Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

14.05.24

0

1 280

Press release

0

Відповідність продукту ринку  це термін, який зазвичай використовують у світі стартапів. Він являє собою відносини між компанією, її клієнтами та її продуктами або послугами.

Ця концепція має вирішальне значення для будь-якого бізнесу. У статті ви дізнаєтеся, що таке відповідність продукту ринку, чому вона важлива і як її виміряти самостійно.

стартап
Image Credits: Pixabay

Визначення відповідності продукту ринку

Відповідність продукту ринку описує, коли новий продукт або послуга отримують широке визнання. Останніми роками більшість стартап-спільнот отримали методи ощадливого стартапу від таких людей, як Стів Бланк та Ерік Райс.

Використання методології ощадливого стартапу

Методологія ощадливого стартапу заснована на радикально іншому підході до бізнесу. Іншими словами, стартапам потрібна стратегія, відмінна від стратегії зрілих компаній. Він повинен підтвердити обґрунтовані припущення, які він робить.

Стартап повинен розробити мінімально життєздатний продукт і "вийти з офісу", щоб задовольнити свою поточну і майбутню клієнтуру. Таким чином, молода компанія дізнається, що на її продукт або послугу існує реальний попит.

Зворотний зв'язок

Щоб поліпшити свій продукт, важливо збирати відгуки клієнтів. На початковому етапі вам може знадобитися внести кілька змін у ваш продукт на основі цих відгуків. Ці зміни можуть являти собою незначні коригування або повні зміни. Це особливо важливо, якщо ваш продукт, додаток або послуга не відповідає вимогам цільового ринку.

Залежно від відгуків ви зможете правильно налаштувати продукт або навіть повністю оновити його, щоб задовольнити потреби першого сегмента ринку, на який ви націлені. Щойно у вас буде достатня кількість реальних користувачів, наприклад тих, хто регулярно купував і використовував ваш продукт або послугу, у вас буде достатньо доказів попиту на те, що ви розробили, на цільовому ринку.

Розрахунок відповідності продукту ринку

По суті, ви можете розрахувати відповідність продукту ринку за допомогою опитувань клієнтів, які з'ясовують, яка частина ваших користувачів вважає, що ваша нова послуга/продукт є обов'язковою.

Однак найчастіше відповідність продукту ринку залежить не стільки від теоретичних цифр і відсотків, скільки від докладних і відчутних знань про:

  • Хто ваші споживачі?
  • Що їм потрібно?
  • Що вони думають/відчувають про ваш продукт/послугу?
  • Чи є у вас органічне зростання? Ваш продукт настільки хороший, що про нього ходять чутки?
  • Чи справді люди готові за це платити?
Якщо відповідь позитивна, значить, ваш продукт відповідає ринку.

Реферальний маркетинг

Рекомендаційний маркетинг може стати вирішальним фактором у досягненні відповідності продукту ринку. Продукт може обслуговувати лише невелику частину ринку на початкових етапах стартапу. Однак у міру розширення бізнесу зростатиме і розуміння проблеми, яку вирішує продукт.
Крім того, ці знання можуть призвести до зміни профілю клієнта. Щоб отримати ширше розуміння ринку, важливо встановити і підтримувати стосунки з вашою конкретною цільовою аудиторією. Найкращий спосіб зробити це - поговорити з ними безпосередньо.

Відносини з клієнтами

Щоб побудувати стосунки з потенційними клієнтами, пропонуйте цінний контент, беріть участь у змістовних розмовах і викликайте довіру, будучи прозорими і чесними. Персоналізуйте взаємодію, прислухайтеся до їхніх потреб і пропонуйте індивідуальні рішення. Постійно відстежуйте ситуацію і демонструйте надійність.

Постарайтеся по-справжньому пізнати свою цільову аудиторію, поставивши такі запитання:

  • Ті, хто входить у передісторію ваших клієнтів . Хто вони? Яка їхня робота? Який їхній типовий робочий день?
  • Що намагається вирішити ваш клієнт? Які їхні больові точки? Які дії вони використовують для їх вирішення? Які рішення вони використовували?
  • Як ваша послуга може їм допомогти? Звідки вони почули про ваш продукт?
  • Як вони це використовують?
Альтернативні методи збору даних включають онлайн-форми та опитування, соціальні мережі, маркетинг електронною поштою та рекламні акції.

