Як підняти продаж інтернет-магазину за допомогою спеціального дизайну

14.11.24

0

1 353

Press release

0

Чому деякі інтернет-магазини успішно ростуть і розвиваються, а інші закриваються? Не останню роль у цьому відіграє дизайн. Розробка інтернет магазину з правильним оформленням – це не тільки про красу та тренди в мережі. Грамотний дизайн створюється на потребах споживача, його психології. Завдання оформлення  вловити увагу клієнта, утримати його і направити на продаж. Як це працює, треба розібратися.

Головна сторінка – перший контакт

Як підняти продаж інтернет-магазину
Image Credits: depositphotos

У всіх підручниках з дизайну, маркетингу та інших розумних книжок можна прочитати, що «у вас є лише 3 секунди, щоб привернути увагу відвідувача». Саме за цей час він вирішує, чи далі вивчатиме сторінки, чи вийде з сайту.

Головна сторінка – це вітрина магазину, і на ній мають бути такі обов'язкові елементи:

  1. Центр – велике яскраве зображення. Це може бути основний товар компанії, банер з акційною пропозицією та ін. Саме це гачок, на який потрапляє увага відвідувача.
  2. Верхній лівий кут. Тут завжди розміщується логотип компанії. Може бути вказана сфера діяльності, наприклад, «інтернет магазин одягу», а може бути слоган;
  3. Верхній правий кут. Звичайно тут розташований кошик, тому покупці шукають його саме в цьому місці. Навіть така незначна деталь, як її розташування в іншому місці, може спричинити відмову від покупок.

Обов'язково в шапці мають бути зазначені контактні дані – телефон, за бажанням та наявності адрес. Це підвищує довіру покупців до майданчика. Люди розуміють, якщо є контакти, вони можуть звернутися до менеджера за необхідності, а значить ризик бути ошуканим шахраями набагато нижчим.

Все це відвідувач вивчає та аналізує дуже швидко, тому все має бути читальним, чітким. Миготіння анімації, яскраве тло, перевантаження головної сторінки зайвим текстом завжди знижує ефективність «вітрини».

Оформлення картки товару

Image Credits: depositphotos

Дизайн сайту інтернет магазину обов'язково включає опрацювання картки товару. Найголовніше на цій сторінці – простота та доступність інформації. Фото товару мають бути дуже якісними, бажано з різних ракурсів. Наступний елемент, який цікавить клієнта – ціна. Вона має бути написана крупно. Бажано вивести її на окреме тло, щоб клієнт відразу бачив цей елемент.

Велика помилка багатьох розробників та замовників дизайнів – упускати рядок наявності. Покупець повинен знати, чи є товар на складі чи ні, чи можна його привезти на замовлення. Зазвичай цю інформацію розміщують відразу за ціною.

Опис, характеристики, відгуки краще оформляти окремими вкладками на сторінці. Це дозволяє швидко знайти потрібну інформацію.

Невеликий результат  при створенні дизайну інтернет магазину завжди потрібно орієнтуватися на те, що у відвідувача мінімум часу. Він повинен зайти до вас, швидко знайти те, що потрібно, купити, і далі займатися своїми справами. Тому зараз у тренді мінімалізм, простота, лаконічність.

Залишити коментар

Актуальне

Biosphere знищує мікроби ультрафіолетовим світлом, щоб зробити біовиробництво дешевшим

Інновації

Biosphere знищує мікроби ультрафіолетовим світлом, щоб зробити біовиробництво дешевшим

BioTech

Запитайте будь-якого вченого, який працював із клітинними культурами в лабораторії: забруднення займає перше місце в списку їхніх страхів. Навіть одна...

09.01.25

466

0
Головні труднощі у створенні власних додатків зі штучним інтелектом і як їх подолати

Інновації

Головні труднощі у створенні власних додатків зі штучним інтелектом і як їх подолати

Інновації

Створення користувальницьких додатків зі штучним інтелектом — це велика перспектива для організацій, які хочуть використовувати ШІ для вирішення уніка...

08.01.25

527

0
Що таке галій і германій?

Аналітика

Що таке галій і германій?

Аналітика

Два незрозумілі, але важливі метали, галій і германій, є останніми пішаками в ескалації торговельної війни між США і Китаєм. 3 грудня Китай оголосив п...

04.01.25

693

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Дослідження стану креативної галузі очима працівників 2024: інсайти, виклики та тренди

Аналітика

Дослідження стану креативної галузі очима працівників 2024: інсайти, виклики та тренди

Дослідження

Агенція комунікацій «ВАРТО» представила результати дослідження креативної індустрії України очима працівників, яке було проведено разом із Gradus Rese...

06.10.24

1 494

0
Навіщо влаштовувати вечірку для співробітників на честь закінчення року

Бізнес

Навіщо влаштовувати вечірку для співробітників на честь закінчення року

Вечірка для співробітників наприкінці року - один із найприємніших моментів для співробітників і фрілансерів. Це не тільки закриття для інших у бізнес...

06.02.24

1 481

0
Чесько-український стартап Choice залучив 2,5 млн доларів нових інвестицій та відкриває 4 нові ринки в 2024 році

Інвестиції

Чесько-український стартап Choice залучив 2,5 млн доларів нових інвестицій та відкриває 4 нові ринки в 2024 році

Загальний обсяг фінансування компанії наразі оцінюють в 4,1 млн доларів. Стартап у сфері foodtech Choice закрив новий раунд інвестицій на суму 2,5 міл...

29.02.24

1 480

0
Майбутнє криптоіндустрії очима Джозефа Любіна

Інвестиції

Майбутнє криптоіндустрії очима Джозефа Любіна

Під час нещодавнього заходу ETHDenver генеральний директор компанії Consensys Джозеф Любін поділився своїми думками про зміну поглядів поколінь, сприч...

10.04.24

1 480

0
Як запустити стартап в Україні з мінімальними інвестиціями: покрокова інструкція

Бізнес

Як запустити стартап в Україні з мінімальними інвестиціями: покрокова інструкція

Стартапи

У 2024 році Україна, попри виклики війни, продовжує активно розвивати екосистему стартапів. Багато бізнесів продовжують зростати, і відкриваються нові...

09.09.24

1 465

0
Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Чи знаєте ви, як розвиток ринкових досліджень впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень? Дослідження ринку може надати підприємствам важлив...

10.06.24

1 463

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (36)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (26)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (89)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».