ШІ-модель Grok компанії Ілона Маска кидає виклик конкурентам контентом 18+

28.02.25

0

945

0

Компанія xAI, що належить Ілону Маску, розвиває свою модель штучного інтелекту в напрямку надання користувачам більш відвертих відповідей порівняно з обережними конкурентами. Таким чином компанія намагається привабити аудиторію контентом для дорослих.

xAI продовжує експериментувати з новими форматами взаємодії ШІ з користувачами. Її остання модель, Grok 3, відрізняється меншою кількістю обмежень у відповідях.

Вихід цього місяця Grok 3 супроводжувався запуском голосового режиму, в якому користувачі можуть обирати різні особистості чат-бота, серед яких «романтично», «сексуально» та «нестримно» – останні дві мають позначку «18+».

Впровадження більш відвертого ШІ – частина стратегії Маска для підвищення залученості користувачів. Під час фінального тестування Grok 3 компанія дозволила боту створювати відвертіші відповіді та контент для дорослих, розповіли виданню обізнані джерела. 

Grok
Grok

Деякі експерти вважають, що такий підхід може стимулювати фінансовий успіх проєкту, адже подібні ШІ-асистенти створюють емоційні зв’язки з користувачами, що підвищує лояльність і повторні відвідування. Водночас дослідники попереджають про ризики залежності.

Цей крок xAI викликав дискусії навколо безпеки, оскільки додаток Grok має віковий рейтинг 12+ у магазинах застосунків, а чат-бот доступний у соцмережі X. 

Люди, близькі до компанії, занепокоєні, що налаштування 18+ не мають належного вікового контролю. Водночас, в умовах використання xAI зазначено, що Grok «може створювати контент, який не підходить для всіх вікових груп», а підлітки 13–17 років можуть користуватися сервісом лише за згодою батьків.

Джерело: Forbes

Залишити коментар

Актуальне

Компанія Oura створила кільця для відстеження стану здоров'я

Інновації

Компанія Oura створила кільця для відстеження стану здоров'я

Інновації

Тепер, оцінювана в 5,2 млрд доларів, Oura лідирує в конкурентній галузі, до якої також залучені такі важковаговики галузі, як Samsung Electronics Co....

01.03.25

732

0
У прагненні відродити мамонта компанія Colossal Biosciences створила шерстисту мишу

Інновації

У прагненні відродити мамонта компанія Colossal Biosciences створила шерстисту мишу

BioTech

Colossal Biosciences, відома своєю метою відродити шерстистого мамонта до 2028 року, заявляє про стабільний прогрес. Щоб створити шерстисту мишу, вчен...

02.03.25

1 693

0
ТОП-100 та Delo.ua відзначили лідерів фінансового сектору України: нагороджено найкращі банки, страхові та фінансові компанії

Бізнес

ТОП-100 та Delo.ua відзначили лідерів фінансового сектору України: нагороджено найкращі банки, страхові та фінансові компанії

Бізнес

Український рейтинговий журнал  «ТОП-100. Рейтинги найбільших» та діловий портал Delo.ua відзначили лідерів серед банків, страхових компаній, МФО, пла...

04.03.25

646

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

Бізнес

Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

Коли йдеться про створення успішного бізнесу в сучасному цифровому світі, кожен забудовник знає: маркетинг є невід’ємною частиною для досягнення очіку...

21.03.24

1 499

0
Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Аналітика

Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Мобілізація стала випробуванням для українського бізнесу. Необхідність захищати країну спричинила відтік спеціалістів, що не могло не позначитися на е...

12.04.24

1 491

0
Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

У 2017 році Антон Авринський заснував стартап Liki24.com, який зараз рятує тисячі життів, діставаючи дефіцитні ліки та фінансує тих, хто не може дозво...

18.06.24

1 487

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 485

0
Вілл Сміт їсть спагетті та інші дивні тести штучного інтелекту, які отримали популярність у 2024 році

Інновації

Вілл Сміт їсть спагетті та інші дивні тести штучного інтелекту, які отримали популярність у 2024 році

Інновації

Коли компанія випускає новий відеогенератор штучного інтелекту, невдовзі хтось використовує його, щоб зняти відео актора Вілла Сміта, який їсть спагет...

02.01.25

1 474

0
7 рекламних налаштувань і тактик LinkedIn, про які ви навіть не підозрювали

Бізнес

7 рекламних налаштувань і тактик LinkedIn, про які ви навіть не підозрювали

Диджитал

Останні рекламні інновації LinkedIn, від CTV-оголошень до прогнозованих аудиторій, і як їх використовувати для досягнення максимальних результатів кам...

27.06.24

1 471

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (41)
Instagram
6% (19)
TikTok
9% (28)
Telegram
24% (74)
Youtube
31% (97)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (45)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».