Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

14.05.24

0

395

Press release

0

Відповідність продукту ринку  це термін, який зазвичай використовують у світі стартапів. Він являє собою відносини між компанією, її клієнтами та її продуктами або послугами.

Ця концепція має вирішальне значення для будь-якого бізнесу. У статті ви дізнаєтеся, що таке відповідність продукту ринку, чому вона важлива і як її виміряти самостійно.

стартап
Image Credits: Pixabay

Визначення відповідності продукту ринку

Відповідність продукту ринку описує, коли новий продукт або послуга отримують широке визнання. Останніми роками більшість стартап-спільнот отримали методи ощадливого стартапу від таких людей, як Стів Бланк та Ерік Райс.

Використання методології ощадливого стартапу

Методологія ощадливого стартапу заснована на радикально іншому підході до бізнесу. Іншими словами, стартапам потрібна стратегія, відмінна від стратегії зрілих компаній. Він повинен підтвердити обґрунтовані припущення, які він робить.

Стартап повинен розробити мінімально життєздатний продукт і "вийти з офісу", щоб задовольнити свою поточну і майбутню клієнтуру. Таким чином, молода компанія дізнається, що на її продукт або послугу існує реальний попит.

Зворотний зв'язок

Щоб поліпшити свій продукт, важливо збирати відгуки клієнтів. На початковому етапі вам може знадобитися внести кілька змін у ваш продукт на основі цих відгуків. Ці зміни можуть являти собою незначні коригування або повні зміни. Це особливо важливо, якщо ваш продукт, додаток або послуга не відповідає вимогам цільового ринку.

Залежно від відгуків ви зможете правильно налаштувати продукт або навіть повністю оновити його, щоб задовольнити потреби першого сегмента ринку, на який ви націлені. Щойно у вас буде достатня кількість реальних користувачів, наприклад тих, хто регулярно купував і використовував ваш продукт або послугу, у вас буде достатньо доказів попиту на те, що ви розробили, на цільовому ринку.

Розрахунок відповідності продукту ринку

По суті, ви можете розрахувати відповідність продукту ринку за допомогою опитувань клієнтів, які з'ясовують, яка частина ваших користувачів вважає, що ваша нова послуга/продукт є обов'язковою.

Однак найчастіше відповідність продукту ринку залежить не стільки від теоретичних цифр і відсотків, скільки від докладних і відчутних знань про:

  • Хто ваші споживачі?
  • Що їм потрібно?
  • Що вони думають/відчувають про ваш продукт/послугу?
  • Чи є у вас органічне зростання? Ваш продукт настільки хороший, що про нього ходять чутки?
  • Чи справді люди готові за це платити?
Якщо відповідь позитивна, значить, ваш продукт відповідає ринку.

Реферальний маркетинг

Рекомендаційний маркетинг може стати вирішальним фактором у досягненні відповідності продукту ринку. Продукт може обслуговувати лише невелику частину ринку на початкових етапах стартапу. Однак у міру розширення бізнесу зростатиме і розуміння проблеми, яку вирішує продукт.
Крім того, ці знання можуть призвести до зміни профілю клієнта. Щоб отримати ширше розуміння ринку, важливо встановити і підтримувати стосунки з вашою конкретною цільовою аудиторією. Найкращий спосіб зробити це - поговорити з ними безпосередньо.

Відносини з клієнтами

Щоб побудувати стосунки з потенційними клієнтами, пропонуйте цінний контент, беріть участь у змістовних розмовах і викликайте довіру, будучи прозорими і чесними. Персоналізуйте взаємодію, прислухайтеся до їхніх потреб і пропонуйте індивідуальні рішення. Постійно відстежуйте ситуацію і демонструйте надійність.

Постарайтеся по-справжньому пізнати свою цільову аудиторію, поставивши такі запитання:

  • Ті, хто входить у передісторію ваших клієнтів . Хто вони? Яка їхня робота? Який їхній типовий робочий день?
  • Що намагається вирішити ваш клієнт? Які їхні больові точки? Які дії вони використовують для їх вирішення? Які рішення вони використовували?
  • Як ваша послуга може їм допомогти? Звідки вони почули про ваш продукт?
  • Як вони це використовують?
Альтернативні методи збору даних включають онлайн-форми та опитування, соціальні мережі, маркетинг електронною поштою та рекламні акції.

