«Конкурентний аналіз і SEO: як підкорити нішу з мінімальними витратами»

11.02.25

0

259

0


В онлайн-студії запрошена спікерка Дарʼя Бондаренко – SEO Team Lead у компанії AlreadyMedia — розповість,  як знайти вигідні підніші, оцінити конкурентів і правильно розрахувати маркетинговий бюджет для ефективного просування.

Про спікерку:

Експертка з SEO та продуктового маркетингу з понад 10-річним досвідом у просуванні проєктів у висококонкурентних нішах наTier 1, 2, 3 ринках. Має багаторічний досвід управління командами SEO-спеціалістів, розробки стратегій контенту, бренду та всебічному аналізу конкурентів. Володіє сучасними SEO-техніками та інструментами, допомагаючи бізнесам підвищувати видимість і досягати стратегічних цілей.

Тези доповіді:

  1. Пошук вигідних підніш для просування
  2. Підбір і аналіз конкурентів із найбільшим market share
  3. Оцінка брендової сили конкурентів
  4. Розрахунок маркетингових бюджетів для входу в нішу

Івент стартує 11 лютого 2025 року о 10:00 (за Києвом).

Після доповіді запланована сесія «Питання-Відповідь»

Потрібна лише реєстрація:
https://collaborator.pro/ua/webinars/webinar/competitive-analysis-and-SEO

Приєднуйтеся.

Залишити коментар

Актуальне

Anthropic запускає нову модель ШІ, яка «думає» стільки, скільки ви захочете

Інновації

Anthropic запускає нову модель ШІ, яка «думає» стільки, скільки ви захочете

Інновації

Anthropic випускає нову передову модель штучного інтелекту під назвою Claude 3.7 Sonnet, яку компанія розробила так, щоб вона «думала» над питаннями с...

24.02.25

762

0
Чіп Majorana 1 від Microsoft відкриває новий шлях для квантових обчислень

Інновації

Чіп Majorana 1 від Microsoft відкриває новий шлях для квантових обчислень

Інновації

Microsoft представила Majorana 1, перший у світі квантовий чіп на основі нової архітектури Topological Core, який, як очікується, реалізує квантові ко...

22.02.25

652

0
У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

Пресреліз

У Києві відбувся Mind Export Summit 2025 – два дні про вихід бізнесу за кордон

13 лютого у столичному КВЦ «Парковий» за підтримки Ощадбанку відбувся Mind Export Summit 2025 – захід для тих, хто бажає масштабувати свій бізнес на з...

21.02.25

600

0
Підпишіться на нас

Раз на тиждень ми будемо надсилати Вам найцікавіші новини тижня

Конфіденційність гарантована

Популярні статті

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Інновації

Інтерв’ю з Себастьєном Гійемо: майбутнє індустрії Web3 ігор

Поява Web3-ігор у світі цифрових розваг, що постійно прогресує, є унікальною ознакою інновацій та нових можливостей. Поєднуючи унікальний досвід тради...

24.05.24

1 486

0
Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Аналітика

Як українські IT-компанії допомагають мобілізованим працівникам

Мобілізація стала випробуванням для українського бізнесу. Необхідність захищати країну спричинила відтік спеціалістів, що не могло не позначитися на е...

12.04.24

1 485

0
Що таке «світові моделі» ШІ та чому вони важливі?

Інновації

Що таке «світові моделі» ШІ та чому вони важливі?

Інновації

Моделі світу, також відомі як симулятори світу, деякі рекламують як наступну велику річ у ШІ. Світові лабораторії Фей-Фея Лі, піонера штучного інтелек...

16.12.24

1 484

0
Квантові обчислення нарешті тут. Але що це?

Інновації

Квантові обчислення нарешті тут. Але що це?

Інновації

Чотири десятиліття тому фізики висунули теорію про те, що механіка квантової фізики може бути використана для створення нового типу комп’ютера, який е...

27.12.24

1 483

0
Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

Liki24: порятунок життя, економія грошей та мільйонна реєстрація на сайті

Бізнес

У 2017 році Антон Авринський заснував стартап Liki24.com, який зараз рятує тисячі життів, діставаючи дефіцитні ліки та фінансує тих, хто не може дозво...

18.06.24

1 473

0
Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Битва за виживання: бізнес проти бренду

Бізнес

Виживання бізнесу – це ширше поняття, що охоплює здоров'я та життєздатність компанії. З іншого боку, виживання бренду є більш конкретним і фокусується...

13.06.24

1 470

0

 

Опитування
У якій соцмережі ви проводите найбільше часу?
Facebook
13% (40)
Instagram
6% (19)
TikTok
9% (27)
Telegram
24% (74)
Youtube
31% (96)
Twitter
2% (5)
А що це?
14% (44)
Залишити коментар

Натиснувши «Прийняти всі cookie-файли» ви погоджуєтесь на розміщення всіх cookie-файлів на вашому пристрої. Ви можете змінювати налаштування cookie-файлів або відкликати вашу згоду на їх використання у будь-який час натиснувши на «Налаштування cookie-файлів».