Пропозиції в магазині також працюють добре, оскільки ваша команда співробітників може по-справжньому пізнати ваших клієнтів. Це, своєю чергою, розширить ваші знання про те, чого хоче ваш цільовий ринок і клієнти.

Навіщо вам потрібна відповідність продукту ринку

Досягнення відповідності продукту ринку має важливе значення, тому що без цього ви не знатимете, чи вирішить ваш продукт серйозну проблему для значної клієнтської бази. Без цього розуміння ви ризикуєте витратити ресурси на продукт, який може не мати успіху на ринку.

Крім того, поспішне масштабування до досягнення відповідності продукту ринку може призвести до втрати грошей на зусилля з продажу та маркетингу, які можуть не принести доходу. Передчасне масштабування часто є вирішальним фактором невдачі багатьох нових підприємств.

Підбиття підсумків

Успіх продукту багато в чому залежить від того, наскільки добре він відповідає потребам і бажанням ринку. Якщо продукт може розв'язати реальні проблеми і знайти відгук у клієнтів, він з більшою ймовірністю викличе попит і досягне успіху. Це призводить до підвищення задоволеності клієнтів і збільшення продажів, що сприяє довгостроковому зростанню і стійкості бізнесу.

Хороша відповідність продукту ринку дає змогу підприємствам точно налаштовувати свої маркетингові стратегії, розумно розподіляти ресурси та підтримувати конкурентну перевагу у своїй галузі. Відповідність продукту ринку має вирішальне значення для забезпечення довгострокового успіху та виживання бізнесу.
Залишити коментар

Публікації автора

Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Як штучний інтелект у дослідженнях ринку впливає на бізнес та інвестиційні рішення

Інновації

Чи знаєте ви, як розвиток ринкових досліджень впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень? Дослідження ринку може надати підприємствам важлив...

10.06.24

1 209

0
20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

20 найкращих книжок, які варто прочитати

Бізнес

Я рекомендую стартапам читати книги про маркетинг, а маркетологам про стартапи. Бо людям не потрібні унікальні бренди – їм потрібні унікальні продукти...

30.05.24

1 591

0
Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Бізнес

Відповідність продуктового ринку: як це працює для стартапів

Стартапи

Відповідність продукту ринку — це термін, який зазвичай використовують у світі стартапів. Він являє собою відносини між компанією, її клієнтами та її...

14.05.24

1 280

0
NASA перетворило місію на Марс вартістю 11 мільярдів доларів на безкоштовну для всіх стартапів

Інновації

NASA перетворило місію на Марс вартістю 11 мільярдів доларів на безкоштовну для всіх стартапів

Місія Mars Sample Return все ще перебуває на стадії планування, але незалежний огляд проекту минулого року виявив, що, враховуючи бюджет, технологію т...

18.04.24

1 183

0

Актуальне

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Огляд

Чому не варто використовувати безкоштовний конструктор сайтів

Бізнес

Розробка сайту для продажу товарів і послуг потрібна практично в будь-якій ніші. Багато підприємців не розуміють навіщо платити за розробку спеціаліст...

19.11.24

921

0
Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

Інвестиції

Як виграшна ставка на криптовалюту може змінити науку про мозок та довголіття

BioTech

На початку квітня Джеймс Фікель сів на потяг із Бостона до Нью-Хейвену, штат Коннектикут, щоб перевірити мізки. Мізки, про які йдеться, колись знаходи...

17.11.24

824

0
Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Створення вашого бренду: процвітання в індустрії друку на футболках

Бізнес

Бізнес із друку на футболках – це не просто нанесення малюнків на тканину – це динамічна арена, де мистецтво зустрічається з можливостями у глобальном...

15.11.24

696

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 009

0
Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

1 009

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 007

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

1 005

0
Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Максимізація доходу за допомогою гнучких методів ціноутворення

Бізнес

Швидка адаптація до ринкових коливань має важливе значення для успіху бізнесу. Однією з найефективніших стратегій підтримки конкурентної переваги є ви...

27.09.24

999

0
Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Криптовалюти та майбутнє: погляди гендиректора Circle

Інвестиції

Джеремі Аллер, CEO Circle, управляє компанією, що стоїть за стейблокіном USDC, вже 11 років. Нещодавно він заявив, що зараз найбільш оптимістично нала...

25.06.24

998

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (34)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (25)
Telegram
26% (71)
Youtube
29% (80)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (43)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».