Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

Коли йдеться про створення успішного бізнесу в сучасному цифровому світі, кожен забудовник знає: маркетинг є невід’ємною частиною для досягнення очікуваних результатів. Утім, зрозуміти всі тонкощі інтернет-маркетингу та розробити ефективну стратегію – нелегке завдання, особливо, коли постійно з'являються нові технології, алгоритми та тренди. 

Команда «Fish Digital» має досвід у сфері маркетингу для забудовників понад 5 років, і допомогла більше ніж 25 різним забудовникам і будівельним компаніям. Постійно збільшуючи досвід завдяки реалізації нових рішень, інструментів та гіпотез, агенція успішно просуває будівельні проєкти по всій Україні і світу – від комерційних до житлових та інвестиційних.

У цій статті розглянемо важливість просування для забудовників, розкривши переваги його використання та найефективніші стратегії.


Ефективні рішення для забудовників

Поки виконуються роботи у котловані майбутнього ЖК, вже починається пресейл. Саме тому, щоб цілі забудовника щодо повного розпродажу квадратних метрів співпадали з мрією придбати квартиру, яку собі уявляє майбутній покупець, важливо красиво й кваліфіковано цю мрію подати.

Сучасний та ефективний інтернет-маркетинг – це не просто про ліди. Це про створення міцного бренду у діджитал просторі, який знають і якому довіряють, про забезпечення видимості та розширення аудиторії, про правильне донесення позиціонування і концепції об'єкту, і вже як наслідок – про збільшення продажів. Особливо важливим у цьому плані є інтеграція різних каналів комунікації та маркетингових інструментів для забезпечення повного охоплення цільової аудиторії та створення цілісної стратегії просування.

Ключові кроки старту інтернет маркетингу для забудовників

Першим і необхідним кроком є створення вебсайту, адаптованого під потреби ринку. Сайт повинен відображати та візуалізувати сам проєкт будівлі, надаючи клієнтам можливість зазирнути в майбутнє житло вже на етапі розробки. Створення сайтів на платформах Webflow та Wordpress забезпечують не лише зручність у використанні, а й можливість швидкої реалізації проєкту для забудовників будь-якого формату і рівня досвіду.

Не менш важливим є створення привабливого та професійного дизайну, включно з розробкою фірмового стилю та логотипу. Це робить проєкт впізнаваним і створює довіру, що важливо в конкурентному середовищі будівельного бізнесу.

Наступний крок – наповнення вебсайту інформацією про проєкт, з якої клієнти зможуть дізнатися всі переваги про майбутній об'єкт, і швидше та легше зможуть прийняти рішення про інвестицію.

Впровадження необхідних додатків: від відстеження аналітики до можливості онлайн-консультацій – дозволить оптимізувати роботу, забезпечити зручність для користувачів і залучити більше клієнтів.

Performance інтернет-маркетинг для забудовників

Маркетинг для девелопера має свої особливості під час комплексного підходу в інтернет-маркетингу, адже цикл прийняття рішення клієнта тут триває місяцями і клієнт може повертатись у воронку через різні канали. Відповідно збільшується важливість поканального аналізу і оптимізації на кожному етапі, щоб забезпечити максимальну віддачу від вкладень у маркетинг.

Що передбачає performance інтернет-маркетинг

    Анонс старту будівництва об'єкту

    На цьому етапі головним завдання performance маркетингу є максимальне залучення уваги потенційних покупців та стимулювання їхніх дій. Відбувається це на пресейлі за допомогою прогріву у соцмережах і таргетованої реклами

      Наповнення інформаційного простору

      Важливо, щоб потенційні клієнти отримували достовірну та корисну інформацію про будівельні проєкти. Підтримувати інтерес можна через подачу актуального контенту, включаючи статті, блоги, відео та інші матеріали. Показуємо рендери, планування, навколишню інфраструктуру та попередній досвід забудовника

        Збільшення довіри до забудовника

        Довіра – це ключовий елемент успіху в будь-якій сфері. На цьому етапі ми збираємо і доносимо всю “доказову” базу через різні канали інтернет-маркетингу. Це дозволяє побудувати довіру до обєкту, надаючи клієнтам інформацію про попередні здані ЖК, позитивні відгуки, особстий бренд власника, його думки, погляди та інтервью, участь у асоціаціях та виставках, інші елементи, які допоможуть переконати покупців та інвесторів у надійності майбутньої забудови.

          Генерація лідів у відділ продажів девелопера

          Найважливіше – це результати: генерація якісних лідів, які перетворюються на реальні продажі. Завдяки правильно вибудованій воронці ліди прогріваються контентом у різних каналах і залишають заявку для подальшої комунікації з відділом продажу (ВП). Якщо ВП залучений, користується CRM, нагадує про себе, максимально взаємодіє з лідом і не дає йому остигнути  вартість угоди буде зменшуватись, а віддача від інвестицій у маркетинг збільшуватись. В інакшому випадку - лід залишиться у воронці конкурента.

          Які інструменти важливі в інтернет-маркетингу

          • Landing page (Посадкова сторінка) - часто перший дотик з брендом забудовника. Тут важливо працювати з конверсією у цільову дію.

          • Соціальні мережі – це майданчики, де аудиторія проводить багато часу, і через SMM ми догріваємо ждунів. Соц.мережі дозволяють відпрацьовувати болі і страхи аудиторії, будувати спільноту та створювати правильне позиціонування об'єкту. Тут ключовим є показник ER

          • Контекстна реклама – це пошукова реклама у Google, яка відображається на основі конкретного пошукового запиту користувача, які активно шукають інформацію про нерухомість та девелопмент. Тут варто відслідковувати CPC та CTR оголошень.

