Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

19.11.24

0

915

0

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціалістам, коли є безкоштовні конструктори сайтів. 

Якщо ви тільки починаєте свій бізнес чи кар’єру експерта та не маєте ні прибутку, ні бази клієнтів чи репутації в мережі, то використання безкоштовного конструктора сайтів має сенс. 

Він дозволить подивитися, як піде бізнес без зайвих витрат та зібрати дані про реакцію потенційних клієнтів на ваші товари чи послуги. 

В ситуаціях, коли ви вже маєте репутацію, своїх клієнтів, амбіції та широкий спектр товарів, експерти в маркетингу та просування сайтів не рекомендують використання безкоштовних конструкторів. Обговоримо мінуси платформ з якими ви можете зіткнутися при їх використанні та обмеження системи. 

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів
Image Credits: Pixabay

Обмежена функціональність 

Конструктори  надають базові функції, але часто їх недостатньо для реалізації функціоналу, який потрібен для проекту. У вас не вийде налаштувати індивідуальну інтеграцію, змінити структуру. 

Шаблонний сайт не буде задовольняти зростаючі потреби бізнесу. В той же момент клієнти можуть звикнути до дизайну та структури вашого сайту, що при його зміні може спровокувати падіння конверсії та відтік відвідувачів. 

Відсутність контролю 

Сайт на конструкторі вам не належить. Якщо платформа закриється, змінить правила своєї роботи, введе платні тарифи, які вас не влаштують, ви втратите сайт. 

Разом з сайтом втратиться напрацьована репутація в мережі, згадки про компанію, матеріали, які публікували лояльні до вашої компанії ресурси. По суті, вам треба буде починати все з нуля.

Реклама від конструктора 

Платформи для безкоштовної розробки сайтів мають на чомусь заробляти. І заробляють вони на платних функціях та розміщенню реклами на сайтах своїх клієнтів. Це говорить про те, що на вашому сайті конструктор розміщуватиме свою рекламу, яку бачитимуть ваші клієнти. Ця реклама не завжди релевантна тематиці бізнесу. 
Вона знижуватиме довіру до вас, нервуватиме клієнтів, а то й крастиме прибуток, якщо оголошення виявляться від конкурентів. Є конструктори і без реклами, але за користування ними доведеться платити гроші, в той же час недоліки платформи нікуди не зникнуть. 

Проблеми з SEO-оптимізацією

Конструктори сайтів не дають повних можливостей для просування. Часто заборонено редагувати мета-теги, підключати потрібні сервіси аналітики, міняти структуру. Це обмежує можливості просування сайту,він погано індексується в пошукових системах. 

І якщо самописний чи зроблений на двіжку сайт з часом буде приносити вам органічний трафік з пошукових систем, то ресурс на конструкторі матиме з цим проблеми. 

Проблеми з масштабуванням

Як було сказано вище, конструктори надають базові функції розробки. Інтеграція інтернет-магазину, додаткових систем в майбутньому, неможлива. Вам треба буде переносити сайт на власний домен, замовляти розробку нового ресурсу, що призведе до втрати напрацьованих даних та клієнтів, якщо вони звикли до існуючої структури. 

Обмежений дизайн 

Конструктори сайтів пропонують обмежені можливості в області дизайну. Не завжди можна використати свої елементи та шаблони для оформлення сайту. Це загрожує тим, що ви не зможете створити власний бренд. Логотип, кольори, індивідуальні елементи, які відображають унікальність вашого бізнесу можуть бути недоступні. 

Загальна стандартизація не буде працювати на благо вашої компанії. І якщо хтось з ваших конкурентів для власних потреб захоче використати такий самий шаблон як у вас, то ви нічого не зможете з цим зробити. 

Обмеження технічного обслуговування 

Ви не можете втручатися в роботу системи, навіть якщо це потрібно для безпеки та покращення роботи власного сайту. Перенести ресурс на іншу платформу, підключити сертифікати безпеки, покращити захист від хакерських атак не завжди можливо при використанні конструкторів сайтів. 

Негативна репутація 

Якщо ви плануєте розвивати серйозний бізнес та зайняти на ринку свою нішу, то краще замовити розробку сайту на автономному домені. Подумайте, чи вірили б ви компанії, яка наприклад продає автомобілі за десятки тисяч доларів, але сайт тримає на Wix? Чи стоматологічній клініці, яка пропонує лікування в Ізраїлі, але користується Jimdo?

Використання безкоштовних конструкторів сайтів створює враження, що бізнес має фінансові проблеми. Якщо компанія не може заплатити навіть за сайт, то якої якості її товари? 

Де знаходиться ваш сайт, якої він якості та типу, має значення для розвитку іміджу в мережі. В Україні працює багато IT-компаній, готових запропонувати співпрацю з розробки сайтів на вигідних умовах. Перш ніж економити на базових потребах бізнесу, спробуйте знайти альтернативу, якщо ви хочете стабільного розвитку своєї справи. 

Залишити коментар

Публікації автора

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

915

0

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

915

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

821

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

696

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 009

0
Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 008

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 005

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 005

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

999

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

998

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».