Як залучити перших клієнтів: основні техніки від підприємців

24.06.24

0

1 114

0

Прибуток бізнесу дають клієнти. Коли проект тільки стартує, виникає необхідність знайти способи швидкого та недорогого залучення перших клієнтів, які потім перетворяться на базу замовників товару чи послуг. 

Підприємці у своїх кейсах розповідають про різні способи пошуку клієнтів. Містить добірку найкращих робочих технік та методів. Перш ніж перейдемо до суті, слід прояснити один момент. 

Як залучити перших клієнтів
Image Credits: Pixabay

Чим відрізняється техніка від методу

Техніка та методи пошуку клієнтів часто використовуються разом, але ці поняття мають різне значення. Основні відмінності дивіться у таблиці нижче. 

Техніки залучення перших клієнтів для бізнесу 

Існує безліч технік пошуку клієнтів на товари та послуги. Вибирати слід те, що підходить для бізнесу та швидко реалізується. Мета – отримати перший прибуток та побачити, як працює ваша бізнес-система.

Портрет цільової аудиторії

Ви повинні розуміти, хто ваш клієнт, які потреби та чим живе. Якщо цільову аудиторію ще не опрацьовано, зробіть цю роботу сьогодні, тому що використання інших способів пошуку клієнтів не буде ефективним. Продавати всім одночасно не вийде – це одразу програшний варіант. 

Для визначення своєї цільової аудиторії дайте відповідь на загальні питання:

  1. Хто ваш клієнт? Кому ваші товари чи послуги?
  2. Які проблеми, бажання має?
  3. Де він знаходиться? У яких спільнотах проводить час, що читає, дивиться, з ким спілкується?

Скласти конкретний портрет клієнта допоможе невелика табличка.

Розглянемо конкретний приклад складання портрета клієнта. Наприклад, після курсів з інтернет-маркетингу фахівець шукає собі замовлення та обирає співпрацю з власниками інтернет-магазинів. Портрет його клієнта може виглядати так: 

Маючи портрет клієнта свого бізнесу, можна визначити, які техніки пошуку будуть ефективні.

Нетворкінг

У вас є дані про свого потенційного клієнта. Наприклад, це власник інтернет-магазину, який шукає способи просування свого бізнесу у мережі. Для пошуку клієнтів на маркетингові послуги ви повинні:

  • вступити до онлайн-спільноти, де спілкуються власники інтернет-магазинів. Наприклад «Торгівля Реклама. Вся Україна» на Facebook має 579 тисяч передплатників, більшість із яких власники інтернет-магазинів;
  • скласти добірку блогів, які можуть бути цікавими для вашого клієнта та залишати коментарі, писати гостьові пости;
  • відвідувати вебінари, конференції з теми продажів у мережі та створення власного бізнесу;
  • розповідати всім із ким знайомитеся, чим ви займаєтеся;
  • відвідувати профільні онлайн-курси. 

Скупчення соціального капіталу з часом призведе до зростання вашої популярності та сарафанного радіо. Рекомендувати вас як спеціаліста можуть навіть ті, хто з вами не працював.

Контент-маркетинг 

Контент-маркетинг  не швидка техніка залучення клієнтів, але дає тривалий результат. До контент-маркетингу належить: 

  • власний блог;
  • професійне ведення сторінок у соціальних мережах;
  • публікації у тематичних ЗМІ. Вибирайте ресурси, що читаються потенційними клієнтами та вказуйте свої реальні дані;
  • профіль на тематичних дошках оголошень;
  • дискусії та теми форумів. 

Для ефективного контент-маркетингу потрібне позиціонування, чіткий список послуг та розуміння того, як ваша робота вирішуватиме проблеми потенційних клієнтів.

Платна реклама 

Якісна реклама у блогерів, Google Ads, публікації у відомих регіональних ЗМІ можуть стати швидкими методами залучення перших клієнтів, але на це потрібні гроші.

Створення партнерської програми

Створіть партнерську програму та сплачуйте відсоток від товару чи вартості послуг для тих, хто приводить до вас клієнтів. 

Такою технікою користуються інтернет-магазини, програмісти, онлайн-бізнесмени, які продають курси. Подумайте, скільки клієнтів можна обслуговувати та який відсоток запропонувати партнерам. Перших менеджерів з продажу можна шукати серед знайомих, яким потрібна підробка.

Методи пошуку клієнтів

Методи від технік відрізняються тим, що вони більше теорії, ніж практики. Ви берете метод за основу, а техніку розробляєте самостійно залежно від потреб. До методів пошуку перших клієнтів належать: 

  1. Спам. Пряме звернення до потенційного клієнта може бути джерелом замовлень. Це більше з послугами, ніж із товарами (хоча спам можна використовуватиме пошуку оптових реалізаторів товару).
  2. Виставки. Ходіть на виставки, де потенційні клієнти репрезентують свій товар. Це допоможе знайти корисні контакти для співпраці.
  3. Співпраця із неконкурентним бізнесом. Наприклад, маркетолог може працювати з дизайнером, програмістом, менеджером, який зосереджений на роботі і не надає додаткових послуг клієнтам. Усього ви можете пропонувати клієнтам комплексні рішення, які допоможуть заробляти. 

Використовуючи техніку та методи залучення клієнтів, слідкуйте за статистикою та зберігайте показники. Це дозволить зрозуміти, що приносить найбільший прибуток та зосередитись на головних завданнях. 

А як ви шукаєте клієнтів ви? Що допомагає вам просувати свій бізнес?

Залишити коментар

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

852

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

770

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

684

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Альтернативи традиційному плануванню офісу

Інновації

Альтернативи традиційному плануванню офісу

Створення інноваційного та приємного планування офісу сприяє створенню позитивної робочої атмосфери. У моді тенденції приходять і йдуть. Але коли спра...

13.12.23

1 460

0
Побудуйте процвітаючий фотографічний бізнес

Побудуйте процвітаючий фотографічний бізнес

Багато хто з нас мріє заробляти на життя, переслідуючи свої справжні захоплення. Однак найчастіше це вимагає значної наполегливої праці та самовіддано...

29.01.24

1 451

0
Криптоподії тижня: рекордне виведення Біткоїна, Telegram платитиме Toncoin, WhiteBIT брокер TradingView

Інвестиції

Криптоподії тижня: рекордне виведення Біткоїна, Telegram платитиме Toncoin, WhiteBIT брокер TradingView

Ще кілька років тому здавалося, що криптовалюту та соціальні мережі неможливо пов'язати між собою ніяк, окрім новин. Проте лише за останній рік відбул...

06.03.24

1 423

0
10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

Бізнес

10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

Бізнес

Керівникам малого бізнесу важливо визначити, наскільки щасливі та задоволені працівники своєю роботою, щоб визначити здоров’я та силу свого бізнесу. Ч...

21.10.24

1 416

0
8 порад щодо створення якісної програми лояльності

Бізнес

8 порад щодо створення якісної програми лояльності

В умовах жорсткої конкуренції в бізнесі створення програми лояльності, яка знаходить відгук у клієнтів і заохочує повторні покупки, стає більш важливи...

13.03.24

1 412

0
Поради від Віталіка Бутеріна: як не стати жертвою дипфейків

Інвестиції

Поради від Віталіка Бутеріна: як не стати жертвою дипфейків

Потреба постійного захисту своїх коштів — це те, з чим щодня стикається світ криптовалют. Хакери стають все більш винахідливими, тому завжди потрібно...

01.03.24

1 399

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».