Як ШІ в маркетингових дослідженнях впливає на прийняття ділових та інвестиційних рішень

22.08.24

0

492

0

Чи знаєте ви, як еволюція маркетингових досліджень впливає на ухвалення ділових та інвестиційних рішень?

Маркетингові дослідження можуть надати компаніям важливу інформацію про цільових клієнтів, тенденції галузі та конкурентів. Ця інформація необхідна для прийняття обґрунтованих бізнес-рішень, які можуть сприяти успіху та зростанню.

Аналізуючи дані, зібрані в ході маркетингових досліджень, компанії можуть приймати обґрунтовані рішення про розробку продукту, ціноутворення, маркетинг та дистрибуцію. Ці дані можуть допомогти компаніям створювати стратегії збільшення доходів, підвищення задоволеності клієнтів і зміцнення іміджу свого бренда.

Дослідження ринку дає власникам впевненість у інвестуванні у свій бізнес. Уявіть, наскільки простіше інвестувати у створення бренду, маркетингу та залучення клієнтів, коли ви знаєте своїх клієнтів і де вони проводять час у мережі.

Виявлення клієнтів  це виявлення потреб, переваг і поведінки клієнтів, а дії, що вживаються для отримання цих даних,  це маркетингові дослідження.

Компанії, що інвестують у розробку продуктів та послуг, що відповідають потребам клієнтів та виділяються на тлі конкурентів, рухаються у правильному напрямку та напевно стануть лідерами ринку у своїх галузях спеціалізації.

ШІ в маркетингових дослідженнях
Image Credits: Getty Images

Як розвиваються технології маркетингових досліджень

Багато років тому люди після прийняття ділових рішень покладалися на емоції та місцеві спостереження.Згодом традиційні методи дослідження ринку починалися з окремих осіб та організацій, що стоять на кутах вулиць або в торгових центрах, які проводили опитування та збирали дані у людей. Введення даних у комп'ютер було ручним, а аналіз був елементарним, т. е. було розкрито лише основи.

Сьогодні платформа маркетингових досліджень збирає, аналізує та надає глибші знання. Дані тепер обчислюються не лише з точки зору кількості людей, а й з точки зору їхнього складу, інтересів та генерації лідів.

Але це ще не все: завдяки якісному дослідженню платформа маркетингових досліджень може також вловлювати думки та погляди певної цільової аудиторії.

Інтерфейси користувача розвиваються і стають більш інтуїтивно зрозумілими, з покращеною естетикою візуального уявлення  від діаграм та інфографіки до блок-схем і статистики.

Роль ШІ

ШІ (штучний інтелект) значно змінив маркетингові дослідження. Програмне забезпечення ШІ зробило процес більш швидким, точним та ефективним. Чи означає це, що для видобутку даних потрібно менше людей? Так, і навіть більше; у певному сенсі ШІ в маркетингових дослідженнях виявив велику ефективність, деякі з яких не дуже вітаються майнерами даних, що прагнуть залишатися актуальними, щоб зберегти свою роботу.

Швидший збір та аналіз даних

Інструменти на базі штучного інтелекту значно прискорили збір та аналіз даних з різних джерел, включаючи соціальні мережі, відгуки клієнтів та онлайн-форуми, в порівнянні з традиційними методами.
Більше ви не побачите дослідників ринку із планшетами на вулиці, які зупиняють покупців, щоб вони могли заповнити свої опитування. Ця дія в основному була замінена даними першої та нульової сторони, зібраними з відвідувачів веб-сайтів, користувачів соціальних мереж та онлайн-покупок.

Точніші прогнози

Алгоритми ШІ можуть аналізувати зібрані дані та виявляти закономірності та тенденції, які можуть бути не видно аналітикам-людям. Завдяки цьому розуміння компанії можуть точніше прогнозувати тенденції ринку та поведінку клієнтів.

Персоналізовані ідеї

Інструменти ШІ можуть аналізувати дані на індивідуальному рівні, дозволяючи компаніям отримувати інформацію про переваги та поведінку окремих клієнтів. Більше не потрібно витрачати маркетинговий бюджет на спроби та помилки на нових цільових ринках.Інформація, отримана за допомогою інструментів ШІ, тепер використовується для створення персональних маркетингових кампаній та пропозицій продуктів.

Економія коштів

Інструменти дослідження ринку на базі ШІ можуть автоматизувати багато завдань зі збирання та аналізу даних, скорочуючи необхідність людського втручання. Маркетологи вже стурбовані своєю роллю у маркетингу, оскільки ШІ бере на себе основні завдання, які вони раніше виконували. Однак, використання інструментів на базі ШІ може призвести до значної економії коштів для бізнесу.

Найкраще прийняття рішень

Надаючи швидші, точніші та більш персоналізовані ідеї, ШІ може допомогти компаніям приймати більш обґрунтовані рішення про розробку продуктів, маркетингові стратегії та інші важливі бізнес-заходи. 

Загалом маркетологи можуть використовувати ШІ у своїх маркетингових дослідженнях, щоб гарантувати, що їхні компанії збирають, аналізують та інтерпретують дані більш ефективно та результативно, що призводить до прийняття більш обґрунтованих бізнес-рішень та підвищення прибутковості.

