Wang Chuanfu із BYD – китайська версія Генрі Форда

24.06.24

0

1 351

0

Патенти на такі прориви, як недорогий літій-залізо-фосфатний акумулятор, який також використовують конкуренти, включаючи Ford, Tesla і навіть Toyota – є одними з невидимих активів, які перетворюють компанію Ванга на найбільшого у світі виробника електромобілів. Продавши 3 мільйони електричних і гібридних транспортних засобів у 2023 році та отримавши дохід у 85 мільярдів доларів, цього року компанія має намір обігнати Tesla Inc. 

Тепер Ван ще більше підриває індустрію електромобілів Китаю, створюючи автомобілі вартістю менше 10 000 доларів США, забезпечуючи доступний транспорт для мас – колись це була мета Ілона Маска.

Крім того, що Ван є новатором, який рано помітив перспективи виробництва акумуляторів, він відомий як фахівець з управління. Він вважав вертикальну інтеграцію ключовою для стратегії BYD: нижчі витрати, пов’язані з контролем його ланцюжка поставок, дали йому видатну перевагу над конкурентами.

Білл Руссо з шанхайської консалтингової компанії Automobility каже, що Ван «для індустрії електромобілей 21-го століття є тим, чим був Генрі Форд для автомобільної промисловості 20-го століття: обидва підприємці використовували вертикальну інтеграцію та економію на масштабі для демократизації мобільності». 

BYD
Image Credits: depositphotos

На такі прориви, як недорогий літій-залізо-фосфатний акумулятор, який також використовують конкуренти, включаючи Ford, Tesla і навіть Toyota – є одними з невидимих активів, які перетворюють компанію Ванга на найбільшого у світі виробника електромобілів. Продавши 3 мільйони електричних і гібридних транспортних засобів у 2023 році та отримавши дохід у 85 мільярдів доларів, цього року компанія має намір обігнати Tesla Inc. 

Тепер Ван ще більше підриває індустрію електромобілів Китаю, створюючи автомобілі вартістю менше 10 000 доларів США, забезпечуючи доступний транспорт для мас  колись це була мета Ілона Маска.

Крім того, що Ван є новатором, який рано помітив перспективи виробництва акумуляторів, він відомий як фахівець з управління. Він вважав вертикальну інтеграцію ключовою для стратегії BYD: нижчі витрати, пов’язані з контролем його ланцюжка поставок, дали йому видатну перевагу над конкурентами.

Білл Руссо з шанхайської консалтингової компанії Automobility каже, що Ван «для індустрії електромобілей 21-го століття є тим, чим був Генрі Форд для автомобільної промисловості 20-го століття: обидва підприємці використовували вертикальну інтеграцію та економію на масштабі для демократизації мобільності».

Джерело: Bloomberg

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

887

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

796

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

688

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 001

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 001

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 000

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

997

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

995

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

990

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».