OpenAI представляє новий агент ChatGPT для «глибокого дослідження»

03.02.25

0

949

0

У дописі в блозі OpenAI, опублікованому в неділю, йдеться, що ця нова можливість розроблена для «людей, які займаються інтенсивною науковою роботою в таких сферах, як фінанси, наука, політика та інженерія, і потребують ретельного, точного та надійного дослідження». Це також може бути корисним, додала компанія, для тих, хто робить «покупки, які зазвичай вимагають ретельного вивчення, як-от автомобілі, техніка та меблі».

По суті, глибоке дослідження ChatGPT призначене для випадків, коли вам потрібна не лише швидка відповідь чи підсумок, а натомість потрібно ретельно розглянути інформацію з багатьох веб-сайтів та інших джерел.

OpenAI заявив, що сьогодні робить глибокі дослідження доступними для користувачів ChatGPT Pro, обмежуючись 100 запитами на місяць, з підтримкою користувачів Plus і Team, а потім Enterprise. (Компанія заявила, що OpenAI планує розгорнути Plus приблизно через місяць, і найближчим часом обмеження запитів для платних користувачів мають бути «значно вищими».) Це геотаргетований запуск. У OpenAI не було графіка випуску для клієнтів ChatGPT у Великобританії, Швейцарії та Європейській економічній зоні.

Щоб використати глибоке дослідження ChatGPT, ви просто виберіть «поглиблене дослідження», а потім введіть запит із можливістю прикріплення файлів або електронних таблиць. (Поки що це лише веб-інтерфейс, а інтеграція програм для мобільних пристроїв і комп’ютерів відбудеться пізніше цього місяця.) Глибоке дослідження може зайняти від 5 до 30 хвилин, щоб відповісти на запитання, і ви отримаєте сповіщення, коли пошук завершиться.

OpenAI
OpenAI

Наразі результати глибоких досліджень ChatGPT є лише текстовими. Але OpenAI заявив, що незабаром має намір додати вбудовані зображення, візуалізацію даних та інші «аналітичні» результати. Крім того, планується можливість підключати «більш спеціалізовані джерела даних», включаючи «на основі підписки» та внутрішні ресурси, додав OpenAI.

Щоб підвищити точність глибоких досліджень, OpenAI використовує спеціальну версію своєї нещодавно анонсованої моделі штучного інтелекту «міркування» o3, яка була навчена за допомогою навчання з підкріпленням для «реальних завдань, що вимагають використання браузера та інструментів Python». Навчання з підкріпленням по суті «навчає» модель шляхом проб і помилок для досягнення конкретної мети. Коли модель наближається до мети, вона отримує віртуальні «винагороди», які в ідеалі роблять її кращою у виконанні завдання.

У OpenAI заявили, що ця версія o3 «оптимізована для перегляду веб-сторінок і аналізу даних», додавши, що «вона використовує міркування для пошуку, інтерпретації та аналізу величезної кількості тексту, зображень і PDF-файлів в Інтернеті». Модель «також здатна переглядати файли, завантажені користувачами», — повідомила компанія, «будувати та повторювати графіки за допомогою інструменту [Python], вбудовувати згенеровані графіки та зображення з веб-сайтів у свої відповіді та цитувати конкретні речення або уривки з його джерел».

Джерело: TechCrunch
Залишити коментар

Актуальне

Anthropic запускає нову модель ШІ, яка «думає» стільки, скільки ви захочете

Інновації

Anthropic запускає нову модель ШІ, яка «думає» стільки, скільки ви захочете

Інновації

Anthropic випускає нову передову модель штучного інтелекту під назвою Claude 3.7 Sonnet, яку компанія розробила так, щоб вона «думала» над питаннями с...

24.02.25

705

0
Чіп Majorana 1 від Microsoft відкриває новий шлях для квантових обчислень

Інновації

Чіп Majorana 1 від Microsoft відкриває новий шлях для квантових обчислень

Інновації

Microsoft представила Majorana 1, перший у світі квантовий чіп на основі нової архітектури Topological Core, який, як очікується, реалізує квантові ко...

22.02.25

612

0
У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

Пресреліз

У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

13 лютого у столичному КВЦ «Парковий» за підтримки Ощадбанку відбувся Mind Export Summit 2025 – захід для тих, хто бажає масштабувати свій бізнес на з...

21.02.25

595

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Інновації

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

24.05.24

1 486

0
Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Аналітика

Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Мобілізація стала випробуванням для українського бізнесу. Необхідність захищати країну спричинила відтік спеціалістів, що не могло не позначитися на е...

12.04.24

1 485

0
Що таке «світові моделі» ШІ та чому вони важливі?

Інновації

Що таке «світові моделі» ШІ та чому вони важливі?

Інновації

Моделі світу, також відомі як симулятори світу, деякі рекламують як наступну велику річ у ШІ. Світові лабораторії Фей-Фея Лі, піонера штучного інтелек...

16.12.24

1 484

0
Квантові обчислення нарешті тут. Але що це?

Інновації

Квантові обчислення нарешті тут. Але що це?

Інновації

Чотири десятиліття тому фізики висунули теорію про те, що механіка квантової фізики може бути використана для створення нового типу комп’ютера, який е...

27.12.24

1 483

0
Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

У 2017 році Антон Авринський заснував стартап Liki24.com, який зараз рятує тисячі життів, діставаючи дефіцитні ліки та фінансує тих, хто не може дозво...

18.06.24

1 473

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 470

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (40)
Instagram
6% (19)
TikTok
9% (27)
Telegram
24% (74)
Youtube
31% (96)
Twitter
2% (5)
А що це?
14% (44)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».