіть бюджет і заплануйте кінцеву дату.

5. Прогнозні аудиторії

Прогностичні аудиторії дозволяють розширити охоплення вашої кампанії, створивши аудиторію, яка може виконувати дії, подібні до тих, що знаходяться у вашому джерелі даних. 

LinkedIn досягає цього, поєднуючи ваше джерело даних із їхнім штучним інтелектом, щоб автоматично генерувати нову спеціальну аудиторію.

Вашим джерелом даних може бути форма потенційного клієнта, список контактів (який може включати назви компаній або імена/електронні адреси окремих осіб) і, конверсії, що надходить від вашого Insight Tag, дії на веб-сайті або конверсії через API.

Ми використали прогнозні аудиторії LinkedIn для клієнта, орієнтованого на некомерційні організації, і побачили покращення ціни за потенційного клієнта (CPL) на 66%, а ідеального профілю клієнта (ICP) – на 90%.

6. API перетворення

Я знаю, що ви не хочете цього чути, але так, LinkedIn також запустив Conversions API , також відомий як CAPI, як і всі інші рекламні платформи.

CAPI дозволяє вам об’єднувати ваші онлайн- та офлайн-дані в LinkedIn, щоб ви могли бачити, як ваші кампанії вплинули на дії, здійснені на вашому сайті, продажі, здійснені по телефону, або дії потенційніх клієнтів в іншому місці. 

Якщо ви вже налаштували розширені конверсії в Google Ads або CAPI в Meta, цей процес буде аналогічним.

7. Метрика середнього часу перебування

Неймовірно проникливий новий показник середнього часу перебування допомагає маркетологам визначити, яка реклама резонує, а яка ні. 

Вимірюючи час, який користувачі витрачають (затримуються) на рекламу, маркетологи мають змогу приймати кращі рішення щодо творчої оптимізації, покращуючи кампанії по-новому. 

Ви можете перевірити, чи він доступний для вашої групи кампаній, кампанії чи розділу оголошень у LinkedIn, установивши для своїх стовпців значення Engagement . Якщо у вас є доступ, середній час перебування має відображатися в одному зі стовпців.

Цей новий перемикач LinkedIn, важлива новина для рекламодавців, означає, що ми можемо почати визначати, чи резонують повідомлення, навіть якщо хтось насправді не натискає. 

До середнього часу очікування нашою найкращою оцінкою для одного зображення був CTR. Але те, що хтось не натискає, не означає, що він не отримує повідомлення або не зацікавлений у вмісті.

Оптимізуйте свої рекламні кампанії LinkedIn зараз.

Останні досягнення LinkedIn доповнюють інструментарій маркетолога, пропонуючи нові та захоплюючі способи покращення націлювання, залучення та вимірювання. 

Не дозволяйте цим корисним функціям і оновленням залишитися поза увагою – навіть невеликі налаштування можуть призвести до корисної інформації та значних результатів. Настав час випередити своїх конкурентів за допомогою потужних і динамічних кампаній. 

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

1 009

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

900

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

716

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

У 2017 році Антон Авринський заснував стартап Liki24.com, який зараз рятує тисячі життів, діставаючи дефіцитні ліки та фінансує тих, хто не може дозво...

18.06.24

1 024

0
7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

7 кроків до створення ефективних презентацій

Бізнес

Виступаючи перед аудиторією, дуже важливо привернути її увагу з першого речення. Однак це непросте завдання. Часи, коли люди терпіли поганих ораторів...

03.06.24

1 023

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 019

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 017

0
Від мрії до справи: приклади та поради щодо створення бізнес-плану

Бізнес

Від мрії до справи: приклади та поради щодо створення бізнес-плану

Бізнес

Це посібник зі створення всеосяжного та ефективного плану для початку бізнесу. У сьогоднішньому динамічному діловому ландшафті наявність добре продума...

19.08.24

1 017

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

1 010

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (81)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».