Як підняти продаж інтернет-магазину за допомогою спеціального дизайну

14.11.24

0

1 736

Press release

0

Чому деякі інтернет-магазини успішно ростуть і розвиваються, а інші закриваються? Не останню роль у цьому відіграє дизайн. Розробка інтернет магазину з правильним оформленням – це не тільки про красу та тренди в мережі. Грамотний дизайн створюється на потребах споживача, його психології. Завдання оформлення  вловити увагу клієнта, утримати його і направити на продаж. Як це працює, треба розібратися.

Головна сторінка – перший контакт

Як підняти продаж інтернет-магазину
Image Credits: depositphotos

У всіх підручниках з дизайну, маркетингу та інших розумних книжок можна прочитати, що «у вас є лише 3 секунди, щоб привернути увагу відвідувача». Саме за цей час він вирішує, чи далі вивчатиме сторінки, чи вийде з сайту.

Головна сторінка – це вітрина магазину, і на ній мають бути такі обов'язкові елементи:

  1. Центр – велике яскраве зображення. Це може бути основний товар компанії, банер з акційною пропозицією та ін. Саме це гачок, на який потрапляє увага відвідувача.
  2. Верхній лівий кут. Тут завжди розміщується логотип компанії. Може бути вказана сфера діяльності, наприклад, «інтернет магазин одягу», а може бути слоган;
  3. Верхній правий кут. Звичайно тут розташований кошик, тому покупці шукають його саме в цьому місці. Навіть така незначна деталь, як її розташування в іншому місці, може спричинити відмову від покупок.

Обов'язково в шапці мають бути зазначені контактні дані – телефон, за бажанням та наявності адрес. Це підвищує довіру покупців до майданчика. Люди розуміють, якщо є контакти, вони можуть звернутися до менеджера за необхідності, а значить ризик бути ошуканим шахраями набагато нижчим.

Все це відвідувач вивчає та аналізує дуже швидко, тому все має бути читальним, чітким. Миготіння анімації, яскраве тло, перевантаження головної сторінки зайвим текстом завжди знижує ефективність «вітрини».

Оформлення картки товару

Image Credits: depositphotos

Дизайн сайту інтернет магазину обов'язково включає опрацювання картки товару. Найголовніше на цій сторінці – простота та доступність інформації. Фото товару мають бути дуже якісними, бажано з різних ракурсів. Наступний елемент, який цікавить клієнта – ціна. Вона має бути написана крупно. Бажано вивести її на окреме тло, щоб клієнт відразу бачив цей елемент.

Велика помилка багатьох розробників та замовників дизайнів – упускати рядок наявності. Покупець повинен знати, чи є товар на складі чи ні, чи можна його привезти на замовлення. Зазвичай цю інформацію розміщують відразу за ціною.

Опис, характеристики, відгуки краще оформляти окремими вкладками на сторінці. Це дозволяє швидко знайти потрібну інформацію.

Невеликий результат  при створенні дизайну інтернет магазину завжди потрібно орієнтуватися на те, що у відвідувача мінімум часу. Він повинен зайти до вас, швидко знайти те, що потрібно, купити, і далі займатися своїми справами. Тому зараз у тренді мінімалізм, простота, лаконічність.

Залишити коментар

Актуальне

Ілон Маск очолив список найбагатших людей світу за версією Forbes. Хто у першій пʼятірці

Аналітика

Ілон Маск очолив список найбагатших людей світу за версією Forbes. Хто у першій пʼятірці

Аналітика

Засновник і гендиректор американських Tesla та SpaceX Ілон Маск став найбагатшою людиною у світі за версією Forbes, випередивши власника LVMH Бернара...

02.04.25

929

0
Як AI змінює клієнтську підтримку: менше витрат, більше якості

Інновації

Як AI змінює клієнтську підтримку: менше витрат, більше якості

Інтерв'ю

Що мене спонукало зайнятися автоматизацією? Це був 2016 рік. Я стояв у «Сільпо» біля КПІ. Хотів отримати бонусну картку. Але щоб це зробити, потрібно...

01.04.25

514

1
Кожен четвертий новий бізнес в Україні торік заснували жінки – дослідження YC.Market

Бізнес

Кожен четвертий новий бізнес в Україні торік заснували жінки – дослідження YC.Market

Дослідження

Протягом 2024 року спостерігалась позитивна динаміка реєстрації компаній жінками, з поступовим зростанням їхньої частки до 27,5% серед усіх нових коме...

01.04.25

659

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Продажі автомобілів у Європі стагнують, оскільки споживачі уникають електромобілів

Бізнес

Продажі автомобілів у Європі стагнують, оскільки споживачі уникають електромобілів

Дослідження

Продажі автомобілів у Європі минулого року майже не зросли, оскільки постійна інфляція, вищі витрати на позики та апатія до електричних моделей змусил...

19.01.25

3 377

0
Мемкоїни родини Трамп за лічені години зібрали мільярдну капіталізацію та підірвали ринок криптовалют

Інвестиції

Мемкоїни родини Трамп за лічені години зібрали мільярдну капіталізацію та підірвали ринок криптовалют

Інвестиції

Криптоспільнота зробила багатого бізнесмена та президента США Дональда Трампа ще багатшим. Напередодні інавгурації він оголосив про запуск власної кри...

20.01.25

3 151

0
Книги, які варто прочитати у 2025 році

Огляд

Книги, які варто прочитати у 2025 році

Аналітика

Тільки книжки — як літературні, так і науково-популярні — здаються несприйнятливими до зовнішнього тиску; вони все ще ставлять важкі запитання та дают...

30.12.24

3 149

0
Ключові переваги гібридної та віддаленої роботи

Аналітика

Ключові переваги гібридної та віддаленої роботи

Аналітика

Чи відчуває бізнес все ще загрозу через дистанційну роботу? Можливо. Легко зрозуміти, чому так багато власників бізнесу виступають проти віддаленої ро...

04.10.24

2 898

0
10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

Бізнес

10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

Бізнес

Керівникам малого бізнесу важливо визначити, наскільки щасливі та задоволені працівники своєю роботою, щоб визначити здоров’я та силу свого бізнесу. Ч...

21.10.24

2 845

0
Які біотехнології нам потрібні, щоб досягти Марса

Огляд

Які біотехнології нам потрібні, щоб досягти Марса

BioTech

Оскільки ми готуємося до далеких космічних подорожей і життя на Марсі, біотехнології матимуть важливе значення для того, щоб космічні кораблі більше н...

11.10.23

2 629

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (41)
Instagram
6% (20)
TikTok
9% (30)
Telegram
24% (76)
Youtube
31% (101)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (49)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».