Інвестори

Інноваційні технології штучного інтелекту тепер проникають у різні категорії ринку: від облігацій до технологій, нафти та газу, ліків та фармацевтики.
Відповідно до їхніх потреб, хороша платформа для дослідження ринку з використанням ШІ буде збирати дані з різних точок, аналізувати їх та пропонувати реєстраторам ідеї. Така платформа перераховуватиме найвражаючіші активи з хорошими перспективами та оцінюватиме їх на предмет інвестиційних можливостей.

Наприклад, після спаду на ринку технологій дві компанії у сфері технологій у США, Amazon та Microsoft, впали на 2,8%, що траплялося рідко. Але спекуляції, подібні до цієї, що вказують на нестабільні ціни та періодичні споживчі тенденції щодо технологічних продуктів, трапляються часто.
Людям пропонується визначити ключових гравців для ухвалення найкращих інвестиційних рішень за допомогою платформи маркетингових досліджень на базі ШІ.

Одне з важливих завдань – визначити найбільш конкурентні сили у ринковій категорії.Акції з великим охопленням залишаються кращим варіантом для інвестицій, ніж націлювання на локальну компанію. Усього за два тижні три розпродажі вразили волатильність світових акцій. Розуміння досконалої конкуренції дає найкращу перевагу при спекуляції інвестиційними можливостями. Подібно до падіння Японії та Південної Кореї, австралійський ASX також пережив падіння на 0,9%.

Конкуренція продовжує залишатися важливим фактором ринкових коливань, що впливає на вартість та прибуток. Однак з маркетинговою дослідною платформою, яка може визначити ключових гравців, інвесторам майже нема про що турбуватися.

#ai
Залишити коментар

Актуальне

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Інвестиції

Франшиза vs Стартап: коли йти протоптаною стежкою, а коли обирати власний шлях

Стартапи

Якщо ви стоїте на роздоріжжі, замислюючись про те, чи починати власну справу зараз, то раджу вам не думати дуже довго. Насправді перед вами два шляхи:...

17.09.24

191

0
Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

Основні методи кібербезпеки сьогодні

Бізнес

З усіх вкладень, що надсилаються електронною поштою щодня, 40% є шкідливими, тобто представляють потенційний високий ризик для одержувача. Крім того,...

16.09.24

318

0
Як залучити венчурні інвестиції в український стартап

Інвестиції

Як залучити венчурні інвестиції в український стартап

Стартапи

Українська технологічна екосистема продовжує розвиватися навіть у складні часи Війни. Венчурні інвестиції стали ключовим джерелом зростання для багать...

12.09.24

314

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Топ 10 стартапів вересня, які отримали мільйонні інвестиції

Інвестиції

Топ 10 стартапів вересня, які отримали мільйонні інвестиції

Інвестиції

Переможцями вересня стали штучний інтелект, космос і біотехнології, зібравши понад 2 мільярди доларів у п'яти найбільших раундах. Anthropic Anthropic,...

03.10.23

1 789

1
Способи, якими рекламна продукція може допомогти стартапу залишити свій слід

Бізнес

Способи, якими рекламна продукція може допомогти стартапу залишити свій слід

Аналітика

Рекламна продукція - важливий маркетинговий інструмент для будь-якого бізнесу. Але вони особливо ефективні для компаній-початківців. Вони роблять ваш...

05.12.23

1 743

0
5 способів зберегти ваш бізнес організованим і на ходу

Бізнес

5 способів зберегти ваш бізнес організованим і на ходу

Аналітика

Ефективні процеси та чіткі канали зв'язку мають вирішальне значення для добре організованого бізнесу. Вони дають змогу компанії оперативно реагувати н...

28.11.23

1 729

0
7 ключових кроків до відкриття клінінгового бізнесу

Бізнес

7 ключових кроків до відкриття клінінгового бізнесу

Інвестиції

Відкриття клінінгового бізнесу, як і будь-яке велике підприємство, не приносить негайного доходу і клієнтської бази. Для початку вам потрібне керівниц...

06.12.23

1 691

0
У 2024 запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 150 млрд

Аналітика

У 2024 запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 150 млрд

Аналітика

У 2024 році запит малого та середнього бізнесу на кредити за пільговою програмою “5–7-9”може бути більшим за 100-150 млрд грн. Про це, спираючись н...

24.10.23

1 637

3
Інвестиції в Україні у 2024 році: 3 надійні способи зберегти та примножити свої кошти

Інвестиції

Інвестиції в Україні у 2024 році: 3 надійні способи зберегти та примножити свої кошти

Інвестиції

Маєте певну суму та бажаєте зберегти свої гроші? А може, навіть хочете змусити їх “працювати”? Ми дізналися в експертів, які інвестиційні інструменти...

06.02.24

1 608

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
12% (29)
Instagram
7% (16)
TikTok
9% (23)
Telegram
27% (66)
Youtube
27% (65)
Twitter
2% (5)
А що це?
16% (40)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».