Як підняти продаж інтернет-магазину за допомогою спеціального дизайну

14.11.24

0

1 312

Press release

0

Чому деякі інтернет-магазини успішно ростуть і розвиваються, а інші закриваються? Не останню роль у цьому відіграє дизайн. Розробка інтернет магазину з правильним оформленням – це не тільки про красу та тренди в мережі. Грамотний дизайн створюється на потребах споживача, його психології. Завдання оформлення  вловити увагу клієнта, утримати його і направити на продаж. Як це працює, треба розібратися.

Головна сторінка – перший контакт

Як підняти продаж інтернет-магазину
Image Credits: depositphotos

У всіх підручниках з дизайну, маркетингу та інших розумних книжок можна прочитати, що «у вас є лише 3 секунди, щоб привернути увагу відвідувача». Саме за цей час він вирішує, чи далі вивчатиме сторінки, чи вийде з сайту.

Головна сторінка – це вітрина магазину, і на ній мають бути такі обов'язкові елементи:

  1. Центр – велике яскраве зображення. Це може бути основний товар компанії, банер з акційною пропозицією та ін. Саме це гачок, на який потрапляє увага відвідувача.
  2. Верхній лівий кут. Тут завжди розміщується логотип компанії. Може бути вказана сфера діяльності, наприклад, «інтернет магазин одягу», а може бути слоган;
  3. Верхній правий кут. Звичайно тут розташований кошик, тому покупці шукають його саме в цьому місці. Навіть така незначна деталь, як її розташування в іншому місці, може спричинити відмову від покупок.

Обов'язково в шапці мають бути зазначені контактні дані – телефон, за бажанням та наявності адрес. Це підвищує довіру покупців до майданчика. Люди розуміють, якщо є контакти, вони можуть звернутися до менеджера за необхідності, а значить ризик бути ошуканим шахраями набагато нижчим.

Все це відвідувач вивчає та аналізує дуже швидко, тому все має бути читальним, чітким. Миготіння анімації, яскраве тло, перевантаження головної сторінки зайвим текстом завжди знижує ефективність «вітрини».

Оформлення картки товару

Image Credits: depositphotos

Дизайн сайту інтернет магазину обов'язково включає опрацювання картки товару. Найголовніше на цій сторінці – простота та доступність інформації. Фото товару мають бути дуже якісними, бажано з різних ракурсів. Наступний елемент, який цікавить клієнта – ціна. Вона має бути написана крупно. Бажано вивести її на окреме тло, щоб клієнт відразу бачив цей елемент.

Велика помилка багатьох розробників та замовників дизайнів – упускати рядок наявності. Покупець повинен знати, чи є товар на складі чи ні, чи можна його привезти на замовлення. Зазвичай цю інформацію розміщують відразу за ціною.

Опис, характеристики, відгуки краще оформляти окремими вкладками на сторінці. Це дозволяє швидко знайти потрібну інформацію.

Невеликий результат  при створенні дизайну інтернет магазину завжди потрібно орієнтуватися на те, що у відвідувача мінімум часу. Він повинен зайти до вас, швидко знайти те, що потрібно, купити, і далі займатися своїми справами. Тому зараз у тренді мінімалізм, простота, лаконічність.

Залишити коментар

Актуальне

Вілл Сміт їсть спагетті та інші дивні тести штучного інтелекту, які отримали популярність у 2024 році

Інновації

Вілл Сміт їсть спагетті та інші дивні тести штучного інтелекту, які отримали популярність у 2024 році

Інновації

Коли компанія випускає новий відеогенератор штучного інтелекту, невдовзі хтось використовує його, щоб зняти відео актора Вілла Сміта, який їсть спагет...

02.01.25

513

0
20 венчурних капіталістів діляться своїми прогнозами щодо технологій у 2025 році

Інновації

20 венчурних капіталістів діляться своїми прогнозами щодо технологій у 2025 році

Інновації

Хоча дехто вихваляє штучний інтелект як найбільший технологічний прорив з часів промислової революції, підприємства — мабуть, найбільша потенційна клі...

31.12.24

933

0
Книги, які варто прочитати у 2025 році

Огляд

Книги, які варто прочитати у 2025 році

Аналітика

Тільки книжки — як літературні, так і науково-популярні — здаються несприйнятливими до зовнішнього тиску; вони все ще ставлять важкі запитання та дают...

30.12.24

1 702

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Огляд

Топ україномовних телеграм 2023 для підприємців і маркетологів

Телеграм-канали – джерело корисної інформації для маркетологів та підприємців. Тут можна знайти ідеї, методи розв’язання поставлених задач та мотиваці...

22.11.23

1 847

0
Як криптовалюта захоплює фондовий ринок та які платіжні можливості пропонує

Інвестиції

Як криптовалюта захоплює фондовий ринок та які платіжні можливості пропонує

Протягом тривалого часу криптовалюта залишалася "зоною ризику" для традиційних інвесторів через волатильність і питання безпеки. Зараз ситуація змінил...

23.02.24

1 819

0
ШІ в крипті: як штучний інтелект допомагає блокчейн технологіям

Інвестиції

ШІ в крипті: як штучний інтелект допомагає блокчейн технологіям

Поки весь світ вирішує як пристосовуватись до ШІ в житті, співзасновник криптовалюти та платформи для створення децентралізованих онлайн-сервісів на б...

21.02.24

1 795

0
Використання левериджу в інвестиціях

Інвестиції

Використання левериджу в інвестиціях

Вступ до поняття левериджу в інвестиціях Інвестиції здебільшого пов'язані з вкладенням власного капіталу з метою отримання прибутку, проте брокери та...

28.02.24

1 793

0
Українські стартапи почуваються більш оптимістично в порівнянні з традиційним бізнесом та мають більшу «народжуваність» від початку війни

Українські стартапи почуваються більш оптимістично в порівнянні з традиційним бізнесом та мають більшу «народжуваність» від початку війни

Як розвиваються стартапи в Україні в умовах війни? Які є відмінності у темпах розвитку, викликах, ризиках і можливостях між українськими молодими комп...

30.11.23

1 791

0
Криптоподії тижня: рекордне виведення Біткоїна, Telegram платитиме Toncoin, WhiteBIT брокер TradingView

Інвестиції

Криптоподії тижня: рекордне виведення Біткоїна, Telegram платитиме Toncoin, WhiteBIT брокер TradingView

Ще кілька років тому здавалося, що криптовалюту та соціальні мережі неможливо пов'язати між собою ніяк, окрім новин. Проте лише за останній рік відбул...

06.03.24

1 789

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (36)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (26)
Telegram
25% (71)
Youtube
31% (88)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».