RPLY — новий помічник зі штучним інтелектом, який відповідає на пропущені повідомлення

07.02.25

0

645

0

Сьогодні виходить новий додаток для Mac під назвою RPLY, покликаний допомогти користувачам текстових повідомлень позбутися непотрібних повідомлень в iMessage. 

Орієнтуючись на тих, хто часто забуває відповідати і залишає своїх друзів у стані «доставлено» на кілька днів, RPLY використовує ШІ для визначення пропущених текстів і пропонує відповіді, щоб запобігти ненавмисному залишенню повідомлень користувачами. Помічник ШІ може автоматично відповідати на повідомлення в поштовій скриньці користувача, на які не було відповіді понад 24 години.

RPLY
RPLY

RPLY — дітище Моллі Кантільон, 21-річної випускниці Стенфорда, яка створила NOX — персоналізованого помічника на основі штучного інтелекту для iOS, що фінансується стартап-фондом OpenAI.

«RPLY був створений для обробки «текстової заборгованості», подумки відповідаючи, але не натискаючи «відправити», не відволікаючись і не забуваючи. Основна ідея — зробити так, щоб текстові повідомлення не здавалися тягарем, зберігаючи при цьому справжні зв'язки», — розповів Кантильон. 

Хоча технологія інтелектуальних відповідей на базі штучного інтелекту існує вже майже десять років і використовується такими великими технологічними компаніями, як Google, Кантильон зазначила, що вона ще не бачила рішення, подібного до RPLY для iMessage. 

Помічник iMessage від RPLY робить ще один крок уперед: він аналізує всю історію текстових повідомлень користувача і складає відповіді, які відповідають його стилю письма та індивідуальності, що дає змогу отримувати відповіді, які звучать природно. 

Черпаючи натхнення з Inbox Zero, популярного віртуального помічника для електронної пошти, RPLY також фільтрує повідомлення без відповіді. Він навіть надає користувачам чіткий огляд непрочитаних текстів, дозволяючи їм бачити, скільки з їхніх повідомлень потребують відповіді. Ця функція пропонує швидке зведення, що робить її простішою, ніж прокручувати iMessage.

Кантильон вважає, що фільтр повідомлень без відповіді  це «проста, але важлива функція, яку Apple, як не дивно, ігнорує».

Додаток також містить сторінку статистики, яка відображає середній щотижневий час відповіді та відстежує «нульовий потік вхідних повідомлень», який повідомляє користувачам, коли востаннє у них не було непрочитаних повідомлень. Щоб користувачі краще усвідомлювали свої звички в текстових повідомленнях, він відображає статистику, наприклад «Ті, на кого ви відповідаєте найшвидше» і «Ті, кого ви хотіли б прибрати».

Під час тестування застосунку виявилося, що відповіді ШІ звучали природно і демонстрували розуміння контексту. Більшість людей, яким писали, не розуміли, що відповіді були згенеровані ШІ. Однак деякі користувачі помітили, що щось не так, коли ШІ поставив кому після «ха-ха». Він також не використовував жодних емодзі.

RPLY вже привернуло пристойну кількість інтересу, підписавшись на 1000 платних користувачів. Кантильон сказав, що багато людей, залучених додатком, працюють у сфері технологій, творчості та бізнесу. Додаток також націлений на засновників, рекрутерів, роздрібних агентів та інших фахівців, які перевантажені переповненими поштовими скриньками. Студенти коледжів також можуть знайти додаток зручним.

Залишити коментар

Актуальне

ШІ робить нас тупими?

Аналітика

ШІ робить нас тупими?

Аналітика

Дослідники з Microsoft і Університету Карнегі-Меллона нещодавно опублікували дослідження про те, як використання генеративного ШІ на роботі впливає на...

11.02.25

462

0
Програми-альтернативи Instagram на відкритих протоколах

Огляд

Програми-альтернативи Instagram на відкритих протоколах

Диджитал

Споживчий попит на альтернативи до соціальних додатків Big Tech зростає. Альтернативні соціальні мережі, такі як Bluesky і Mastodon, набирають популяр...

01.02.25

465

0
Porsche страждає від невдалої ставки на електричні спортивні автомобілі

Бізнес

Porsche страждає від невдалої ставки на електричні спортивні автомобілі

Бізнес

Porsche AG все більше відстає від високих цілей, поставлених під час її бурхливого лістингу акцій два роки тому, із зростанням витрат через те, що кер...

06.02.25

1 084

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Інновації

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

24.05.24

1 461

0
Репортаж з ATLAS UNITED: Нові локації, криптодонати від WhiteBIT й рекордні благодійні збори

Огляд

Репортаж з ATLAS UNITED: Нові локації, криптодонати від WhiteBIT й рекордні благодійні збори

Кейси

Atlas Weekend – найбільша музична подія літа, яка неодноразово збирала десятки тисяч відвідувачів. Цього року фестиваль повернувся вперше після повном...

13.08.24

1 444

0
Performance-маркетинг для стартапу

Бізнес

Performance-маркетинг для стартапу

Стартапи

За найпоширенішим із кількох визначень стартап — це справа, яку починають «з нуля» на залучені гроші. Вона заснована на інноваційній ідеї та швидко ро...

05.06.24

1 438

0
Прогнози Помпліано: ШІ, біткоїн і нові можливості на фінансовому ринку

Інвестиції

Прогнози Помпліано: ШІ, біткоїн і нові можливості на фінансовому ринку

Інвестиції

Штучний інтелект та блокчейн стали ключовими гравцями у трансформації різних сфер життя. Зокрема, про перетин цих двох технологій вже давно говорять п...

04.07.24

1 437

0
Від мрії до справи: приклади та поради щодо створення бізнес-плану

Бізнес

Від мрії до справи: приклади та поради щодо створення бізнес-плану

Бізнес

Це посібник зі створення всеосяжного та ефективного плану для початку бізнесу. У сьогоднішньому динамічному діловому ландшафті наявність добре продума...

19.08.24

1 425

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 424

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (38)
Instagram
6% (17)
TikTok
9% (27)
Telegram
25% (74)
Youtube
32% (96)
Twitter
2% (5)
А що це?
15% (44)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».