Пропозиції в магазині також працюють добре, оскільки ваша команда співробітників може по-справжньому пізнати ваших клієнтів. Це, своєю чергою, розширить ваші знання про те, чого хоче ваш цільовий ринок і клієнти.

Навіщо вам потрібна відповідність продукту ринку

Досягнення відповідності продукту ринку має важливе значення, тому що без цього ви не знатимете, чи вирішить ваш продукт серйозну проблему для значної клієнтської бази. Без цього розуміння ви ризикуєте витратити ресурси на продукт, який може не мати успіху на ринку.

Крім того, поспішне масштабування до досягнення відповідності продукту ринку може призвести до втрати грошей на зусилля з продажу та маркетингу, які можуть не принести доходу. Передчасне масштабування часто є вирішальним фактором невдачі багатьох нових підприємств.

Підбиття підсумків

Успіх продукту багато в чому залежить від того, наскільки добре він відповідає потребам і бажанням ринку. Якщо продукт може розв'язати реальні проблеми і знайти відгук у клієнтів, він з більшою ймовірністю викличе попит і досягне успіху. Це призводить до підвищення задоволеності клієнтів і збільшення продажів, що сприяє довгостроковому зростанню і стійкості бізнесу.

Хороша відповідність продукту ринку дає змогу підприємствам точно налаштовувати свої маркетингові стратегії, розумно розподіляти ресурси та підтримувати конкурентну перевагу у своїй галузі. Відповідність продукту ринку має вирішальне значення для забезпечення довгострокового успіху та виживання бізнесу.
Залишити коментар

Публікації автора

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

335

0
Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Бізнес

Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Стартапи

Відповідність продукту ринку — це термін, який зазвичай використовують у світі стартапів. Він являє собою відносини між компанією, її клієнтами та її...

14.05.24

395

0
NASA перетворило місію на Марс вартістю 11 мільярдів доларів на безкоштовну для всіх стартапів

Інновації

NASA перетворило місію на Марс вартістю 11 мільярдів доларів на безкоштовну для всіх стартапів

Місія Mars Sample Return все ще перебуває на стадії планування, але незалежний огляд проекту минулого року виявив, що, враховуючи бюджет, технологію т...

18.04.24

520

0
Керівництво з управління операційними ризиками в бізнесі

Бізнес

Керівництво з управління операційними ризиками в бізнесі

Управління операційними ризиками — це не просто модне слівце або галочка в контрольному списку відповідності; це система безпеки, яка може врятувати в...

10.04.24

618

0

Актуальне

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

335

0
Бізнес на медичному канабісі

Бізнес на медичному канабісі

Чому українські підприємці залишаться ні з чим Бізнес на канабісі на стику двох індустрій: фармацевтичної та аграрної. Фармацевтичні компанії навряд ч...

28.05.24

434

0
Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Інновації

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

24.05.24

321

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Погода

Популярні статті

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

Гранти для підтримки ідей та бізнесу 2024

В Україні можна отримати грант на бізнес чи реалізацію ідеї. Війна не зупинить зростання економіки та прогрес в розвитку нашої країни. Розповідаємо пр...

15.01.24

2 147

1
10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Інновації

10 головних фінтех-інновацій, які ви повинні знати

Fintech

Фінансові технології або фінтех - це більше, ніж просто модне слово у світі фінансових послуг. Користувачі, а також підприємства наздоганяють тенденці...

12.10.23

2 026

1
Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Макдональдс: Гамбургери на першому плані, але нерухомість - основа доходу

Чи знали ви, що найбільша мережа закладів швидкого харчування, "Макдональдс", насправді отримує велику частину своїх прибутків від нерухомості? За ві...

08.11.23

1 873

1
Топ бізнес-ідей для підприємців-початківців

Бізнес

Топ бізнес-ідей для підприємців-початківців

Якщо ви подумуєте про початок бізнесу, вам слід подумати, чи відповідає ваша ідея тому, як люди живуть і підходять до своєї роботи. Якщо ви зможете ви...

28.09.23

1 819

1
Головні біотехнологічні інновації 2023 року

Головні біотехнологічні інновації 2023 року

BioTech

У світі біотехнології кожен рік приносить приголомшливі інновації та переломні моменти, що сприяють розв'язанню складних проблем і поліпшенню якості ж...

06.10.23

1 620

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
11% (24)
Instagram
7% (15)
TikTok
10% (23)
Telegram
27% (60)
Youtube
26% (59)
Twitter
2% (5)
А що це?
17% (37)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».