          • Таргетована реклама (Facebook/Instagram) дозволяє точно визначити цільову аудиторію по інтересам чи поведінці та налаштувати рекламні кампанії саме на неї. Через цей канал заявки виходять дешевші, але і холодніші. Бо в цьому інструменті забудовник є ініціатором контакту з аудиторією, а не навпаки, платить за покази , а не кліки. Тут важливо слідкувати за охопленням, частотою показу, CPM та CPL показниками.

          • Просування сайту (SEO) підвищує видимість вебсайту у пошукових системах, привертає більше органічного (безкоштовного) трафіку. 

          Не менш важливими є й інші канали  email, Youtube, Telegram та різні PR активності.

          Використання цих інструментів не лише привертає увагу до компанії, але й створює конкретні результати, що сприяють успішному розвитку бізнесу.

          Маркетинг для забудовників «під ключ»

          “Fish Digital” працює з будівельними компаніями будь-якого масштабу, допомагаючи їм стати лідерами у своїй галузі. У їх арсеналі – співпраця з 25+ будівельними компаніями та досвід продажу об’єктів від 20 000$ до 2 500 000$.

          Звернувшись до Fish Digital, ви отримаєте консультацію та індивідуальну стратегію, з якою ваш бізнес буде рости та розвиватися.

          Залишити коментар

          Публікації автора

          Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

          Бізнес

          Як інтернет-маркетинг трансформує будівельну галузь

          Коли йдеться про створення успішного бізнесу в сучасному цифровому світі, кожен забудовник знає: маркетинг є невід’ємною частиною для досягнення очіку...

          21.03.24

          1 533

          0

          Актуальне

          Як AI змінює клієнтську підтримку: менше витрат, більше якості

          Інновації

          Як AI змінює клієнтську підтримку: менше витрат, більше якості

          Інтерв'ю

          Що мене спонукало зайнятися автоматизацією? Це був 2016 рік. Я стояв у «Сільпо» біля КПІ. Хотів отримати бонусну картку. Але щоб це зробити, потрібно...

          01.04.25

          467

          1
          Кожен четвертий новий бізнес в Україні торік заснували жінки – дослідження YC.Market

          Бізнес

          Кожен четвертий новий бізнес в Україні торік заснували жінки – дослідження YC.Market

          Дослідження

          Протягом 2024 року спостерігалась позитивна динаміка реєстрації компаній жінками, з поступовим зростанням їхньої частки до 27,5% серед усіх нових коме...

          01.04.25

          629

          0
          Ізраїль прагне стати світовим торговцем зброєю

          Аналітика

          Ізраїль прагне стати світовим торговцем зброєю

          Аналітика

          Оскільки Європа збільшує витрати на оборону, ізраїльські виробники бачать можливість для продажу зброї і шанс стати більш самодостатніми. Після того,...

          31.03.25

          544

          0
          Підпишіться на нас

          Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

          Конфіденційність гарантована

          Популярні статті

          Продажі автомобілів у Європі стагнують, оскільки споживачі уникають електромобілів

          Бізнес

          Продажі автомобілів у Європі стагнують, оскільки споживачі уникають електромобілів

          Дослідження

          Продажі автомобілів у Європі минулого року майже не зросли, оскільки постійна інфляція, вищі витрати на позики та апатія до електричних моделей змусил...

          19.01.25

          3 374

          0
          Книги, які варто прочитати у 2025 році

          Огляд

          Книги, які варто прочитати у 2025 році

          Аналітика

          Тільки книжки — як літературні, так і науково-популярні — здаються несприйнятливими до зовнішнього тиску; вони все ще ставлять важкі запитання та дают...

          30.12.24

          3 144

          0
          Мемкоїни родини Трамп за лічені години зібрали мільярдну капіталізацію та підірвали ринок криптовалют

          Інвестиції

          Мемкоїни родини Трамп за лічені години зібрали мільярдну капіталізацію та підірвали ринок криптовалют

          Інвестиції

          Криптоспільнота зробила багатого бізнесмена та президента США Дональда Трампа ще багатшим. Напередодні інавгурації він оголосив про запуск власної кри...

          20.01.25

          3 144

          0
          Ключові переваги гібридної та віддаленої роботи

          Аналітика

          Ключові переваги гібридної та віддаленої роботи

          Аналітика

          Чи відчуває бізнес все ще загрозу через дистанційну роботу? Можливо. Легко зрозуміти, чому так багато власників бізнесу виступають проти віддаленої ро...

          04.10.24

          2 894

          0
          10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

          Бізнес

          10 ефективних методів вимірювання щастя співробітників

          Бізнес

          Керівникам малого бізнесу важливо визначити, наскільки щасливі та задоволені працівники своєю роботою, щоб визначити здоров’я та силу свого бізнесу. Ч...

          21.10.24

          2 839

          0
          Які біотехнології нам потрібні, щоб досягти Марса

          Огляд

          Які біотехнології нам потрібні, щоб досягти Марса

          BioTech

          Оскільки ми готуємося до далеких космічних подорожей і життя на Марсі, біотехнології матимуть важливе значення для того, щоб космічні кораблі більше н...

          11.10.23

          2 626

          0

           

          Опитування
          У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
          Facebook
          13% (41)
          Instagram
          6% (20)
          TikTok
          9% (30)
          Telegram
          24% (76)
          Youtube
          31% (101)
          Twitter
          2% (5)
          А що це?
          15% (49)
          Залишити коментар

          Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».